۴ دلیل برای آن که آنر ۸X را بخریم

honor-8x-3 ۴ دلیل برای آن که آنر 8X را بخریم

اسمارت فون‌ها به دوستان همیشگی انسان تبدیل شده‌اند و از هر کس و هر چیز دیگری به ما نزدیک‌تر هستند. با آن‌ها می‌توانیم ناهار خود را سفارش دهیم و حتی کالاهای روزمره را خریداری نماییم. با کمک‌شان به تماشای فیلم می‌نشینیم و گیم‌های مختلف را تجربه می‌کنیم. پس داشتن یک موبایل هوشمند ضروری است. اما انتخاب و خرید یکی از همین دیوایس‌ها کار ساده‌ای نیست. مدل‌های بسیاری به بازار عرضه شده‌اند و هر ماه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. برای این‌که بهترین‌ها را بشناسید، باید با ویژگی‌های هر یک از دستگاه‌ها آشنا شوید. در این نوبت می‌خواهیم با آنر 8X بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


طراحی و نمایشگر؛ جادوی مدرنیته!

honor-8x-4 ۴ دلیل برای آن که آنر 8X را بخریم

اگر قصد خرید یک موبایل مدرن و جذاب را دارید، پس باید آنر 8X را در سبد خریدتان قرار دهید. این مدل با ترندهای دیزاین مدرن همراه شده و به این ترتیب ظاهری چشم‌گیر پیدا کرده. یک بریدگی در قسمت بالای نمایشگر به‌چشم می‌خورد که میزبان حس‌گرها، دوربین و بلندگو شده. استفاده از این دیزاین باعث گشته تا حاشیه‌های اطراف دیسپلی به حداقل میزان خود برسند و محتواها هیجان‌انگیزتر نشان داده شوند. می‌توان گفت طراحی مدرن انجام طیف گسترده‌ای از کارها را راحت‌تر می‌سازد. برای مثال تولیدکننده با بهره‌گیری از نسبت تصویر ۱۹.۹:۵ خوش‌دستی گوشی را افزایش داده و هم‌چنین آنر 8X غول‌آسا به‌راحتی در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد. فریم‌های آلومینیومی حس خوبی هنگام لمس به کاربر منتقل می‌کنند و بدنه شیشه‌ای نیز جذابیت آنر 8X را افزایش داده. در قاب پشت شاهد ماژول دوربین دوگانه و حس‌گر اثر انگشت هستیم که همگی محصول چینی را زیباتر کرده‌اند.

همان‌طور که دیزاین مدرن نقشی اساسی را در فروش موبایل ایفا می‌کند، نمایشگر هم بسیار مهم است. از این رو هوآوی از یک پنل ۶.۵ اینچی با فن‌آوری LTPS بهره برده که به‌لطف رزولوشن فول اچ‌دی پلاس از میزان جزئیات بالایی سود می‌جوید. در نتیجه تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها در آنر 8X لذت‌بخش خواهد بود.

قدرت سخت‌افزاری؛ هوش‌ مصنوعی به میدان می‌آید!

honor-8x ۴ دلیل برای آن که آنر 8X را بخریم

هوش مصنوعی یکی از قابلیت‌های جدید موبایل‌‌های هوشمند به حساب می‌آید که کار کردن با دستگاه را راحت‌تر می‌کند. خوش‌بختانه چیپست آنر 8X هم از این قابلیت بهره می‌گیرد و به این ترتیب عکاسی با سرعت بیش‌تر انجام می‌گیرد. پردازنده کایرین ۷۱۰ با معماری ۱۲ نانومتری تولید گشته که مصرف مجموعه را کاهش می‌دهد و از طرفی در حین کار کردن با گوشی با لگ و کندی مواجه نخواهید شد. در واقع می‌توانید اپلیکیشن‌های روزمره و نسبتا سنگین را بدون هیچ نگرانی اجرا کنید و کارهای‌تان را انجام دهید. هم‌چنین قادرید به تجربه برخی از گیم‌ها نیز بپردازید. اما در کنار یک چیپست توان‌مند، مقدار حافظه نیز مورد توجه است. سازنده آنر 8X نیز به این موضوع پی برده و این مدل را در سه ورژن به بازار عرضه نموده. در گران‌قیمت‌ترین نسخه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در کنار ۶ گیگابایت رم در اختیارتان قرار می‌گیرد تا در زمینه عمل مالتی‌تسکینگ مشکلی نداشته باشید و به‌راحتی بتوانید چند اپ و برنامه را به‌طور همزمان اجرا نمایید. در ضمن درگاه میکرو اس‌دی هم در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز از کارت حافظه تا ۴۰۰ گیگابایت بهره ببرید.

دوربین‌ها؛ واید!

honor-8x-2 ۴ دلیل برای آن که آنر 8X را بخریم

دوربین بخش بسیار محبوبی در اسمارت فون‌ها شمرده می‌شود که در حقیقت دلیلی برای خرید یک موبایل به حساب می‌آید. هوآوی هم اهمیت این موضوع را درک کرده و آنر 8X را به ماژول دوربین دوگانه در قاب پشتی مجهز نموده. سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی دیوایس امکان عکاسی پرتره را به شما می‌دهند و با کیفیتی مناسب می‌توانید تصاویر جذابی ثبت کنید. هم‌چنین یکی از دوربین‌ها از زاویه دید گسترده‌ای سود می‌گیرد و مناسب برای عکس‌برداری از مناظر و شهرها است. گفتنی‌ست هوش مصنوعی کایرین ۷۱۰ عکاسی را ساده‌تر کرده و خود گوشی با توجه به شرایط و سوژه بهترین تنظیمات را اعمال می‌کند. به این ترتیب در کم‌ترین زمان ممکن، زیباترین تصاویر را می‌گیرید. دوربین سلفی را از یاد نبریم. آنر 8X به یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی در قاب جلو مجهز شده که سلفی‌های جذابی را ثبت می‌کند. هم با دوربین جلو و هم با دوربین قاب پشتی قادرید ویدیوهایی با رزولوشن فول اچ‌دی ضبط کنید که از کیفیت صدای نسبتا بالایی برخوردار هستند.

باتری و سنسورها

honor-8x-5 ۴ دلیل برای آن که آنر 8X را بخریم

سازنده از یک باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپری در این گوشی استفاده کرده و به این ترتیب شما می‌توانید ساعت‌ها به پخش ویدیو و موزیک بپردازید. در اصل با توجه به قیمت و پردازنده کم‌مصرف، باتری گجت هوآوی از عمر خوبی برخوردار است. تولیدکننده از یک حس‌گر اثر انگشت در قاب پشتی بهره برده که از سرعت و دقت بالایی بهره‌مند است. ضمنا قادرید محتواها و فایل‌های مختلف را قفل کنید تا فقط شما اجازه دیدن یا خواندن آن‌ها را داشته باشید.

نوشته ۴ دلیل برای آن که آنر 8X را بخریم اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.