۴ دلیل برای این‌که آی‌فون XS مکس را بخریم؟

iphone-xs-max-camera-main ۴ دلیل برای این‌که آی‌فون XS مکس را بخریم؟

اپل یکی از برترین تولیدکنندگان اسمارت فون در جهان به شمار می‌رود و هر سال از محصولات جدیدی رونمایی می‌کند. امسال نیز شاهد مراسم معرفی آی‌فون‌های ۲۰۱۸ بودیم که سازنده آمریکایی از سری گوشی‌های گران‌قیمت خود پرده برداشت. با توجه به قیمت و امکانات، بهترین مدل آی‌فون تا به‌حال XS مکس نام دارد که در ادامه به دلایلی برای خرید آن پرداخته‌ایم. پس با ما همراه باشید.


دیسپلی: ستاره‌ای درخشان!

iphone-xs-max-really-appy ۴ دلیل برای این‌که آی‌فون XS مکس را بخریم؟

صفحه‌نمایش یکی از مهم‌ترین قطعات در اسمارت فون‌های محسوب می‌شود که در واقع کاربر بیش‌ترین تعامل را با آن دارد. در تمام مدت با نمایشگر در ارتباط هستیم و کارهای مختلفی را با کمک آن انجام می‌دهیم. کمپانی اپل نیز مثل دیگر رقبا به اهمیت این موضوع پی برده و بنابراین از یک دیسپلی با تکنولوژی ساخت سوپر آمولد بهره گرفته. فن‌آوری مذکور روشنایی زیادی را برای آی‌فون XS مکس به ارمغان می‌آورد و از سویی عمر باتری را افزایش داده. چراکه در خانواده اولدها تک‌تک پیکسل‌ها اجازه خاموش و روشن شدن دارند. رنگ‌ها نیز در این صفحات نسبت به نمونه‌های ال‌سی‌دی جذاب‌تر هستند و هیجان بیش‌تری را در بازی و فیلم‌ها به‌وجود می‌آورند.

برای این‌که گیم‌ها به‌صورت گسترده‌تر و بهتری به اجرا دربیایند و فیلم‌ها با شور و آدرنالین بیش‌تری پخش گردند، تولیدکننده از نمایشگری غول‌آسا بهره برده تا کارهای‌تان را ساده‌تر انجام دهید. برای افزایش کیفیت تصویر، اپل از استانداردهایی نیز سود جسته که رنگ‌های بسیاری را جلوی چشمان کاربر به نمایش می‌گذارند و نقاط تاریک را بهبود می‌بخشند. در این صورت جزئیات بیش‌تری در محتواها دیده خواهد شد. از خط‌وخش‌ها و لک‌های اثر انگشت روی صفحه‌نمایش خوش‌تان نمی‌آید؟ پس حتما آی‌فون XS مکس را خریداری نمایید. سازنده از محافظ‌های مخصوصی بهره برده تا جذابیت دیسپلی در هر موقعیتی حفظ شود. برای این‌که راحت‌تر اعمال گوناگون را انجام دهید، آی‌فون XS مکس به تکنولوژی تاچ سه‌بعدی مجهز گشته و به‌عنوان مثال می‌توانید بدون این‌که اپ دوربین را باز کنید، یک سلفی بگیرید.

سخت‌افزار: قدرت‌مند!

iphone-xs-mac-intro ۴ دلیل برای این‌که آی‌فون XS مکس را بخریم؟

شاید تنها چیزی که یک گوشی پرچم‌دار را از یک موبایل میان‌رده و اقتصادی متمایز می‌سازد، چیپست آن است. معمولا در اسمارت فون‌های گران‌قیمت شاهد بهره‌گیری همه‌جانبه از تکنولوژی‌های نوین در حوزه سخت‌افزار هستیم و آی‌فون XS مکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرکت اپل از آخرین پردازنده خود به‌نام A12 Bionic سود جسته که با معماری ۷ نانومتری طراحی و ساخته شده است. به این ترتیب در عین این‌که قدرت بیش‌تر از رقبای ۱۰ نانومتری دارد، تا حد بسیار کمی از منابع سیستم استفاده می‌کند و در نتیجه عمر باتری افزایش می‌یابد. به‌لطف این چیپست قادر خواهید بود نرم‌افزارهای حرفه‌ای را دانلود و نصب کنید و از آن‌ها بدون لگ و کندی بهره بگیرید. هم‌چنین امکان نصب تمامی بازی‌های اپ‌استور فراهم گشته است. پس اگر عاشق بازی‌های پلت‌فرم اپل هستید و می‌خواهید تجربه‌ای بدون نقص از عملکرد را داشته باشید، حتما آخرین محصول اپل را در سبد خرید خود قرار دهید. بهره‌گیری از رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت (البته در گران‌قیمت‌ترین مدل) آی‌فون XS مکس را به گزینه‌ای مطلوب برای کاربران حرفه‌ای مبدل کرده و نیازهای هر کسی را به‌طور کامل برطرف می‌سازد.

صدا: بلندگوهای توانا!

iphone-xs-max-power-korg-gadget ۴ دلیل برای این‌که آی‌فون XS مکس را بخریم؟

با توجه به فراگیری بیش‌تر موسیقی در فضاهای مجازی و موبایل‌ها، استفاده از بلندگوی قدرت‌مند در گوشی‌ها حس می‌شود. خوش‌بختانه آی‌فون XS مکس یکی از اسمارت فون‌های پریمیوم بازار به شمار می‌آید که به بلندگوهای استریو و خوش‌صدا مجهز شده. از این رو موزیک‌های دل‌خواه‌تان با کیفیت بسیار بالایی پخش می‌شوند و همین‌طور فیلم‌ها جذابیت بیش‌تری پیدا خواهند کرد. برای گیمرها نیز کیفیت صدا از اهمیت زیادی برخوردار است. اسپیکرهای استریو تجربه بازی‌های دنیای موبایل را لذت‌بخش‌تر نموده و حس حضور داشتن در فضای گیم را به یوزر می‌دهد. در نتیجه اگر به صدا اهمیت می‌دهید، آی‌فون XS مکس را مدنظر داشه باشید.

دوربین: بدون لرزش!

iphone-xs-max-design ۴ دلیل برای این‌که آی‌فون XS مکس را بخریم؟

روزانه به محبوبیت شبکه‌های اجتماعی افزوده می‌شود و در این بین عجیب نیست که دوربین موبایل‌ها نیز بهبود یابد. اپل نیز با استناد بر همین موضوع پرچم‌داران خود را با دوربین‌های توانا به بازار عرضه می‌کند. آی‌فون XS مکس از ماژول دوربین دوگانه سود می‌برد و هریک از لنزها ۱۲ مگاپیکسل رزولوشن دارند. تولیدکننده آمریکایی برای دو دوربین لرزش‌گیر اپتیکال تصویر در نظر گرفته تا کاربر بتواند در حین حرکت به ضبط ویدیوهای جذابی بپردازد و عکس‌های بی‌نقصی را ثبت نماید. فلاش‌های دوگانه در قاب پشت گنجانده شده‌اند که عکاسی در هنگام شب را امکان‌پذیر می‌سازند. از سوژه فاصله دارید؟ می‌خواهید روی آن زوم داشته باشید، اما از کاهش کیفیت تصویر می‌ترسید؟ با آی‌فون XS مکس این مشکل تا حدودی حل شده و تا ۲ برابر زوم اپتیکال بر روی فرد یا محیط مورد نظر در اختیار دارید. به این ترتیب بدون افت کیفیت، می‌توانید سوژه‌های خود را از فواصل دور شکار کنید!

امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4K یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی آی‌فون XS مکس به حساب می‌آید و در این صورت جزئیات زیادی در ویدیوها به چشم خواهد خورد. گذشته از این، صدا در کلیپ‌ها به‌صورت استریو ضبط گشته و صدای فضا و گفت‌و‌گو واضح و شفاف شنیده می‌شود.

نوشته ۴ دلیل برای این‌که آی‌فون XS مکس را بخریم؟ اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.