۴ دلیل برای این‌که Y9 2019 هوآوی را بخریم

Huawei-Y9-2019-product-shot- ۴ دلیل برای این‌که Y9 2019 هوآوی را بخریم

اگر بخواهیم از محبوب‌ترین دیوایس‌های قرن بیست و یکم نام ببریم، نباید اسمارت فون‌ها را فراموش کنیم. این دستگاه‌ها از قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های بسیاری برخوردار هستند و با کمک‌شان می‌توانید به‌راحتی کارهای روزمره و حتی حرفه‌ای خود را انجام دهیم. با این حال انتخاب یک موبایل هوشمند کار ساده‌ای نیست. تولیدکنندگان تقریبا هر ماه مدل‌های جدیدی را به بازار عرضه می‌کنند و به سردرگمی کاربران می‌افزایند. در نتیجه نیاز به راهنما حس می‌شود تا به‌سادگی موبایل آینده‌مان را گزینش کنیم. اگر می‌خواهید با Y9 2019 هوآوی بیش‌تر آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی؛ خیره‌کننده!

Huawei-Y9-2019-product-shot-4 ۴ دلیل برای این‌که Y9 2019 هوآوی را بخریم

برای یک موبایل هوشمند دیزاین از اهمیت بالایی برخوردار است. هوآوی هم این موضوع را درک کرده و دیوایس خود را با آخرین ترندهای طراحی همراه نموده. قاب پشتی با ماژول دوربین دوگانه ظاهر مدرنی پیدا کرده و فریم‌ آلومینیومی هم حس خوبی را هنگام لمس به کاربر منتقل می‌کند. اما جذاب‌ترین بخش، قاب جلو است. تغییرات عظیمی در این قسمت رخ داده و شاهد طراحی ناچ هستیم. به این ترتیب بالای صفحه‌نمایش یک بریدگی ظاهر شده که میزبان سنسورها، دوربین‌ها و بلندگو است. البته دیزاین ناچ حاشیه‌های اطراف دیسپلی را تا حد زیادی کاهش داده و در نتیجه محتواها جذاب‌تر نشان داده خواهند شد. نسبت ۱۹.۵:۹ پنل باعث افزایش خوش‌دستی دستگاه گشته و به‌راحتی می‌توانید این گوشی عظیم‌الجثه را در دست‌تان بگیرید یا در مکان‌های کوچک مثل جیب قرار دهید. گفتنی‌ست Y9 2019 در رنگ‌های مختلف و چشم‌گیری تولید گشته که به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی آینده خود را براساس سلیقه‌تان خریداری نمایید.

صفحه‌نمایشی ۶.۵ اینچی در قاب جلو به کار گرفته شده که Y9 2019 را به انتخابی جدی برای گیمرها و علاقه‌مندان فیلم بدل می‌کند. نمایشگر از تکنولوژی IPS سود می‌برد و به رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده. در این صورت تماشای محتواها با لذت بیش‌تری همراه است و جزئیات بسیاری را در تصاویر خواهید دید.

سخت‌افزار؛ عالی!

Huawei-Y9-2019-product-shot-6 ۴ دلیل برای این‌که Y9 2019 هوآوی را بخریم

بهره‌گیری از یک پردازنده میان‌رده اختصاصی و با معماری ۱۲ نانومتری باعث شده تا Y9 2019 عملکرد رضایت‌بخشی داشته باشد و در عین حال کم‌مصرف باشد. چیپست کایرین ۷۱۰ به شما این اجازه را می‌دهد اپلیکیشن‌های روزمره و نسبتا سنگین را بدون لگ و کندی اجرا کنید و حتی بتوانید به تجربه برخی از بازی‌ها بپردازید. ردی از هوش مصنوعی هم در این پردازش‌گر به‌چشم می‌خورد که عکاسی را راحت‌تر می‌سازد. با این همه، مقدار حافظه نیز بسیار مهم است. برای همین هوآوی آن را در دو نسخه عرضه کرده. در گران‌قیمت‌ترین ورژن ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم در اختیارتان قرار می‌گیرد و در مدل ارزان‌تر ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به‌همراه ۴ گیگابایت حافظه اجرایی خواهید داشت. در صورت انتخاب هر کدام از ورژن‌ها عمل مالتی‌تسکینگ بدون نقص انجام می‌گیرد و در نتیجه می‌توانید کارهای‌‌ خود را سریع‌تر انجام دهید. از طرفی مقدار فضای ذخیره‌سازی هم هر کاربری را راضی می‌کند و در صورت کمبود حافظه نیز قادرید از میکرو اس‌دی تا ۴۰۰ گیگابایت بهره بجویید. پس اگر به‌دنبال اسمارت فونی با فضایی تمام‌ناشدنی و قابلیت اجرای چند بازی و برنامه به‌صورت همزمان هستید، حتما Y9 2019 را در سبد خریدتان قرار دهید.

دوربین‌ها؛ چهار چشمی!

Huawei-Y9-2019-product-shot-2 ۴ دلیل برای این‌که Y9 2019 هوآوی را بخریم

عمدتا ماژول دوربین دوگانه در قاب پشت قرار دارد و موبایل‌های به‌مراتب کم‌تری از دو دوربین در قسمت جلویی بهره می‌گیرند. خوش‌بختانه Y9 2019 جز همین دستگاه‌ها شمرده می‌شود و گزینه‌ای مناسب برای عاشقان سلفی و شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید. دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در قاب جلو به‌کار گرفته شده که نور نسبتا زیادی را جذب می‌کنند و به این ترتیب در بیش‌تر موقعیت‌ها عکس‌های شفاف و پرنوری خواهید گرفت. قابلیت پرتره هم تدارک دیده شده تا سلفی‌های جذاب‌تری ثبت کنید و همین‌طور لایک‌های بیش‌تری دریافت نمایید!

دوربین‌های قاب پشتی را فراموش نکنیم. سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی Y9 2019 عکس‌هایی با رزولوشن مطلوب می‌گیرند. در این بخش هم عکاسی پرتره فراهم شده و قادرید تصاویر خیره‌کننده از سوژه‌‌های مورد نظرتان ثبت کنید. فلاشی از نوع ال‌ای‌دی برای‌تان در نظر گرفته شده تا حتی در هنگام شب نیز بتوانید به عکس‌برداری بپردازید. گفتنی‌ست هم با دوربین‌های سلفی و هم با بخش پشتی قادر به ضبط ویدیوهایی با کیفیت فول اچ‌دی هستید که از جزئیات بسیاری برخوردار هستند. هوش مصنوعی هم در عکاسی به کمک‌تان می‌آید تا در مدت زمان کم‌تری بهترین تصاویر را ثبت کنید. برای مثال Y9 2019 شرایط و سوژه را اسکن کرده و براساس آن‌‌ها بهترین تنظیمات را اعمال می‌کند.

باتری و امنیت

Huawei-Y9-2019-product-shot-7 ۴ دلیل برای این‌که Y9 2019 هوآوی را بخریم

یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری برای Y9 2019 در نظر گرفته شده که با توجه به پردازنده کم‌مصرف دستگاه عمر نسبتا زیادی خواهد داشت. به این ترتیب تا ساعت‌ها می‌توانید به استریم ویدیو، پخش موزیک‌های دل‌خواه‌تان و اجرای اپلیکیشن‌ها بپردازید. برای این‌که کسی جز شما به اطلاعات شخصی‌تان دسترسی نداشته باشد، هوآوی از حسگر اثر انگشت دقیقی بهره جسته که از سرعت خوبی سود می‌برد. در نتیجه می‌توانید محتواهای مختلف را بلاک کنید تا فقط شما قادر به دیدن یا خواندن آن‌ها باشید.

نوشته ۴ دلیل برای این‌که Y9 2019 هوآوی را بخریم اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.