۵ دلیل برای آنکه اچ‌تی‌سی ۱۰ را بخریم!

اچ تی سی ۱۰ آخرین پرچم‌دار کمپانی اچ تی سی مدتی است که به بازار کشور ما راه پیدا کرده است. امسال اچ‌تی‌سی تمامی تلاش خود را به کار گرفت تا یک محصول تمام عیار را معرفی کند و همانند گوشی One M7 تمامی نظرات را به سمت خود جلب کند که تا حدودی موفق بود و بعد از مدت‌ها نقطه ضعف گوشی‌های خود یعنی دوربین را به نقطه مثبت تبدیل کرد. در زیر به ویژگی‌های مثبت این گوشی جهت خرید می‌پردازیم.

۱.کیفیت ساخت بالا

چند سالی است که اچ‌تی‌سی از فلز برای ساخت گوشی‌های خود استفاده می‌کند که آخرین پرچم‌دار آن نیز از این قاعده مستثنا نیست. کیفیت ساخت این دستگاه بسیار مناسب است و با در دست گرفتن آن حس لوکس بودن به خوبی به شما منتقل خواهد شد. اگر چه طراحی آن همانند قبل خریدار را به وجد نمی‌آورد ولی با تغییراتی که در پشت دستگاه ایجاد شده، در دست گرفتن گوشی راحت‌تر شده و زیبایی خوبی به پشت آن بخشیده است.

htc-10-15

۲. دوربین خوب

برای سال‌های متوالی و بعد از معرفی فناوری اولتراپیکسل، دوربین نه چندان خوب گوشی‌های اچ‌تی‌سی به پاشنه آشیل این کمپانی تبدیل شده بود و این سازنده هیچ تلاشی برای تغییر این مسئله نکرده بود تا این که امسال تغییرات اساسی در بخش دوربین ایجاد کرد، اگرچه فناوری استفاده شده در این گوشی همچنان اولتراپیکسل است ولی روزولوشن آن به ۱۲ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده و این پیشرفت تا جایی بوده که سایت معتبر DXO به آن امتیاز ۸۸ داده و در کنار Galaxy S7 edge در صدر جدول جا گرفته است، در دوربین جلو نیز برای اولین بار در دنیای گوشی‌های هوشمند از لرزش‌گیر اپتیکال استفاده شده تا سلفی‌دوستان، عاشق این گوشی شوند!

htc-10-20

۳. صدا عالی

همانند کیفیت ساخت، صدا نیز برای اچ‌تی‌سی در این چند سال اخیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و بلندگوهای استریو در جلو به نام Boomsound صدای بلندی را تولید می‌کرد، اگرچه امسال نحوه چینش این بلندگوها در اچ‌تی‌سی ۱۰ تغییر کرد ولی همچنان نام بوم ساند بر روی آن گذاشته شد. صدای این گوشی مقادیری از قبل کمتر شده ولی همچنان رساست و نسبت به بقیه پرچم‌داران صدای بهتری را می‌رساند، ولی معجزه اصلی اچ‌تی‌سی در هدفون و صدای آن نهفته است، چرا که اچ‌تی‌سی در این دستگاه از فناوری Hi-Res استفاده کرده و هدفون‌های موجود در جعبه نیز از این فناوری پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود گوش دادن به موسیقی برای شما لذتی دوچندان داشته باشد!

htc-10-25

۴. نرم افزار روان

اچ‌تی‌سی در این گوشی سعی کرده تجربه رابط کاربری خود را همانند اندروید خام کند و تا جایی این کار را انجام داده که دیگر خبری از برنامه‌های دوگانه نیست و برخی از این برنامه‌ها ساخته اچ‌تی‌سی و بعضی ساخته گوگل (مانند برنامه گالری) است که این کار باعث روان‌تر شدن گوشی می‌شود، ولی حس و حال خوب سنس را از آن می‌گیرد! البته تمامی برنامه‌های اچ‌تی‌سی از PlayStore قابل دریافت است. در کل رابط کاربری هنوز روان، ساده و زیباست و پروسه به‌روزرسانی آن زمان کمتری می‌گیرد.

htc-10-22

۵. سخت افزار قدرتمند

در این مدل اچ‌تی‌سی از آخرین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده کرده که بسیار قدرتمند است و برخلاف گذشته زیاد گرم (داغ!) نمی‌شود، پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 530 است که آخرین و پیچیده ترین بازی‌ها را به روانی اجرا می‌کند و ۴ گیگ رم استفاده شده در این گوشی امکان اجرای چند برنامه هم‌زمان را تضمین می‌کند. با خرید این گوشی تا چند سال خیالتان از نظر کارایی آسوده خواهد بود.

htc-10-32

نوشته ۵ دلیل برای آنکه اچ‌تی‌سی ۱۰ را بخریم! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.