۶ بازی اندرویدی که برای مدت محدودی رایگان هستند

آیا در جستجوی بازی‌های جدید برای دستگاه اندرویدی خود هستید؟ شاید رایگان شدن بعضی از بازی‌های پولی گوگل‌پلی خبری خوب برای شما باشد. این لیست، بازی‌هایی از ژانر‌های مختلف را در بر می‌گیرد. پس شما می‌توانید بر اساس سلیقه از میان بازی‌های متفاوت، بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. حتما به زمان اتمام مهلت این بازی‌ها نیز دقت کنید. زمان بر اساس تاریخ ۳ بهمن نوشته شده است. بازی مورد علاقه خود را به سرعت دانلود کنید تا این مهلت فوق‌العاده برای این بازی‌ها را از دست ندهید.

Beast Towers TD

زمان باقی‌مانده: ۲ روز | از اینجا دانلود کنید

Beast Towers یک بازی دفاع از قلعه با گرافیک بسیار بالاست. شما در این بازی در نقش هیولا‌هایی در تلاش برای محافظت از قلعه خود در برابر انسان‌های مهاجم هستید. در این بازی شما وظیفه تشکیل خط‌های لابیرنت برای عبور موج‌های زیادی از دشمنان را دارید. بیش از ۴۰ نوع قلعه و ۱۵ نوع جادو و توانایی مختلف در این بازی وجود دارد. در این بازی خرید درون برنامه‌ای و تبلیغات نمایش داده نمی‌شود.

Hardboiled

زمان باقی‌مانده: ۳ روز | از اینجا دانلود کنید

اگر دنبال بازی مانند Fallout در گوشی موبایل هستید، حتما باید Hardboiled را امتحان کنید. این بازی RPG چالش برانگیز از سری بازی‌های iconic تولید Bethesda الهام برده است. شخصیت شما در این بازی از یک آخر الزمان هسته‌ای نجات پیدا کرده است و شما باید در این بازی در یک محیط پرمخاطره زنده بمانید.

سیستم مبارزه این بازی turn-based است و ما را به یاد سری XCOM می‌اندازد. اما همانند Fallout، شما می‌توانید در هنگام تیراندازی به دشمن به قسمت‌های مختلف او شلیک کنید. هر چه بازی پیش برود و شما تجربه کسب کنید، می‌توانید شخصیت بازی را با امتیاز‌های مختلف به‌روزرسانی کنید. یک سیستم سابقه نیز در بازی وجود دارد پس اعمال خوب و بد شما در گیم‌پلی بازی تاثیر می‌گذارد. در Wasteland، تفنگ‌ها و لباس‌های زیادی برای دزدیدن وجود دارد. این بازی بدون هیچ تبلیغ و یا خرید درون برنامه‌ای در دسترس است.

GoBotix

زمان باقی‌مانده: ۲ روز | از اینجا دانلود کنید

GoBotix یک بازی پازل گیج کننده ایزومتریک است که شاید برای طرفداران Monument Valley و Portal 2 جذاب باشد. شما باید ربات را در هر مرحله به سوی پورتال هدایت کنید تا پیروز آن مرحله شوید. البته در این مراحل با بعضی چالش‌ها روبرو هستید که توانایی حل مسئله شما را به چالش می‌کشد تا به هدف نهایی نزدیک شوید. حرکت با کنترلر‌های روی صفحه نمایش انجام می‌شود که در گوشه صفحه قرار دارند.

در مجموع این بازی از ۲۳ مرحله تشکیل شده است. ابتدا با یک ربات کار خود را آغاز خواهید کرد اما در ادامه برای جذاب‌تر شدن بازی ربات دومی هم به شما ملحق خواهد شد. این بازی با وجود پولی بودن آن دارای تبلیغات است اما شما می‌توانید با پرداخت ۰.۵۰ دلار تبلیغات آن را متوقف سازید.

Freelancer Simulator Inc: Game Dev Money Clicker

زمان باقی‌مانده: ۶ روز | از اینجا دانلود کنید

در این بازی، شما نقش یک طراح و توسعه دهنده که شغل آزاد دارد را بازی می‌کنید. در این بازی شخصیت بازی به جای نشستن در یک دفتر حوصله سربر با یک کاروان به کار در ساحل مشغول است. وظیفه شما مشخص است- پروژه‌ها را به اتمام برسانید، پول دریافت کنید و از بازی لذت ببرید.

در ابتدای بازی شما باید کار‌هایی ساده انجام دهید که پول خوبی نیز دریافت نمی‌کنید. شما پس از به پایان رساندن هر قرارداد تجربه کسب خواهید کرد و بالاخره پول بیشتری برای پروژه‌های خود دریافت خواهید کرد. شخصیت شما می‌تواند گرسنه شود یا مغز خود را بر اثر کار زیاد از دست دهد پس شما باید مطمئن شوید او تغذیه مناسب دارد و از کار خود لذت می‌برد. یک فروشگاه برای خرید غذا، وسایل سرگرمی و مبلمان وجود دارد. در نهایت شما می‌توانید افرادی را برای کسب پول بیشتر و خریدن کسب و کار در شهر استخدام کنید. این بازی تبلیغات ندارد ولی فروشگاهی وجود دارد که می‌توانید لباس و شخصیت برای خود تهیه کنید.

Classic Sudoku PRO

زمان باقی‌مانده: ۷ روز | از اینجا دانلود کنید  

طرفداران سودوکو، یک بازی فوق‌العاده بدون هیچ تبلیغ یا مزاحمت دیگری را می‌توانند با دانلود Classic Sudoku PRO در اختیار داشته باشند. این بازی با دو عنوان عرضه می‌شود: کلاسیک و نامحدود.

مدل کلاسیک آن دارای ۱۰۰۰ پازل منحصر به فرد است در حالی که مدل نامحدود آن دارای زمین‌های بازی در سایز‌ها و زیرشاخه‌های مختلف است. هر کدام از این مدل‌ها دارای ۴ درجه سختی هستند که بر اساس تعداد اعداد موجود در جدول محاسبه نشده‌اند بلکه بسته به استراتژی برای حل آن دسته بندی شده‌اند.این ویژگی بازی را برای تازه‌واردان و افراد حرفه‌ای جذاب می‌کند.

Magnet Balls

زمان باقی‌مانده: ۴ روز | از اینجا دانلود کنید

Magnet Balls یکی از سرگرم کننده‌ترین و اعتیاد آور‌ترین بازی‌های تطبیق شکل خواهد بود که اخیرا بازی کرده‌اید. هدف شما در این بازی شلیک توپ‌ها برای قرار گرفتن ۳ توپ همرنگ کنار هم و ناپدید شدن آن‌ها و گاهی تولید زنجیر‌هایی برای امتیاز بیشتر خواهد بود.

همان‌طور که از عکس‌ها مشخص است بازی دارای محیط جذابی است. در بیشتر مراحل این بازی توپ‌ها توسط آهن‌ربا‌ نگه داشته می‌شوند و ایجاد اختلال در تعادل آن‌ها موجب چرخش توپ‌ها می‌شود که به شما اجازه می‌دهد بی‌نظمی در راستای ایجاد زنجیر تشکیل دهید. توپ‌های ویژه نیز در بازی با قدرت‌های متفاوت وجود دارند که در حین پیشرفت بازی در دسترس قرار خواهند گرفت.

نوشته ۶ بازی اندرویدی که برای مدت محدودی رایگان هستند اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.