۷ اپلیکیشن ردیابی هدف برای رسیدن به تمام خواسته ها

اپلیکیشن ردیابی هدف

بهره وری یک فرد در زندگی اش زمانی افزایش پیدا می کند که بیشترین کنترل روی ۲۴ ساعت های عمرش، داشته باشد. این که ما چطور کارهای مان را در این ۲۴ ساعت برنامه ریزی می کنیم نقش اساسی در این دارد که چقدر در آینده به هدف های مان برسیم.

بهره وری و تغییر فاز زندگی به سمت تولید و استفاده از وقت کار آسانی نیست به همین دلیل اپلیکیشن های مدیریت هدف و ردیابی هدف در این باره می توانند نقش یک همیار خوب را بازی کنند.

 

اپلیکیشن ردیابی هدف Strides

Strides یکی از بهترین اپلیکیشن های ردیابی هدف است، که تقریبا این روزها بین المللی شده و همه از آن استفاده می کنند. با کمک این اپلیکیشن می توانید کارهای روز خود را تنظیم و برنامه ریزی کنید تا به شما کمک کند با یاد آوری، روی زمان سوار شوید و به همه کارهای خود و هدف های کوچک و بزرگ روزانه تان برسید.

اپلیکیشن ردیابی هدف Strides

تمام کاری که باید در این اپلیکیشن انجام دهید این است که یا از پیشنهادات هدف روزانه، در اپلیکیشن استفاده کنید یا این که خودتان یک هدف تعریف کنید، شاخه های لازم برای انجام دادن برای رسیدن به هدف را مشخص کنید و کارهایی که باید انجام دهید تا به هدف نزدیک شوید را بنویسید و یادآوری آن را به عهده این اپلیکیشن بسپارید.

با کمک این نرم افزار مدیریت هدف، می تواند موفق به ردیابی هدف به صورت ماهانه، روزانه و هفتگی شوید. وقتی که شما دیتاهای تان را در اکانت تان مجموع می کنید، هرجا که باشید، روی هر پلتفرمی که باشید صرفا با همان اکانت تان به نتایج هدف بندی های تان دسترسی داشته باشید.

داشبورد این برنامه به گونه ای سازماندهی شده که به شما کمک می کند، با یک نگاه، متوجه شوید که چقدر از هدف تان را به خوبی دنبال کرده اید و چقدر به آن نزدیک شده اید.

این اپلیکیشن هم اکنون فقط برای کاربران ios ارائه می شود و از اینجا قابل تهیه است.

 

برنامه ردیابی هدف Way of Life

اگر به دنبال این هستید که دنباله ای از عملکرد خود برای رسیدن به اهداف و عملیات های منتهی به هدف های خود را به طور دقیق مشاهده کنید، این اپلیکیشن می تواند برای شما یک آیتم خوب باشد.

تمام کاری که لازم است با نرم افزار کنید این است که هدف را مشخص کنید و از اپ بخواهید یک یادآور برای تان تنظیم کند و در تایم مشخص شده، این یادآوری را برای شما نمایش دهد.

برنامه ردیابی هدف Way of Life

در نهایت شما نیز ریکشن خود را نسبت به آن یاد اور انجام دهید. لازم نیست حتما کارهای انجام دادنی را تنظیم کنید. شما می توانید حتی کارهای ممنوعه خود را برنامه بندی کنید تا در تایم مورد نظر، با یک یاد اوری به شما انگیزه دهد که دست از ان کار بردارید. خواه خواب اضافی باشد، یا سیگار کشیدن باشد یا حتی دیدن برنامه های بی ارزش تلویزیون!

با گذشت زمان ، برنامه قادر خواهد بود تا آماری صحیح را در اختیار شما قرار دهد که با  نمودارها ، زنجیره های عملیات انجام شده پیشرفت یا پسرفت های شما را به شما گوشزد خواهد کرد.

آنچه که اینجا این اپلیکیشن را متمایز کرده این است که

برای کاربران آیفون و اندروید هر دو در دسترس است و این که، رابط کاربری ساده دارد که شما را به دردسر نمی اندازد.

برای دانلود نسخه اندرویدی از اینجا و دانلود نسخه آیفون از اینجا اقدام کنید.

 

برنامه هدف سازی و پیگیری هدف ها Goals on Track

Goals on Track اپلیکیشنی است که تحت دو پلتفرم، وب و موبایل به شما این امکان را می دهد تا هدف های هوشمندانه تان ( یعنی هدف های واقعی – برنامه مند و قابل دسترسی ) را تنظیم کنید و نسبت به آن ها اقداماتی انجام دهید.

اما شاید مهم ترین بخش از این نرم افزار این باشد که به شما این اجازه را می دهد تا یک هدف بزرگ و کلی را به ریز هدف ها تقسیم کنید و در نمای کلی، بتوانید متوجه شوید که رویکرد تان در رابطه با هدف و پیشروی به سمت آن به طور جزیی و کلی چطور بوده است.

برنامه هدف سازی و پیگیری هدف ها Goals on Track

همچنین یک رابط کاربری ساده، و قابلیت بررسی و مدیریت آن به حالت افلاین موجب محبوبیت بیشتر Goals on Track شده است.

در انتها، بخش ویژه این اپلیکیشن چیزی است که به شما اجازه نوشتن در مورد هر مرحله از هدف ها را می دهد تا به نکات مهم بپردازید و چیزهای ضروری را یادداشت کنید.

هر چند این اپلیکیشن صرفا برای آیفونی ها ساخته شده، اما وقتی بعد از خرید از آن استفاده کردید متوجه می شوید که چقدر ارزشش را داشته است.

برای تهیه Goals on Track اینجا را کلیک کنید

 

جذابیت ردیابی هدف ها با Habitica

بسیاری از ما می خواهیم در زندگی موفق شویم، اما واقعا هدف بندی و دنبال کردن آن بسیار سخت است. در عین حال Habitica فرصتی سرگرم کننده ایجاد می کند تا شما بتوانید بیشتر با هدف های تان دمخور باشید.

ارزش این اپلیکیشن در اینجا مشهود است که روش هایش برای ردیابی هدف، متفاوت است به طوری که کارهای سخت را به عادات شما تبدیل می کند. وقتی چیزی به عادت شما تبدیل شود ماندگاری آن نیز بیشتر می شود و شما از بودن در این بازی لذت خواهید برد.

جذابیت ردیابی هدف ها با Habitica

به عنوان مثال Habitica به شما به ازای درست انجام دادن کارها امتیازهایی می دهد ( پاداش ) و می توانید با کمک بستر شبکه های اجتماعی مربوط به این اپلیکیشن، متفاوت تر عمل کنید.

این نرم افزار کاری می کند که شما با سایر کاربران این اپلیکیشن در ارتباط باشید و از مزیت های دیگر سرگرم کننده نرم افزار بهره مند شوید.

هم اکنون می توانید نسخه اندرویدی و آی او اس این نرم افزار را دانلود کنید.

 

آموزگار مدیریت هدف های شما و Coach.me

Coach.me ادعا می کند که یکی از بهترین اپلیکیشن های ردیابی هدف در بازار کنونی است. البته این موضوع قابل بحث است اما نمی توان از این موضوع چشم پوشی کرد که رابط کاربری Coach.me یکی از بهترین های رقبا در حال حاضر است.

آموزگار مدیریت هدف های شما و Coach.me

در این اپلکییشن هدف یا هدف های خود را تعیین می کنید و برای هر هدف، مسیر های مشخصی تنظیم می کنید و به پاس هر قدر که پیشرفت کنید امتیاز هایی را می گیرید.

در این برنامه شمار زیادی از افراد وجود دارند که مثل شما به دنبال هدف های مشابه هستند. با این شبکه از افراد می توانید صحبت کنید و در مورد رسیدن به هدف های تان به یکدیگر راهکار و انگیزه دهید.

اگر فکر می کنید این برنامه واقعا خوب است کافی است ۱۵ دلار پرداخت کنید و یک مربی اپلیکیشنی برای خود استخدام کنید.

برای دانلود نسخه Android | iOS اینجا را کلیک کنید

 

ATracker یک ردیاب واقعی برای اهداف

این نرم افزار به طور دقیق به ردیابی برنامه های روزانه شما می پردازد. به طوری که وقتی به کارهای تکراری در طول روز می رسید نهایت تلاش را دارد تا وقت تان را به درستی مدیریت کنید.

ATracker یک ردیاب واقعی برای اهداف

تمام وقتی که صرف می کنید در این اپلیکیشن با دقت تمام نمایش داده می شود. با یک نگاه به نمودارها می توانید متوجه شوید که برای چه کاری وقت بیشتری صرف کرده اید و سبک زندگی تان را باید برای چه چیزی بهبود ببخشید.

از طرفی با بررسی روند کارهای تان به طور هفتگی، روزانه و ماهانه می توانید دید وسیع تری از روند زندگی تان پیدا کنید.

برای دانلود نسخه های Android | iOS کلیک کنید.

 

برنامه دقیق هدف گذاری و ردیابی Toodledo

شاید Toodledo یک اسم بی ربط و حتی فانتزی باشد اما عملکرد اپلیکیشن Toodledo واقعا جدی است و نمی توان آن را شوخی گرفت.

برنامه دقیق هدف گذاری و ردیابی Toodledo

در این برنامه می توانید کارهای ثابت ایجاد کنید حتی برای وقت استراحت خود تایم مشخص کنید و کارهای تکراری را بارها ست کنید و در نهایت روی هدف های تان متمرکز شوید تا جایی که بتوانید به بهترین نتیجه ها دست یابید.

برای دانلود نسخه های Android | iOSکلیک کنید

 

همه ما اهمیت برنامه ریزی برای هدف ها را خوب می دانیم اما ابزاری که بتواند به ما کمک کند تا این هدف بزرگ را به مقصد برسانیم، نیز اهمیت دارد. از این رو این لیست از بهترین اپ هایی است که کمک می کند بهترین تجربه کاربری را داشته باشید و از زندگی معنی دار خود لذت ببرید.

منبع

 

نوشته ۷ اپلیکیشن ردیابی هدف برای رسیدن به تمام خواسته ها اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.