۷ گوشی اندرویدی نوکیا تا پایان سال ۲۰۱۷ روانه بازار می‌شوند

گوشی اندرویدی نوکیا

اگر با شنیدن این خبر که نوکیا چهار گوشی هوشمند اندرویدی در سال جاری عرضه خواهد کرد، هیجان زده شده‌اید، شاید جالب باشد بدانید که تا پایان ۲۰۱۷، شش یا هفت گوشی اندرویدی نوکیا را در بازار خواهیم دید.

اسلایدی که در تصویر مشاهده می‌کنید در کنفرانس اخیری که توسط Avaxx (توزیع کننده رسمی محصولات نوکیا و مایکروسافت در مالزی) برگزار شده، به نمایش گذاشته شده است. طبق اطلاعاتی که در این اسلاید مشاهده می‌شود، نوکیا در سه ماهه دوم سال جاری از شش یا هفت مدل از گوشی‌های هوشمند خود رونمایی خواهد کرد. این گوشی‌ها که شامل مدل‌های ارزان‌قیمت، میان‌رده و گران‌قیمت خواهند بود تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار خواهند شد.

همانطور که پیشتر نیز عنوان شد، یکی از اولین گوشی‌های هوشمند که توسط نوکیا عرضه خواهد شد، D1C خواهد بود. گوشی میان رده‌ای که با نمایشگر ۱۰۸۰p و اندروید نوقا عرضه خواهد شد.

اگرچه شاید شش یا هفت گوشی اندرویدی نوکیا در سال جاری در کشور مالزی عرضه شود، اما هنوز از تعداد مدل‌هایی که از این مدل‌ها در سایر کشورها در دسترس خواهد بود، اطلاعی در دست نیست. با این حال امیدواریم که در کنفرانس MWC امسال، که در ماه فوریه برگزار خواهد شد و نوکیا حداقل یکی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی خواهد کرد، خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر شود.

اگر می‌خواهید در مورد بازگشت نوکیا به عرصه تولید گوشی‌های هوشمند بیشتر بدانید، می‌توانید به بررسی جامع ما در مورد حضور تازه نوکیا در دنیای تلفن‌های هوشمند سری بزنید. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟! آیا نوکیا با بازگشت دوباره خود به بازار تلفن‌های همراه آن‌ هم با استفاده از سیستم عامل اندروید موفق خواهد بود؟!

نوشته ۷ گوشی اندرویدی نوکیا تا پایان سال ۲۰۱۷ روانه بازار می‌شوند اولین بار در پدیدار شد.