۹ اپلیکیشن برای دیدن آنلاین فیلم با دوستان به طور همزمان

بهترین تجربه ای که در زندگی شاید داشته اید، این است که، همه در یک اتاق دور هم جمع شوید و فیلم مورد علاقه تان را ببینید. اما این روزها کمتر پیش می آید که اعضای خانواده، دوستان و نزدیکان، بتوانند گرد هم جمع آیند. البته وب سایت هایی مثل یوتیوب، نتفلیکس و غیره همه امکانی فراهم کرده اند که بتوان در سراسر دنیا فیلم ها را به رایگان و یا هزینه دار مشاهده کرد. ولی لذت دیدن فیلم در زمان واقعی با دوستان چیز دیگری است. از این رو در این مطلب می خواهم به معرفی چند نرم افزار بپردازم که به شما کمک می کند، با هر فاصله ای که از هم دیگر دارید، یک فیلم را در زمان دلخواه و یکزمان، یعنی در زمان واقعی با هم مشاهده کنید.

 

اپلیکیشن Plug.DJ برای نمایش فیلم در زمان واقعی

Plug.DJ اپلیکیشنی است که می توانید در آن هر گونه فیلم، ویدیو موزیک و حتی موسیقی را پخش کنید و دوستان تان همزمان آن را بشنوند.

در واقع اپلیکیشن Plug.DJ یک اتاق خصوصی برای شما ایجاد می کند تا دوستان خود را به آن بیفزایید و همگی با هم در آن فیلم مشاهده کنید و با چت کردن، نظرات یک دیگر را مشاهده کنید.

اپلیکیشن Plug.DJ برای نمایش فیلم در زمان واقعی

این نرم افزار اجازه می دهد تا شما بتوانید در آن مجموعه ای از فیلم ها را نمایش دهید، و دوستانتان ضمن نظر دادن، به بهترین فیلم ها نیز رای دهند.

رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده است. ویژگی مطرحی که دارد این است که شما می توانید این نرم افزار را روی تلویزیون اخود اجرا کنید و دیگران نیز هر جا که باشند آن فیلم را روی گوشی خود مشاهده کنند ( البته همگی در یک زمان )

برای ورود به سایت این اپلیکیشن کلیک کنید

 

همگام سازی پخش فیلم با دیگران در اپلیکیشن Syncplay

Syncplay یک ابزار عالی برای کسانی است که از دیدن گروهی و همزمان فیلم با دیگران لذت می برند. از جمله امتیازی که Syncplay دارد این است که شما می توانید انواع فرمت های مختلف تصویری از جمله VLC ، KM Player و Media Player Classic را در این اپلیکیشن فعال کنید.

همگام سازی پخش فیلم با دیگران در اپلیکیشن Syncplay

با کمک این نرم افزار می توانید، فیلم هایی که در هارد خود ذخیره کرده اید را انتخاب کنید، همگام سازی کنید و بعد آن را اجرا کنید. همه شما با هم می توانید در یک لحظه فیلم مورد نظر را ببینید.

در این اپلیکیشن هر کدام از اعضا می توانند به راحتی در محدوده خود در گوشی خود فیلم را به عقب بزند و دوباره نگاه کند و این در حالی است که روی اپلیکیشن هیچ کدام از دیگر اعضا اثر نخواهد داشت.

برای ورود به سایت این اپلیکیشن کلیک کنید

 

با Watch2gether با هم دیگر فیلم ببینیم

با Watch2gether ، تماشای فیلم های آنلاین با دوستان در زمان واقعی کاملاً ساده است. در این نرم افزار نمایش گروهی فیلم ثبت نام لازم نیست تمام آنچه شما نیاز دارید یک نام مستعار موقت است.

با Watch2gether با هم دیگر فیلم ببینیم

برای شروع ، به سادگی بر روی دکمه “Create a Room” در صفحه اصلی خود کلیک کنید. نام مستعار موقت خود را تایپ کنید ، و شما را به یک اتاق ویدیویی (و چت ) منتقل می کند که در آنجا می توانید دوستان خود را برای گپ زدن اضافه کنید. شما این گزینه را دارید که یا دوستان خود را به اتاقی که ایجاد کرده اید دعوت کنید یا به اتاقی که از قبل در حال کار است بپیوندید و بخشی از مهمانی و گفتگو شوید.

نکته خوب در مورد Watch2gether این است که شما می توانید منابع ویدیویی را از طریق YouTube ، Vimeo یا DailyMotion یا صوت را از SoundCloud انتخاب یا جستجو کنید.

برای ورود به اتاق های پخش فیلم و چت کلیک کنید

 

Gaze برای نمایش فیلم دونفره

اگر بستر انتخابی مورد نظر شما YouTube است ، پس Gaze ممکن است چیزی باشد که به دنبال آن هستید. استفاده از Gaze بسیار ساده است. یک کاربر یک اتاق ایجاد می کند و لینک اتاق را برای شخص دیگری ارسال می کند. سپس هر دو طرف می توانند بلافاصله پخش همزمان فیلم ها را شروع کنند. متأسفانه ، Gaze فقط برای استفاده دو نفر می باشد. اگرچه این ممکن است برای یک شب با مسافت طولانی مناسب باشد اما اگر قصد دارید که از گروه بیش از دو نفر استفاده کنید می توانید از دیگر اپلیکیشن های این لیست استفاده کنید.

e برای نمایش فیلم دونفره 

علاوه بر پخش ویدئوهایYouTube اپلیکیشن Gaze به شما امکان می دهد فایل های محلی را همگام کنید. فقط توجه داشته باشید که برای انجام این کار ، هر دو طرف باید پرونده مورد نظر خود را در رایانه های خود داشته باشند. خوشبختانه تعدادی وب سایت وجود دارد که به کاربران امکان ارسال فایل های بزرگ به صورت رایگان را می دهد.

برای ورود به این وب سایت کلیک کنید

 

اشتراک گذاری محتوا در مرورگر با Rabbit

Rabbit سرویسی است که یکی از امکانات آن پخش فیلم در زمان واقعی برای افراد مختلف است. در واقع این ابزار به شما کمک می کند تا یک مرورگر با محتواهای مختلف را به اشتراک بگذارید.

امتیاز Rabbit این است که می توانید با آن هم بازی را برای دیگران همگام سازی کنید و هم این که، اسناد مختلف را به اشتراک بگذارید. به طور کلی Rabbit یک ابزار همگام سازی همه کاره است که پخش فیلم در یک زمان یکی از کارهای ساده آن است.

اشتراک گذاری محتوا در مرورگر با Rabbit

برای استفاده از این سرویس، کافی است که به این ابزار سر بزنید و در آن یک جلسه ایجاد کنید. هر چه را که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید را در آن قرار دهید و بعد آدرس صفحه را برای دوستان خود ارسال کنید.

در حالی که در یک “room” هستید ، کاربران می توانند در زمان واقعی یا از طریق متن یا فیلم با یکدیگر گپ بزنند و چت کنید. علاوه بر این ، Rabbit به کاربران اجازه می دهد تا نه تنها محتوای یکسانی را با هم ببینید بلکه به کاربران مختلف نیز امکان می دهد با  کمک ماوس کنترل صفحه را به دست گیرند. علاوه بر این ، Rabbit یک افزونه Chrome نیز دارد که روند کار را حتی ساده تر می کند.

برای ورود به وب سایت Rabbit کلیک کنید

 

Netflix Party برای نمایش گروهی فیلم با لپ تاپ

Netflix Party یک برنامه افزودنی مرورگر است که مخصوص Chrome است. این افزونه اجازه می دهد تا کاربران را به طور همزمان در Netflix  و با کمک رایانه خود، به طور گروهی فیلم ببینند.

Netflix Party برای نمایش گروهی فیلم با لپ تاپ

این افزونه صرفا روی نسخه مرورگر دسکتاپ کار می کند اما تنظیمات آن واقعا آسان است. پس از نصب افزونه ، به Netflix بروید و یک فیلم یا نمایش تلویزیونی را برای تماشا انتخاب کنید. پس از دانلود، فیلم را استاپ کنید و بعد روی دکمه قرمز “NP” در سمت راست و بالای پنجره مرورگر خود کلیک کنید. این یک لینک منحصر به فرد را ایجاد می کند که می توانید برای افراد دیگر ارسال کنید. این افراد به “ROOM” شما هدایت می شوند که می توانند ویدیوی شما را همزمان با شما تماشا کنند. علاوه بر این کاربران می توانند با یک رابط چت با هم در تماس باشند و صحبت کنند و در مورد فیلم یا هر چیزی نظر بدهند.

امتیازی که این اپلیکیشن دارد این است که، تنها فقط یک نفر لازم است که این افزونه را نصب کرده باشد. لازم نیست سایر اعضا این افزونه را نصب کنند. اما از انجا که این سرویس مبتنی بر مرورگر است، باید سایر کاربران آن را روی مرورگر مشاهده کنند. این مرورگر هم الزاما باید گوگل کروم باشد.

برای ورود به نتفلیکس پارتی کلیک کنید

 

Sync Video برای نمایش گروهی فیلم به طور امن

اگر حریم خصوصی هنگام نمایش فیلم گروهی برای شما مهم است، Sync Video آن را برای شما فراهم می اورد. شما الزاما باید در این سرویس نام نویسی کنید. سپس نیازی نیست که حتی نام مستعاری ایجاد کنید.

بعد از این که ثبت نام کردید شما یک room یا اتاق مجازی خواهید داشت که از طریق آن می توانید به سادگی، همه دوستان تان را دور هم جمع کنید. اما نکته ای که وجود دارد این است که شما نمی توانید مدام این اتاق را عوض کنید.

Sync Video برای نمایش گروهی فیلم به طور امن

این اتاق به شما اختصاص دارد و هر بار که بخواهید می توانید به آن برگردید و محتوای آن و حتی دوستان تان را تغییر دهید یا حتی تنهایی به تماشای فیلم بنشینید.

شما می توانید هم اتاق خود را به صورت عمومی علنی کنید یا این که به طور خصوصی با کمک invite دوستان خود را بدان دعوت کنید.

برای استفاده از این ابزار اینجا را کلیک کنید.

 

MyCircleTV ابزار نمایش فیلم با دوستان و چت صوتی

MyCircleTV ابزاری برای نمایش گروهی فیلم است که یک ویژگی قابل توجه دارد. شما وقتی در این سرویس یک روم ایجاد می کنید و دوستان خود را بدان دعوت می کنید می توانید با قابلیت صوت، با یکدیگر هم حرف بزنید.

در این سرویس امکان مشاهده ساعت ها فیلم و پادکست وجود دارد. از جمله سرویس هایی که می توانید به کمک آن دوستان خود را به این سرویس دعوت کنید  توییتر ، لینکدین ، فیس بوک و ایمیل می باشد.

MyCircleTV ابزار نمایش فیلم با دوستان و چت صوتی

امتیاز مثبت این سرویس نیز این است که نیاز به ثبت نام رسمی و پر دردسر و وقت گیر ندارد.

فیلم های DailyMotion ، Vimeo و YouTube می توانند به راحتی در این گپ های صوتی به اشتراک گذاشته شوند. به عنوان یک امتیاز اضافی ، این امکان وجود دارد که ۵ گیگابایت ویدیو در قالب های ویدیویی زیر در یک فضای کاربر سفارشی اپلود شود:

  1. mp4  و h264 ، AVC یا MPEG4-PART10 برای فیلم
  2. AAC برای صدا
  3. flv

از جمله چیزهایی که در این سرویس به شما ارائه می شود، می توان به ۵ گیگابایت فضای آزاد اشاره کرد. همچنین می توانید تاریخچه دعوت های تان را نیز به ترتیب مشاهده کنید. البته خوب است که پروفایل کاربری تان را اینجا تکمیل کنید.

برای ورود به این سرویس صوتی نمایش گروهی فیلم کلیک کنید

 

آیا شما به این منظور تا کنون از اپلیکیشن خاصی استفاده کرده اید؟ هر ان چه که با خواندن این مقاله به ذهن تان می رسد در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع

 

نوشته ۹ اپلیکیشن برای دیدن آنلاین فیلم با دوستان به طور همزمان اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.