اطلاعات جدیدی از نمایشگر سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس منتشر شد

با اینکه هنوز گلکسی نوت 8 معرفی نشده، شایعاتی در مورد نمایشگر پرچمداران آینده سامسونگ منتشر شده است. براساس این شایعات، گلکسی S9 با صفحه‌نمایش 5.77 اینچی و گلکسی S9 پلاس با صفحه‌نمایش 6.22 اینچی عرضه خواهند شد. همان‌گونه که می‌دانید پرچمداران فعلی این شرکت نیز از همین سایز نمایشگر بهره می‌برند. براساس این اطلاعات، ‌گلکسی نوت 9 به یک نمایشگر 6.32 اینچی مجهز خواهد شد که همانند سایز نمایشگر گلکسی نوت 8 است.

گوشی‌های گلکسی S9 ،S9 پلاس و نوت 9 از سنسور اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر بهره خواهند برد. پیش از این، انتظار داشتیم که در گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس این فناوری مورد استفاده قرار گیرد و با‌توجه به آخرین‌ خبرها، در گلکسی نوت 8 نیز از این فناوری استفاده نشده است.

گلکسی S9

درحال‌حاضر در گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس سنسور اثر انگشت در پشت بدنه قرار گرفته است و به‌احتمال فراوان گلکسی نوت 8 نیز از همین طراحی استفاده خواهد کرد. پرچمداران آینده نیز همانند نسل قبلی به صفحه‌نمایش بی‌نهایت (Infinity Display) مجهز خواهند شد، هرچند ممکن است تغییراتی در آن‌ها صورت گیرد.

به‌ احتمال فراوان گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس در سه‌ماهه اول سال آینده به بازار عرضه خواهند شد، اما این احتمال وجود دارد که این شرکت همانند گلکسی S8 و S8 پلاس، این گوشی‌ها را در ماه آوریل معرفی کند.

البته هنوز برای تعیین زمان معرفی این گوشی‌ها بسیار زود است اما اگر سامسونگ بخواهد پرچمداران آینده را با پردازنده نسل جدید اسنپدراگون عرضه کند، به‌‌احتمال فراوان زمان معرفی آن‌ها همانند سری گذشته خواهد بود. هیچ‌کدام از این اطلاعات رسمی نیست و منبع معتبری ندارد‌. با‌‌ توجه به‌ اینکه تا زمان معرفی این گوشی زمان زیادی باقی‌مانده است، باید منتظر اخبار و شایعات بیشتری از این گوشی‌ها در آینده باشیم.

نوشته اطلاعات جدیدی از نمایشگر سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.