آنتی ویروس

ارائه ابزار مدیریتی جهت نظارت و کنترل

قابلیت گروه بندی ها به صورت استاتیک

تعیین دسترسی های متفاوت به کاربران

صرفه جویی پهنای باند اینترنت شرکت

نمایندگی رسمی فروش محصولات Cyberoam

  • نت وب

    شرکت نت وب با هدف ارائه تجهیزات، راه کارها و خدمات تخصصی فناوری اطلاعات تاسیس گردید . رشد بسیار سریع این شرکت که بنیان خود را بر استفاده از متدهای نوین و استانداردهای بین‌المللی بنا نهاده، مدیون وفاداری مشتریانی است که مایلند برای پوشش نیازمندی های جدید و بی شمار خود در زمینه های گوناگون فناوری اطلاعات از شرکت نت وب بهره جسته و از خدمات پس از فروش بی قید و شرط آن بهره مند گردند.برنامه ریزی راهبردی، هدف گزاری های بلند مدت و کوتاه مدت و نیز ارزیابی پیوسته عملکرد، از جایگاه بسیار مهمی در نت وب برخوردار است.

  • خدمات نت وب

    مدیران ارشد نت وب بر این باورند که بهره گیری از تخصص های گوناگون در بالاترین سطح موجود در کشور و به طور همزمان انتقال فناوری و دانش روز دنیا به این متخصصان، شرط موفقیت یک سازمان پویا است. کارشناسان نت وب هم اکنون علاوه بر دارا بودن مدارک رسمی آکادمیک دارای تجربه کاری متعدد در حوزه مربوطه نیز می باشندکادر فنی نت وب به صورت پیوسته با حضور در دوره‌های آموزشی مختلف با آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات در شاخه کاری خود آشنا می‌شوند. همچنین، جذب تازه فارغ التحصیلان دانشگاه ها همراه با آموزش، پرورش و ایجاد روحیه کار تیمی در آنها یکی دیگر از رسالتهای این شرکت است که بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.نت وب معتقد است که جامعه انفورماتیک کشور تنها در صورت انتقال تکنولوژی به زیر مجموعه‌ها می‌تواند پویایی خود را حفظ نموده و پیشرفت نماید. این شرکت با توان تخصصی بالا تحقیق، توسعه و انتقال فناوری اطلاعات را از مسئولیت‌های والای خود دانسته و با برگزاری سمینارها، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی در رده‌های مدیریتی و کارشناسی، همواره کوشیده است تا ارتقا دهنده سطح دانش متخصصان فناوری اطلاعات در کشور باشد.

  • معرفی سایبروم

    سیستم جامع امنیت اینترنت Cyberoam، به طور خاص برای پاسخ به نیازهای مرتبط با مدیریت یکپارچه تهدیدات در سازمان ها، تشکیلات دولتی و موسسات آموزشی طراحی شده است. Cyberoam ارائه کننده ترکیبی از بهترین راهکارهای جامع و حفاظت دولایه‌ در برابر تهدیدات رو به گسترش اینترنتی است.ضمن آنکه روش منحصر بفرد کاربر محور آن که سطحی بی‌مانند از کنترل را همراه با انعطاف‌پذیری و سادگی مدیریت ارائه می‌دهد، به عنوان مکملی بر این راهکارها به شمار می‌آید و این، سیستم مدیریت یکپارچه را بسیار کارآمد می‌نماید.ابزارهای امنیتی یکپارچه Cyberoam به منظور بر طرف کردن نیاز شبکه های کوچک , متوسط و بزرگ که به کارایی و امنیت بالایی احتیاج دارند ساخته شده اند. تجهیزات Cyberoamکه توسط موسسه معتبر Check Markموفق به کـسب گواهینامه سـطح ۵ (UTM LEVEL 5) و همچنین اخذ تائیدیه لابراتوار ICSA به عنوان سـیستمهای مدیریت یکـپارچه تهدیدات اینترنتی مبتنی بر شناسه کاربر شناخته شده اند ? حفاظت کاملی را در برابر تهدیدهای خارجی به اندازه تهدیدات داخلی ارایه میدهند.امروزه مقابله با تهدیدات روز افزون و پیشرفته در دنیای اطلاعات از قبیل انواع آلودگی های خواسته یا ناخواسته، خطرات داخلی و خارجی و پیچیدگی مدیریت آنها، دغدغه هر سازمان دولتی و یا بنگاه اقتصادی می باشد .واحد شبکه و امنیت شبکه شرکت نت وب در راستای حل مشکلات جاری امنیت شبکه های سازمانی در ابعاد مختلف، به بررسی راهکار های چند لایه، یکپارچه، مطمئن و مقرون به صرفه مبتنی بر آخرین استاندارد های معتبر بین المللی پرداخته است. لذا پس از بررسی و کسب تجربیات لازم، از بین محصولات موجود نسبت به انتخاب یک نمونه متناسب و کارامد اقدام نموده و “سیستم یکپارچه مدیریت تهدیدات سایبروم” را با لایسنس معتبر و خدمات پس از فروش به سازمان شما پیشنهاد می کند.ابزارهای امنیتی یکپارچه Cyberoam به منظور بر طرف کردن نیاز شبکه های کوچک , متوسط و بزرگ که به کارایی و امنیت بالایی احتیاج دارند ساخته شده اند. تجهیزات Cyberoamکه توسط موسسه معتبر Check Markموفق به کـسب گواهینامه سـطح ۵ (UTM LEVEL 5) و همچنین اخذ تائیدیه لابراتوار ICSA به عنوان سـیستمهای مدیریت یکـپارچه تهدیدات اینترنتی مبتنی بر شناسه کاربر شناخته شده اند ? حفاظت کاملی را در برابر تهدیدهای خارجی به اندازه تهدیدات داخلی ارایه میدهند.

    امنیت شبکه

    دستگاه های UTM سایبروم چندین خصوصیت امنیتی از قبیل فایروال، VPN ، سیستم جلوگیری از نفوذ ، آنتی ویروس ، Anti Spam ، فیلترینگ وب ، کنترل و نظارت لایه ۷ ، مدیریت لینک های چندگانه و… را بر روی یک Platform ادغام کرده است که معماری امنیت توسعه پذیر و پردازنده های چند هسته ای این توانایی را به آن می دهد که امنیتی برای آینده و توان عملیاتی سریع تر ، ارائه دهد.

    ثبت وقایع و گزارش گیری

    امروزه شرکتها در معرض تهدیدات رو به گسترش منا‌بع بیرونی و تهدیدات روزافزون داخلی قرار دارند . با گسترده شدن حوزه کاری یک شرکت راه‌دور، میزان ‌ تهدیدات از خارج شرکت نیز افزایش مییابد . بدین ترتیب تمرکز زیادی روی هشدارها و گزارشها داشته که اولین قدم برای محافظت لحظه‌ای و بی‌وقفه است .سیستم گزارش گیری سایبروم، دید کاملی از وضعیت شبکه، استفاده از آن و فعالیت کاربران به مدیران شبکه‌ ارائه میدهد تا منابع آسیب‌پذیز شبکه را پیدا کنند.

    مدیریت متمرکز

    کنسو‌ل مرکزی Cyberoamبا مدیریت و کنترل متمرکز خود در لحظات بحرانی ، دفاعی هماهنگ را در برابر تهدیدات مختلف در سطح شبکه ارائه می‌دهد . این دستگاه امکان پیاده‌سازی سیاستهای سازمانی برای استفاده از اینترنت را فراهم می‌‌نماید که زمینه‌ساز ا‌فزایش کارایی و امنیت می‌گردد. این یک راهکارِ مبتنی بر تجهیزات بوده و هزینه های پیاده‌سازی را درهنگام ارائه کنترل کامل بر روی شبکه‌های گسترده کاهش می‌دهد.

    دستگاه های مدیریت یکپارچه تهدیدات

    سیستم جامع امنیت اینترنت Cyberoam، به طور خاص برای پاسخ به نیازهای مرتبط با مدیریت یکپارچه تهدیدات در سازمان ها، تشکیلات دولتی و موسسات آموزشی طراحی شده است. Cyberoam  ارائه کننده ترکیبی از بهترین راهکارهای جامع و حفاظت دولایه‌ در برابر تهدیدات رو به گسترش اینترنتی است. ضمن آنکه روش منحصر بفرد کاربر محور آن که سطحی بی‌مانند از کنترل را همراه با انعطاف‌پذیری و سادگی مدیریت ارائه می‌دهد، به عنوان مکملی بر این راهکارها به شمار می‌آید و این، سیستم مدیریت یکپارچه را بسیار کارآمد می‌نماید.سیستمهای مدیریت یکپارچه تهدیدات اینترنتی مبتنی بر شناسه کاربر Cyberoam , نیاز به کنترل رفتارهای یک کاربر خاص را در راستای مدیریت متمرکز تهدیدات برطرف میکند. این تجهیزات نمای کاملی از اینکه “چه کسی چه کار می کند” در شبکه ارایه میدهد واجازه تعریف Policy برای پروفایل کاربران را میدهد. ابزار امنیتی Cyberoam ، با بهره گیری از برترین کنترلها و سطوح آن ، انعطاف پذیری و مدیریت ساده , بهترین و موثرترین راه حل کاهش هزینه های عملیاتی در یک سازمان میباشد.

    ساختار انعطاف پذیر

    ساختار انعطاف پذیر Cyberoam به آسانی میتواند با برنامه هایی همچون VoIP مطابقت پیدا کرده و بدون اینکه تغییری در ساختارش داشته باشد ، بسته به نوع تهدید، آمادگی محدود? تحت کنترل خود را در برای مقابله با هر سناریو از تهدیدات بالا می برد . برنامه های Cyberoam بین کارایی و امنیت با تکنولوژی هایی همچون پردازشگرهای چند هسته ای ، کمک پردازنده های ویژه عبارات منظم و موتورهای رمز نویسی پیشرفته سخت افزاری با کلیدهای شتاب دهنده عملیات که برای ابزارهای UTM به کار می رود تعادل برقرار کند.

    کنسول مدیریتی با کاربری آسان فایروال سایبروم

    کنسو‌ل مدیریت فایروال   Cyberoamبا داشتن ابزارهای مدیریتی و کنترل متمرکز خود در لحظات بحرانی ، دفاعی هماهنگ را در برابر تهدیدات مختلف در کل شبکه ارائه می‌دهد . این فایروال سخت افزاری امکان پیاده‌سازی سیاستهای سازمانی برای استفاده از اینترنت را فراهم می‌‌نماید که زمینه‌ساز ا‌فزایش کارایی و امنیت می‌گردد. این راهکارِ مبتنی بر سخت افزار بوده و هزینه پیاده‌سازی را درهنگام ارائه کنترل کامل بر روی شبکه‌های گسترده کاهش می‌دهد.

    امنیت شبکه با فایروال سایبروم

    فایروال UTM سایبرم امنیت شبکه گسترده‌ای را بر اساس شناسه کاربری لایه ۸ و کنترل نرم‌افزار های لایه ۷ ارائه و اطمینان کاملی را در خصوص امنیت و پایداری شبکه ، ارتباطات امن و در دسترس بودن سرویس های شبکه می‌دهد.

    سامانه دولایه

    سامانه امنیتی دولایه‌ای Cyberoam همراه با لایه‌های درونی و بیرونی خود، امنیت کامل اینترنت را به سازمان ها ارائه می‌نماید.سامانه پالایش محتوا همراه با سامانه جلوگیری از نفوذ شکل دهنده لایه درونی بوده و میزان روبرو شدن سازمانها با حملات را کاهش می‌دهند. فایروال، VPN، مسدود کننده‌های جاسوس‌افزار، سیستم جلوگیری از کلاه‌برداری، ضدویروس و ضدهرزنامه در سطح دروازه ورود، لایه بیرونی Cyberoam را سازمان داده و ضمن پاسداری از شبکه در برابر تهدیدات اینترنتی، حفاظت دولایه بسیار کارآمدی را ارائه می‌نمایند.

     سیاست های کاربر محور

    رشد طبیعت کاربر محور تهدیدات اینترنتی و نیاز به کنترل گرایشات افراد به منظور مدیریت کامل تهدیدات سبب ناکارا شدن سیاست های کلی و نیز سیاست های مبتنی بر IP شده‌اند. چنین سیاست هایی، امکان همراهی با جهان مبتنی بر حرکت را ندارند که در آن آدرس های IP به صورت پویا تخصیص می‌یابند.سیاست های کاربر محور Cyberoam، بر اساس تخصیص پویای IP عمل نموده و از این راه باعث اطمینان از اعمال سیاست های امنیتی در حین جابجایی کاربران می‌گردد. در این راستا از کنترل هایی هوشمند جهت ارائه سطح مورد نیاز حفاظت هر کاربر در محیطهای ارتباطی با‌سیم یا بی‌سیم استفاده می‌گردد.فایروال VPN دستگاه Cyberoam، به کمک کنترل های کاربر محور، کار تخصیص و مدیریت سیاست ها را آسان کرده و سبب کاهش اتفاقات ناشی از سعی و خطا در تعیین سیاست ها می‌گردد و بدین ترتیب ارائه دهنده سطح افزونتری از امنیت در عین انجام مکانیزم کنترل دروازه خواهد بود.

    دیواره آتش هوشمند نسل جدید
    دیواره آتش سایبروم، دارنده گواهینامه ICSA، توانایی بررسی و بازرسی هوشمندانه و قدرتمند بسته های اطلاعاتی را داشته و این امکان را فراهم می کند تا در محیط های گسترده و با کاربری بالا سیاست های تعریف دسترسی و یا محدودسازی بر اساس نام کاربری افراد صورت پذیرد و کنترل استفاده از نرم افزارهای P2P و IMها بر حسب نوع کاربری هر فرد انجام شود.

    ضدویروس و ضدجاسوس افزار درگاه اینترنت
    سایبروم-Cyberoam امکان آنالیز و جلوگیری از فعالیت بدافزارها، ویروس ها برنامه های جاسوسی و سایر فایل های مخرب را در لایه درگاه شبکه به صورت بلادرنگ و بر روی پروتکل های POP3، SMTP، FTP، HTTP و IMAP را فراهم نموده است. با استفاده از قابلیت شناسایی بر اساس نام کاربری، این امکان برای محیط های با کاربری بالا فراهم می شود تا بتوان با تعریف سیاست های گوناگون از جمله اسکن و آنالیز بسته های شبکه، متناسب با نوع کاربری هر فرد میزان امنیت را بالا برد.

    ضدویروس و ضدجاسوس افزار درگاه اینترنت
    سایبروم امکان آنالیز و جلوگیری از فعالیت بدافزارها، ویروس ها برنامه های جاسوسی و سایر فایل های مخرب را در لایه درگاه شبکه به صورت بلادرنگ و بر روی پروتکل های POP3، SMTP، FTP، HTTP و IMAP را فراهم نموده است. با استفاده از قابلیت شناسایی بر اساس نام کاربری، این امکان برای محیط های با کاربری بالا فراهم می شود تا بتوان با تعریف سیاست های گوناگون از جمله اسکن و آنالیز بسته های شبکه، متناسب با نوع کاربری هر فرد میزان امنیت را بالا برد.

    ضد هرزنامه درگاه اینترنت
    ضدهرزنامه درگاه اینترنت سایبروم-Cyberoam با حراست در دم و لحظه ای محتوای نامه ها و با بهره گیری از تکنولوژی شناسایی نمونه های باز رخدادگر (RPD)، بهترین و موثرترین روش را در خصوص کشف تهدید و هرزنامه ارائه نموده است. با مدیریت کنترل تک تک نامه ها می توان سیاست هایی بر پایه سایز، موضوع و سایر پارامترها برای ارتقای امنیت ایمیل ها و کاهش سعی و خطا در شناسایی انجام داد. با استفاده از تکنولوژی کشتف پیشگیرانه ویروس، سایبروم-Cyberoam ایمیل هایی که حامل ویروس های مخرب هستند را قبل از آن که ویروس اجازه فعالیت پیدا کند، شناسایی می کند.

    IPS یا سیستم جلوگیری از نفوذ
    سیستم جلوگیری از نفوذ سایبروم از تعداد گوناگونی از پروتکل ها پشتیبانی می کند و با بهرهگیری از بیش از ۴۰۰۰ نمونه حملات نفوذ که به صورت خودکار بروزرسانی می شوند، می تواند ترافیک های مشکوک را کاملا خودکار کشف، مسدود و یا منهدم نماید. علاوه بر این می توان نمونه های دل خواه حملات نفوذ ایجاد و به پایگاه داده سیستم اضافه کرد و با استفاده از قابلیت شناسایی بر حسب نام کاربری، سیاست های متناسب جهت جلوگیری فوری و مسدود کردن فعالیت نرم افزارهایی هم چون Ultra Surf، Skype، Kaaza و … بر اساس نوع کاربری افراد تعریف نمود.

    پالایش محتوا و نرم افزار
    سایبرم کنترل دسترسی های وب را به واسطه پایگاه داده جامع خود که بالغ بر ۸۲ دسته و مشتمل بر حدود ۸۲ میلیون آدرس وب است، انجام می دهد. این کنترل ها شامل دسترسی به وب سایت های بر پایه HTTPS، نیز بوده و هم چنین جلوگیری از دسترسی به سایت های نا امن و تایید نشده هم چون فیلترشکن های ناشناس می باشد. همین طور قادر است نرم افزارهای مورد استفاده برای گفتگو و ارسال و دریافت صوت را مسدود نماید. علاوه بر این ها می توان با تعریف سیاست های امنیتی دسترسی به وب بر پایه نام کاربری، از هرگونه تلاش جهت ارسال اطلاعات درون سازمانی به صورت HTTP File Upload به خارج سازمان جلوگیری نمود.

    مدیریت پهنای باند

    سایبروم قادر است مدیریت استفاده بهینه از پهنای باند را انجام داده و از ایجاد ترافیک سنگین و ازدحام در شبکه و هم چنین سو استفاده از پهنای باند جلوگیری نماید. علاوه بر این می توان با تعیین اولویت ها، نسبت به جداسازی و اختصاص پهنای باند بر حسب سلسله مراتب بخش ها، گروه ها و افراد اقدام نمود. می توان میزان و مدت زمان مصرف را در هریک از اولویت ها تعیین کردر و همین طور این قابلیت وجود دارد تا با تعیین نوع پهنای باند اختصاص یافته به صورت محدود یا افزایش پذیر، پهنای باند مناسب در زمان های آزاد در اختیار نرم افزارها و برنامه های حساس و کاربردی قرار بگیرد.

    مدیریت چند اتصال اینترنتی همزمان
    سیستم مدیریت اتصال چندگانه سایبرم قادر است عملیات توازن و تقسیم بار را بر روی چندین نقطه اتصال به طور همزمان انجام دهد که این امکان را برای محیط های با کاربری بالا فراهم می نماید تا استفاده از خط های ارتباطی را بهینه سازی کنند. سیستم مدیریت اتصال چندگانه امکان جایگزینی و پوشش درگاه های قطع شده و خارج از مدار را با درگاه های فعال، به صورت خودکار فراهم نموده است. قابلیت کنترل و مشاهده وضعیت چندین نقطه اتصال WAN و هم چنین انتقال و ارسال اطلاعات از خطوط خارج از مدار به خطوط فعال از دیگر قابلیت های این سیستم می باشد که به صورت خودکار و بررسی لحظه ای نقاط اتصال صورت می گیرد.

    امکان گزارش گیری بر روی خود دستگاه
    سیستم گزارش گیری گسترده سایبروم قادر است گزارش ها را بر اساس نام کاربری افراد ارائه کند. این قابلیت کمک می کند تا هرگونه تغییر در نوع کاربری افراد به راحتی شناسایی شده و کار برای تعریف یا تغییر سیاست های امنیتی سهل و آسان شود. مقوله Traffic Discovery این امکان را فراهم کرده است تا ریز اطلاعات در حال تبادل قابل مشاهده و بررسی باشد و همین طور میزان استفاده از نرم افزارهای مختلف. هم چنین در صورتی که ترافیک مشکوکی در حال انجام باشد، مدیر شبکه به سهولت متوجه خواهد شد و تدابیر لازم را اتخاذ خواهد کرد. سیستم گزارش گیری سایبروم-Cyberoam بیش از ۴۵ نوع گزارش مطلوب را شامل می شود که از PCI-DDS، HIPAA، SOX، GLBA و CIPA پشتیبانی می کند. این قابلیت، سهولت استفاده از گزارش ها، دیدن و استخراج آن ها به صورت نمودار گرافیکی، جدولی و یا فرمت CSV را فراهم می کند.

  • معرفی امکانات دستگاه Cyberoam

    Cyberoam یک سیستم یکپارچه امنیتی بر اساس شناسه کاربر می باشد که می تواند به صورت بلادرنگ از شبکه ها در مقابل تهدیدات ترکیبی و با استفاده از سیاستهای منحصر به فرد مبتنی بر هویت کاربر محافظت نماید.دستگاه Cyberoam با امکان شناسایی نام کاربری ، توانایی اعمال سیاستهای امنیتی را به کاربران سازمان دارا میباشد. این روش یک قدم به نسبت  سایر سیستمهای موجود در بازار که بر اساس آدرس IP ثابت و غیر قابل تغییر کاربران کار می کنند پیش تر می باشد. چنین سیستمی، با دارا بودن انعطاف پذیری در نحوه تعریف سطوح دسترسی، این اطمینان خاطر را به مدیران ارائه می دهد تا بتوانند با شناسایی کاربران و مهاجمان آنها، حتی در محیطهای DHCP  ، امنیت شبکه را به صورت جامع و کامل تامین کنند

    Bandwidth Policy

    با اعمال این محدودیت  مدیر شبکه می تواند بر روی پهنای باند اینترنت سازمان خود مدیریت درست و دقیقی داشته باشد و از آن را به طرز بهینه ای در شبکه خود استفاده کند و به هر کاربری بر اساس مورد و نوع استفاده آن کاربر از اینترنت پهنای باند اختصاص دهد.

    Firewall

    این قسمت امکان مدیریت همه جانبه روی روزنه های ارتباطی شبکه سازمان با بیرون را برای مدیر شبکه فراهم می آورد. بر فرض مثال میتوان تعیین نمود که هر کاربری به فراخور نیاز خود در چه بازه های زمانی از پورتهای مختلف TCP یا UDP استفاده نماید.

    مدیریت استفاده از اینترنت به صورت زمان شناور

    گاهی اوقات در سازمانها بسته به محدودیتهای موجود رویکرد اعمال سیاستهای محدودیتی روی میزان زمان استفاده از اینترنت میتواند برای مدیران مفید باشد. این سیاست بدینگونه اعمال میشود که کاربران به میزان مشخصی در طول یک بازه زمانی میتوانند از اینترنت استفاده نمایند مانند ۲ ساعت در طول روز.

    مدیریت میزان استفاده حجمی از اینترنت

    در بعضی سازمانها بسته به سیاستهای مدیران سازمان نیاز به اعمال محدودیت حجمی استفاده از اینترنت برای کاربران وجود دارد. این سیاست را میتوان از طریق UTM مورد بحث به شیوه های مختلفی از قبیل محدودیت حجمی Download و محدودیت حجمی Upload و یا برای هردو اعمال نمود.

    Web and Application filter

    اعمال محدودیت و مدیریت دسترسی به سایتهای مختلف ، همچنین محدودیت استفاده از نرم افزارهای متصل به اینترنت از قبیل Download Manager ها ، فیلتر شکن ها ، نرم افزارهای Chat و همچنین محدودیت Download ,Upload فایلهای مختلف از دیگر قابلیتهای این دستگاه است.

    محدودیت زمانی ثابت

    دسترسی به اینترنت محدود به یک بازه زمانی ثابت قابلیت دیگر این دستگاه می باشد. به کمک اعمال این سیاست مدیر شبکه قادر خواهد بود استفاده از اینترنت را برای کاربران در بازه های زمانی مختلف تقسیم کند.

    استفاده همزمان از چند خط اتصال به اینترنت

    این امکان مدیران شبکه را قادر می سازد که از چند لینک ارتباطی با اینترنت به صورت همزمان یا به عنوان پشتیبان یکدیگر استفاده کنند. با استفاده از این امکان میتوان از ارتباط دائمی شبکه با اینترنت اطمینان حاصل نمود.

    HA

    امکان استفاده از دو دستگاه به صورت همزمان با تنظیمات یکسان در شبکه ، که امکاناتی از قبیل LoadBalancing  و Fail Over را برای مدیر شبکه فراهم آورده است.

    گزارشات

    ارایه گزارشات جامع و کاملی از نحوه استفاده از اینترنت در شبکه از دیگر امکانات این دستگاه میباشد.گزارشاتی از قبیل میزان زمان استفاده از اینترنت توسط کاربران، میزان حجم Download, Upload  شده توسط کاربران، سایتهای مراجعه شده، بازه های زمانی استفاده از اینترنت توسط کاربران، رخداد های اتفاق افتاده روی دستگاه ، تعداد حملات انجام شده و مشخص شدن IP حمله کننده  و ویروسها و Spam های فیلتر شده و بسیاری گزارشات ترکیبی دیگر .

    IPS

    جلوگیری از شناسایی نقاط ضعف آسیب پذیر شبکه توسط افراد و نرم افزارهای مخرب که باعث مسدود شدن راه های هک شدن شبکه توسط آنها می گردد.

    آنتی ویروس

    یکی از راههای عمده ورود Virusها، Trojan ها، Backdoor ها و دیگر نرم افزارهای مخرب به شبکه ، استفاده روزمره کاربران از اینترنت میباشد. امکان جلوگیری از ورود اینگونه نرم افزارهای مخرب  از دیگر قابلیتهای دستگاه میباشد.

    Anti-Spam

    قابلیت دیگر این دستگاه جلوگیری از ورود هرزنامه های اینترنتی به شبکه میباشد ، که علاوه بر بالا بردن سطح امنیت شبکه باعث پایین آمدن ترافیک استفاده اینترنت در شبکه نیز خواهد شد.

    جلوگیری از حملات

    یکی دیگر از راهها مورد استفاده هکرها برای ورود به شبکه های داخلی سازمانها انجام حملات مختلف سایبری به دربهای ورود این شبکه به اینترنت میباشد. تشخیص  وجلوگیری از رسیدن اینگونه حملات به شبکه از دیگر قابلیتهای این دستگاه است.

    VPN

    فراهم آوردن بستری امن برای دسترسی کاربران  خارج از شبکه به داده های سازمان از طریق اینترنت از دیگر دغدغه های سازمانها میباشد. VPN عبارت است از به وجود آمدن یک راه ارتباطی خصوصی روی بستر همگانی اینترنت. انواع پروتکلهای L2TP,PPTP,SSL توسط دستگاه مذکور پشتیبانی میگردد.
  • ویژگیهای برجسته فایروال سایبروم

    برقراری امنیت در لایه ۸ بر اساس شناسایی هویت کاربران

    تکنولوژی لایه ۸ فایروال سایبروم ، در شبکه  با کاربران همانند یک لایه مجزا به نام «لایه انسانی » رفتار می کند. این قابلیت اجازه شناسایی کاربران، کنترل فعالیت های آنها در شبکه ،اعمال تنظیمات جداگانه برای هر یک از آنها و تهیه گزارش مجزا از عملکرد هر کدام را به مدیر شبکه می دهد. این قابلیت کمک می کند تا امنیت با سرعت بیشتری در شبکه جریان داشته باشد. تکنولوژی لایه ۸  فایروال سایبروم با لایه های ۲ تا ۷ ترکیب شده و اجازه کنترل امنیتی بیشتری را می دهد.

    سیستم گزارشگیری کامل و پیشرفته سایبروم

    Cyberoam  اولین شرکت تولید کننده دستگاهی است که امکان تهیه گزارش در داخل خود دستگاه تعبیه شده است. این گزارشات و log ها در لحظه ایجاد می شوند و هزینه های ناشی از قرار دادن یک سیستم گزارشگیری مجزا را کاهش می دهند. امکان دسترسی به بیش از ۱۲۰۰ گزارش از فعالیت های کاربران و شبکه، به سازمان ها کمک می کند تا امنیت را در شبکه ایجاد کنند. گزارشات فایروال سایبروم شامل گزارشاتی پویا، گراف های داخل خطی و نقشه کشورهاست

    مدیریت امنیت برای نرم افزاهای تحت وب

    فایروال Cyberoam  مجهز به فایروال تعبیه شده داخل دستگاه است که وظیفه ایمن سازی وب سایت ها و نرم افزاهای تحت وب را داخل شبکه در مقابل حملاتی چون SQL injection، cross-site scripting(XSS)، URL parameter tempering، session hijacking،   buffer overflows و دیگر حملات را دارد.

    مدیریت امنیت نرم افزارهای مورد استفاده کاربران در شبکه

    با وجود بیش از ۲۰۰۰ نرم افزار در زمینه های مختلف، قابلیت مشاهده و کنترل نرم افزارهای سایبروم، امکان اولویت بندی نرم افزارها را بر اساس شناسه کاربری آنها می دهد. امکاناتی چون زمانبندی برای استفاده از نرم افزاها، نوع نرم افزار، پهنای باند و غیره انعطاف پذیری بالا و کنترل واقعی لایه ۲ تا ۸ را ایجاد می کند. حالت پیشرفته این قابلیت، نرم افزارها را بر اساس سطح ایجاد ریسک در شبکه، خصوصیات و تکنولوژی تقسیم بندی می کند و امکان کنترل جز به جز را ایجاد می نماید. محافظت پیش فعال نیاز به مداخله مسئولان شبکه را برای بروزرسانی سیاست های جدید روی نرم افزارهای تازه اضافه شده را از بین می برد. این امکان به مدیر شبکه این امکان را می دهد تا مشکلاتی مانند بستن پورت نرم افزار وایبر ، بستن پورت نرم افزار Weechat ، جلوگیری از استفاده کاربران از نرم افزار WhatsApp  ، را رفع نمایند.

    ایجاد شبکه خصوصی مجازی VPN برای ارتباط بین مراکز یا کاربران از راه دور

      Cyberoam VPN(IPSec and SSL) یک ارتباط از راه دور امن را ایجاد می کند در عین حالی که درگاه هایی ایمن و تونل های عاری از هرگونه تهدید را به وجود می آورد. این امکان برای برقراری ارتباط امن بین مراکز مختلف شرکتها را بسیار مناسب است .

    مدیریت پهنای باند اینترنت در شبکه

    فایروال سایبروم به مسئولان شبکه این امکان را می دهد که سیاست هایی در رابطه با پهنای باند به کاربران)به صورت مجزا(، گروهی از کاربران، دسته بندی وب سایت ها، قوانین فایروال و غیره اعمال کنند. کنترل پهنای باند که در لایه ۷ و ۸ سایبروم وجود دارد این امکان را می دهد که به نرم افزاها و کاربران با اولویت بیشتر پهنای باند اختصاصی تعلق گیرد. این نرم افزارها می توانند شامل برنامه هایی چون VoIP وCRM باشند. این قابلیت را می توان به گونه ای تنظیم کرد که در هر حالتی پهنای باند خاصی به کاربران و نرم افزارهای مهم تر تعلق گیرد. همچنین این امکان وجود دارد که یکسری سیاست های پهنای باند به صورت غیر فعال ساخته شود و در زمانی که نیاز به اعمال آنهاست، برای کاربران یا نرم افزاهای مورد نظر فعال شود

    مدیریت فیلترینگ وب

    این قابلیت برجسته سایبروم که برنده جایزه نیز شده است، یکی از جامع ترین پایگاه داده URL هاست که متشکل از میلیون های URL و به ۸۹ گروه تقسیم شده. این قابلیت اجازه دسترسی به وب سایت های مضر را نمی دهد و از نفوذ بدافزارها، صفحات جعلی، حمات و محتوای ناخواسته که باعث از دست رفتن اطلاعات می شود، جلوگیری می کند.

    سیستم محافظت در مقابل نفوذ به شبکه

    این قابلیت سایبروم، شبکه را در مقابل حمات شبکه ای و نرم افزاری محافظت می کند و از سازمان ها در مقابل تاش برای نفوذ به شبکه، بدافزارها، تروجان ها، حمات DoS و DDoS ، ارسال کدهای مخرب و تهدیدهای ترکیبی محافظت می کند

  • UTM و ابعاد شبکه ها

    UTM سایبروم برای دفاتر کوچک و شعبات

    سخت افزاز UTM شرکت Cyberoam قابلیت جمع آوری و یک پارچه سازی امنیت را بر روی یک سخت افزار به سازمان ها ارائه می دهد و سبب می شود شرکت های کوچک بتوانند با هزینه کمتر از فایروال های ساده به UTM های کامل مهاجرت کنند ٬ضمنآ در مقابل خطراتی مانند بد افزارها ٬ هرزنامه ها ٬ تورجا نها ٬ Dos ٬ DDos ٬ Phishing و Parming با امنیت بیشتری ایستادگی کنند.در عین حال سازمانهای بزرگ و متوسط می توانند یک سیستم امنیت یک پارچه را پیاده سازی و با بهره گیری از سیستم مدیریت مرکزی وسیستم امنیتی تشخیص هویت بر اساس لایه ۸ ٬ این دستگاه به شرکت های وابسته و شعبات شرکت مادر دسترسی داشته باشند.این شرکت ها همچنین می توانند از قابلیت دسترسی دور امن ٬ اتصالات همزمان چند لینک WAN ٬ جلوگیری از لو رفتن اطلاعات و قابلیتهای پیشرفته شبکه ای این دستگاه بهره مند شوند.تجهیزاتی که  آنها را ملاحظه می‌کنید ازجمله سیستم های قدرتمند مدیریت یکپارچه و مقابله با تهدیدات بر‌اسا‌س شناسه کاربری هستند که حفاظت جامعی از شرکتهای کوچک و متوسط‌(SMES ) که اعتبار مالی و منابع فنی محدود دارند به ارمغان می آورد.تجهیزات امنیتی دروازه Cyberoam محافظت در برابر تهدیدات ترکیبی‌ شامل کدهای مخرب ، ویروس ،هرزنامه ،سرقت اطلاعات محرمانه(phishing) وکلاهبرداریهای اینترنتی (pharming) را با هزینه پایینی ارائه می‌دهد .امنیت بر اسا‌س شناسه کاربر بی نظیر این محصولات شرکتها را در برابر تهدیدات داخلی که در جهت دزدیدن‌ یا‌از بین بردن اطلاعات میباشد با دادن نمای کاملی از جریان ورودی اطلاعات و کنترل روی کاربران داخلی محافظت می کند.

    UTM سایبروم برای دفاتر کوچک و متوسط

    Cyberoam با ارائه سرویس مقرون به صرفه و راه کار سیستم مدیریت خطر یک پارجه ٬ UTM ٬ سخت افزار جامع و کاملی را برای شرکت های کوچک و متوسط با کاربران ۶۰ تا ۴۰۰ نفر فراهم کرده.شرکت های کوچک و متوسط می توانند با اطمینان از امنیت ٬ اتصال ٬ سود آوری در کسب وکار با استفاده از دستگاهای UTM از انجام هزینه های اضافی برای دستگاه های خود داری کنند.ار سایت مدل های تجهیزات امنیتی کارآمد شبکه ارائه شده است که برا‌سا‌س شناسه کار‌بری کار می‌کند و در برابر تهدیدات مرکب شامل: Malware ، ویروس ، هرز‌نامه، برداشتن اطلاعات‌ مهم و محرما‌‌نه و حمله‌های مخرب، حفاظت کامل و جامعی انجام می دهد. امنیت بر ا‌سا‌س شناسه کاربری منحصر بفرد این محصولا‌ت، کاربران دفاتر و شعب کوچک وراه‌دور را در برابر تهدیداتی داخلی که منجر به از بین رفتن یا سرقت اطلاعات می‌شود محافظت می‌کند.این تجهیزات مجموعه کاملی از ویژگیهای امنیتی قوی شامل دیواره آتش با قابلیت بررسی هوشمند بسته‌های اطلاعاتی ،VPN (شبکه های خصوصی مجا‌زی) ، ضد‌ویروس ‌و کدهای مخرب درگاه اینترنتی ، ضد هرزنامه درگاه اینترنتی ، سیستم جلوگیری از نفوذ ، فیلترینگ محتو‌ا ،مدیریت پهنای باند و مدیریت چند ارتباط همزمان را روی یک دستگاه امنیتی ارائه می کند.

    UTM سایبروم برای سازمانهای بزرگ

    دستگاه های UTM شرکت Cyberoam طیف گسترده ای از قابلیت هایی از قبیل سیستم دفاعی کامل برای شرکت های بزرگ با شبکه های پیچیده را ارائه می دهد. UTM های Cyberoam با آسان سازی مدیریت و کنترل امنیت شبکه باعث پایین آوردن هزینه های امنیتی سازمان می شود.علاوه بر موارد فوق سیستم امنیتی تشخیص هویت لایه ۸ UTM های شرکت Cyberoam به شرکت قابلیت شناسایی و کنترل بر روی فعالیت های کاربران سازمان را می دهد.تجهیزاتی که  شرح آنها را ملاحظه می‌کنید از تجهیزات امنیتی قدرتمند بر اسا‌س شناسه کاربری شبکه هستند که محافظت جامع از شرکتهای بزرگ در برابر تهدیدات مختلف از جمله Malware ، ویروس ،هرزنامه ،دستیابی اطلاعات محرمانه وحملات pharmingرا ارائه می دهد . امنیت منحصر بفرد بر اسا‌س شناسه کاربری شبکه Cyberoam ، کاربران شرکتهای بزرگ را در مقابل حملات داخلی که جهت دزدیدن یا از بین‌بردن اطلاعات می‌شود محافظت می‌کند.

  • فایروال سایبروم

    امنیت فایروال به لایه ۸ نیز گسترش داده شده
    فایروال سخت افزاری Cyberoam توانایی بررسی هوشمند موجود در شبکه ٬برنامه ٬نرم افزارها و امنیت تشخیص هویت کاربران را داراست.در نتیجه فایروال های Cyberoam از سازمان در برابر حملاتی از قبیل Dos ٬DDos و IP Spoofing محافظت می کند.دیواره آتش تأیید شده توسط موسسه ICSA ، به همراه VPN ، ضد جاسوس افزار ، دروازه ضد ویروس،دروازه، ضد هرزنامه و سیستم جلوگیری از ورود غیر مجاز ، پالایش محتوا، مدیریت پهنای باند و ارتباط‌های چند‌گانه قابل استفاده است که امنیتی جامع برای شرکتهای کوچک ، متوسط و بزرگ که دارای دفاتر راه‌دور و شعبه هستند فراهم می‌آورد.

    تکنولوژی اعطای حق امنیتی بر ا‌ساس شناسه کاربری
    از آنجایی که دیواره های آتش ابزارهایی برای مقایسه سیاستهای دسترسی با اطلاعات ارتباطی است ، Cyberoam دیواره آتشی را ارائه کرده که شناسه‌کاربری را در دیگر قوانین مقایسه از جمله مبداء ، محدوده مقصد و آدرس IP ، به سیاستهای شرکت اضافه می‌کند . با این دیواره آتش دسترسی یک کاربر بر اساس محیط کاری خاص نیز کنترل می‌شود.این دستگاه همچنین با کنترل روی ترافیک برنامه های P2P و IM اجازه دسترسی به برنامه‌های خاص به مقصد مورد نظر را می دهد ولی از اشتراک فایلها و ردوبدل شدن آنها جلوگیری می کند . به علاوه Cyberoam کنترل زمانبدی شده دسترسی را برای شرکتها به ارمغان می‌آورد .در حالت داشتن چند‌Gateway ، شرکتها می توانند قوانین دیواره آتش را برای مسیر‌یابی کاربر و ترا‌فیک برنامه‌ها روی یک دروازه خاص تعریف کنند.

    امنیت در حد گسترده
    Cyberoam با به حداقل رساندن امکان بروز مشکل ارتباط ، قابلیت دسترسی بالای ارتباطی دائم را فراهم می‌نماید . Cyberoam نیاز به امنیت در سطح وسیعی را از طریق مسیریابی پویا تأمین کرده که این خود باعث بالا آمدن سریع شبکه ، توان خروجی بیشتر شبکه با صرف زمانی کوتاه تر و پیکربندی ساده‌تری می‌شود.Cyberoam – امکان پشتیبانی از VLAN را دارد که خود توانایی گسترده ای در ساختن نمایه گروه‌های کاری در سراسر شبکه شرکت تأمین می‌کند.قابلیت میزبانی مجازی Cyberoam ، امکان ایجاد سرورهای میزبان را در داخل LAN و DMZ برای شرکتها فراهم میکند که این توانایی، امکان استفاده مفید و مؤثر از آدرسهای IP اینترنت را برای سرویسهای میزبانی به همراه دارد .دیواره آتش CyberoamUTM بازرسی هوشمند و مفیدی را جهت حفاظت جامع در برابر حملاتی چون DoS و IPل(IP Spoofing) ارائه میدهد.گزارشهای دیواره آتش Cyberoam اطلاعات کاملی در رابطه با ترافیک شرکت در اختیار شما قرار میدهد.

    Multicast برای بروز کردن موجودی‌ها
    دیواره آتش Cyberoam با قابلیت پشتیبانی از Multicast ، امکان دریافت اطلاعات کالاها و سهام را برای شرکتها و مؤسسات مالی فراهم و همچنین قابلیت Cyberoam Multicast ، با محدود کردن پهنای باند مانع اشغال پهنای باند توسط برنامه‌هایی که حاوی فایلهای صوتی- تصویری هستند میشود که به صورت همزمان باعث افزایش کارایی شبکه و کاهش هزینه های سازمانی میگردد.دیوارآتش سخت افزاری Cyberoam با پشتیبانی از پروتکل IPSec VPN ، امنیتی سطح بالا برای مکانهای توزیع شده مهیا می‌کند.

  • شبکه خصوصی مجازی سایبروم

    دسترسی راه دور امن
    Cyberoam با قرار دادن گزینه های Ipsec VPN ٬TP 2L ٬PPTP و SSL VPN بر روی VPN فایروال سخت افزاری UTM موجب ایمن شدن دسترسی های دور بین سازمانی شده است.تجهیزات VPN Cyberoam با ایجاد تونلهای رمز‌شده شبکه و امن، امکان دسترسی کارمندان متحرک شرکتها را، در هر کجای جهان فراهم میکند. همچنین این راهکار با توجه به کارایی بالا و مصرف پهنای باند کم بسیار مقرون به صرفه‌ است. تجهیزات دیوارآ‌تش VPN سایبروم به دلیل کارایی، آسانی بی‌نظیر و امنیت دسترسی به منابع شرکتی، برای شعبه‌ها ، کاربران خانگی ، و کاربران متحرک است که نیاز به یک اتصال مطمئن به شبکه مرکزی دارند گزینه منا‌سبی است.VPN Cyberoam که توسط کنسرسیوم VPNC تأیید شده‌است ، با اکثر پروتکل های IPSecVPN موجود در بازار سازگاری دارد. این دستگاه از پروتکل های اتصالی IPSec,L2TP,PPTP پشتیبانی کرده و ارتباطهای شبکه به شبکه و کاربر به کاربر را پیاده سازی میکند.

    Cyberoam VPN بر اساسIPSec
    VPN بر اساس IPSec شرکت Cyberoam با پشتیبانی کامل از IPSec, IKE شبکه‌ای با تشخیص هویت و رمز نگاری قوی از طریق DES,3DES,AES ایجاد می‌کند .تجهیزات Cyberoam VPN به طور خود‌کار فایل تنظیمات سرویس گیرنده IPSecVPN را یجاد می‌کند که نیاز به دانش فنی جهت انجام تنظیمات بر‌طرف شود.

    خروج از بن‌بست VPN
    تجهیزات Cyberoam VPN با ایجاد خروج از بن‌بست خو‌دکار اتصالات VPN روی اتصالات IPSec,L2TP امکان ارتباط VPN مداوم و مستمر را در میان درواز‌های ISP های مختلف فراهم می‌کند. دفاتر شعب و کاربران متحرک با استفاده از ارتباطات کاربر به کاربر و شبکه به شبکه می‌توانند یک ارتباط VPN ثانوی برای وقتی که ارتباطات WAN آنها قطع می‌شود برقرار کنند تا بتوانند کار بی‌وقفه و پویا‌یی را انجام دهند.

  • مدیریت پهنای باند سایبروم

    مدیریت پهنای باند براسا‌س شناسه کاربری
    با استفاده از مدیریت پهنای باند Cyberoam، شرکتها میتوانند اولویتهایی براسا‌س کاربر، گروه کابران وبرنامه ها با اختصاص پهنای باند دقیق و برمبنای زمان و کاربرد آن در روز تعریف کنند . ما‍‍ژول پالایش محتوای اینترنت Cyberoam ، مدیریت بهینه پهنای باند را بوسیله جلوگیری از دانلودهای صوتی- تصویری، بازی ،تبلیغات وغیره که خطوط را بیهوده اشغال می کنند ، تکمیل می‌کند. این کار به فعالیتها و برنامه‌های حساس به پهنای باند مانند: CPM,VOIP و غیره ، اطمینان می دهد که پهنای با‌ند تضمین شده را بدست بیاورند و از این طریق شرکتها می‌توانند با تنظیم سیاستهای ویژه جهت اختصاص پهنای باند‌ بر اساس نیاز کاربران، کارایی شبکه خود را اصلاح کنند .

    اولویت بندی پهنای با‌ند
    تجهیزات دیواره آتش Cyberoam علاوه بر اینکه قادر به تعریف سیاست های تخصیص پهنای باند به ترافیک‌های کاری با اهمیت‌تر هستند، برای شرکتها امکان تأمین دسترسی بی وقفه به کاربرها و برنامه های حساس را فراهم کرده و همچنین کنترل آنها را روی پهنای با‌ند ترافیک‌های غیر‌ضروری و برنامه‌های رسانه‌ای که پهنای باند زیادی مصرف می‌کند ، حفظ میکند.

    پهنای باند قابل افزایش و اختصاصی
    شرکتها می‌توانند بوسیله تعیین حداقل و حداکثر پهنای‌با‌ند، سیاستهایی را برای اختصاص پهنای با‌ند تضمینی به کاربران ایجاد کنند. پهنای‌با‌ند اختصاصی این اطمینان را می‌دهد که کاربران حساس، سطح یکسانی از پهنای باند را در زمانهای اوج ترافیک دریافت کنند. پهنای‌با‌ند اختصاصی و قابل افزایش ، به کاربران این اجازه‌ را می دهد تا در صورت امکان و اطمینان از بهینه بودن منابع شبکه، پهنای باند بیشتری دریافت کنند.

    اختصاص پهنای با‌ند بر اسا‌س زمان
    شرکتها می‌توانند بوسیله مدیریت پهنای‌با‌ند Cyberoam ،پهنای باند را بر اسا‌س نیازهای هر کاربر تنظیم و زمان‌بندی کنند . این امکان وجود دارد که پهنای‌با‌ند برای یک کاربر در طی زمان خاصی از روز و وقتی که دسترسی بدونِ وقفه لازم دارد را برایش فراهم کرد و به اینصورت شرکتها می‌توانند نقاط اوج پهنای ‌با‌ند کاری را در طول روز کمتر کنند و نیاز به خرید پهنای‌با‌ند را به خاطر اوج بیش از حد در کار محدود کرده و همچنین باعث کنترل هزینه‌های عملیاتی می شود.

  • مدیریت چند لینکی سایبروم


    توزیع بار ترافیکی
    سیستم مدیریت ارتباط‌های چند‌گانه و همزمان Cyberoam ، ترافیک اینترنت را در شرکتها بوسیله توزیع بار شبکه روی چندین ارتباط مجزای ISP و توزیع بار بصورت وزنی بر اساس الگوریتم Round Robin برای برنامه‌ها و کاربرها کنترل می‌کند.

    شرکتها می‌توانند ترافیک برنامه های ضروری را روی لینکهای با سرعت بالا قرار دهند و سطح بالایی از قابلیت در دسترس بودن را برای اینگونه خد‌مات و برنامه ها فراهم کنند. همچنین با دادن بارهای سنگین به لینکهای پر سرعت، می توان در زمانهای افت پهنای‌باند، با استفاده بهینه از ارتباطهای کم هزینه ، به نتایج مطلوب دست یافت.

    جلوگیری از انسداد و ازکار افتادن Gateway
    مدیر ارتباط چند گانه Cyberoam، ارتباطهای در دسترس و قابل استفاده و متصل به WAN را نظارت میکند و ترافیک را از یک ارتباط مشکل دار به یک ارتباط در حال کار و قابل اطمینان منتقل میکند. این سرویس دردسترس بودن مداوم برنا‌مه‌های مهم و حساسی همچون CRM, VOIP را تضمین کرده و در نتیجه، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های نگهداری را به دنبال دارد.

    هشدارها و گزارش‌دهی ها
    Cyberoam مدیران شرکت را بوسیله پیغامهای هشدار Email و از طریق داشبورد از قطع‌شدن ارتباط دروازه ها آگاه می‌سازد، در نتیجه اشکال زدایی سریع را ساده می‌کند. امکانات گزارش‌گیری Cyberoam، گزارش‌گیری زمانی و در لحظه را ارائه میدهد و مدیران را قادر میسازد تا کارایی و ظرفیت ارتباط را ارزیابی کنند و برای نمونه گزارش‌گیری جامع این امکان را به مدیران می‌دهد تا درباره خرید و تأمین پهنای‌با‌ند تصمیم‌گیری کنند.

  • آنتی ویروس سایبروم

    ضد ویروس و ضد بد افزار شرکت Cyberoam این قابلیت را دارد که امنیت صفحات وب ٬ پست الکترونیکی و Instant messaging را در برابر تهدیداتی مانند ویروس ها ٬کرم های اینترنتی ٬بد افزارها ٬درهای پشتی٬تورجان ها و Keylogger ها محافظت کند.این روش حفاظت بلادرنگ در مقابل انواع کدهای مخرب و جاسوس افزارها از قبیل: ویروسها ، کرمها ، ابزارهای جاسوسی ، backdoor ها ،اسب های تروا ، keylogger ها و غیره را فراهم می‌نماید. تجهیزات VPN دیواره آتش Cyberoam ،جهت ارائه راهکارهای امن‌تر ، ترافیک ورودی و خروجی HTTP,FTP, SMTP,POP3,IMAP تجسس می‌کند. با پرداخت هزینه اشتراک لایسنس ضدجاسوس افزار و ضدویروس Cyberoam ، از لزوم تهیه اشتراک مجزا برای تک تک کاریران بی نیاز شده و به کمک ماژولهای فیلترینگ محتوا و سیستم جلوگیری از ورود غیرمجاز(IPS ) ، محافظت پیشگیرانه را برای دفاتر راه‌دور و مرکزی شرکتها ایجاد می‌گردد.آنتی ویروس Cyberoam هر نیم ساعت به روز شده و محافظت آن بر اسا‌س لیست سیاه ولیست سفید و محافظت پویا براسا‌س شناسه کاربر می‌باشد .

    تکنولوژی انحصاری امنیتی بر اسا‌س شناسه کاربر
    تجهیزات VPN دیوارآتش و ضدویروس دروازه Cyberoam امکان تشخیص اینکه که آیا این کاربر خود مهاجم است یا قربانی را فراهم می‌کنند، از این طریق شرکتها قادر به اعمال پیشگیرانه با ضدویروس Gateway جهت امنیت بیشتر بوسیله شناسایی و کنترل کاربر روی ویروس های HTTP که از طریق صفحات وب منتقل می شوند، را فراهم‌کنند. ضد‌جاسوس افزار و ضدویروس Cyberoam امکان تألیف و تنظیم سیاستهای بازرسی متفاوتی را برای شرکتها فراهم میکند تا از این طریق بازرسی بهینه‌ای را بر اسا‌س نیازهای کاری کاربران پیاده سازی کنند.

    امنیت Email
    برای شرکتها امکان مسدود کردن فیل های ضمیمه بر اساس نوع فایل (قابل اجرا ، فایلهای صوتی و تصویری و …) در سطح کاربر تأمین شده. همچنین Cyberoam با مسدودکردن فایلهای ضمیمه ای که با کلمه رمز محافظت شده اند، سطح امنیتی قدرتمندی را برای Email های شرکت فراهم می کند.

    قرنطینه‌کردن ویروسها در خود
    تجهیزات امنیتی دروازه Cyberoam یک فضای داخلی قرنطینه برای کاربران ایجاد کرده تا بتوانند Email های قرنطینه‌شده شان را در فضایی امن بررسی کنند. این ویژگی به همراه قابلیت تهیه پشتیبان از نامه هایی که از قبل دارای گیرنده مشخص هستند، از گم‌شدن نامه های مهم پیشگیری کرده و حجم کاری مدیر شبکه را در جستجوی نامه های مخرب کاهش می دهد .

    امنیت متمرکز‌شده
    بوسیله کنسول مرکزی Cyberoam شرکتها می‌توانند حتی با وجود نبودن امکانات فنی، محافظت بی وقفه‌ای را در دفاتر و شعب خود در مقابل حملات شبکه‌ای تجربه کنند. این کنسول IPS را قادر می‌سازد تا امضاهای انتخابی و سیاست به روز شدن خود‌کار را از یک مکان متمرکز به سراسر شبکه اعمال کند که این عمل باعث افزایش امنیت دفاتر راه‌دور و شعب شده، که در نتیجه کاهش پیچیدگی عملیاتی را در بر دارد.

  • ضد هرزنامه سایبروم

    محافظت جامع در برابر هرز‌نامه
    تجهیزات ضد‌هرزنامه Cyberoam که توسط موسسه معتبر Check Mark موفق به کسب گواهینامه سطح ۵ شده است، یک راهکار قدرتمند پالایش هرز‌نامه است که می‌تواند میلیونها پیغام را در ثانیه بازرسی کند. با خرید و فعال سازی سرویس اشتراک سیستم ضد‌هرزنامه ، می‌توان به منظور نیل به بالاترین سطح مبارزه با Malware ها، این قابلیت را در کنار تجهیزات پالایش محتوا، سیستم جلوگیری از نفوذ ، سیستم ضد‌جاسوس افزار و ضد‌ویروس Cyberoam ، بکارگرفت . ضدهرزنامه‌ Cyberoam نامه‌های ورودی و خروجی را روی پروتکلهای IMAP,SMTP,POP3 بازرسی می‌کند و با پیدا‌کردن خودکار علامتها ، هرزنامه‌‌ها را قرنطینه و مسدود می‌کند . روش ضدهرزنامه ارائه انباری از هرزنامه‌های قرنطینه شده‌است برای در امان ماندن نامه‌های حساس کاری از تخریب شدن است .پالایش هرزنامه Cyberoam با پشتیبانی ازلیست سفید و سیاه ، ویروسها ، تروجانها ، برنامه‌های جاسوسی ، Phishing وتبلیغات مضر راکنترل می‌کند. این کار شرکتها را در برابر فایلهای ضمیمه و عکسها‌ی هرزنامه‌ای مصون نگه می‌دارد. به عبارت دیگر راه‌حل ضدهرزنامه کارایی و کاهش هزینه های پهنای‌باند و ذخیره‌سازی را بهتر می‌کند . ‌

    محافظت بی وقفه
    در مقایسه با محافظت بر اسا‌س اثر ، روش ضدهرزنامه Cyberoam هرزنامه‌های جدید را در ابتدای شروع فعالیتشان با تکنولوژی کشف الگوی برگشتی (RPD) که هرزنامه را از طریق نمونه‌های منتشر‌شده‌شان تشخیص می‌دهد شناسایی می‌کند. به علاوه RPD با بیرون کشیدن و تحلیل نمونه‌هایی از نامه‌های مربوط ، فوران‌های Email ها را برای حمله های بزرگ و کوچک شناسایی می‌کند. نتیجه این است که شرکتها با تجهیزات ضدهرزنامه Cyberoam محافظت در برابر تهدیدات با قالبها و زبانهای مختلف را بدون هیچ نگرانی دریافت خواهندکرد. تکنولوژی جستجوی پیشترفته RPD دیددقیقی از روبرو شدن را برای شرکتها فراهم می‌کند.شرکتها همچنین می‌توانند با درست‌کردن امضاهای معینی بوسیله سیستم جلوگیری از ورود غیرمجاز (IPS) سایبروم محافظت لحظه‌ای از شبکه‌شان را در برابر حملات داخلی فراهم ‌کنند .

    تکنولوژی انحصاری امنیتی بر اسا‌س شناسه کاربر
    تجهیزات ضدهرزنامه Cyberoamامکان تعریف سیاستهای شدید و ملایم را بر اسا‌س نیازها و محیط‌های کاری کاربر ایجاد می‌کند. پالایش هرزنامه Cyberoam با ارائه کنترلهای قدم به قدم روی مدیریت نامه ها، حجم و موضوع نامه‌ها و غیره انعطاف‌پذیری و امنیت کاری بالایی را فراهم می‌آورد. پالایش جامع هرزنامه Cyberoam با گرفتن گزارش اکثر هرزنامه‌های دریافتی هر شخص ، بیشترین فرستنده ها و گیرنده‌های هرزنامه ، دید کاملی از ترافیک Email های شرکتها می‌دهند .گزارش‌گیری و سیاستهای بر اسا‌س شناسه Cyberoam باعث برآورده‌ شدن نیاز‌های شرکتها می‌شود .

  • سیستم جلوگیری از نفوذ سایبروم

    راهکار IPS Cyberoam در زمینه مسدود‌کردن تلاشهای ورود غیرمجاز ، محافظت در برابر Malware ، تروجان، حملات DoS ، انتقال عمدی رمز، فعالیت Backdoorها و حملات ترکیبی حفاظت و امنیت قدرتمندی را ارائه کرده‌است . ارائه جامع‌ترین حفاظت لحظه‌ای برای شرکتها با ترکیبی از فایروال، ضدجاسوسی ، ضدویروس Gateway ، ضدهرزنامه و پالایش محتوا یک سرویس اشتراکی است .

    حفاظت یکپارچه
    IPS یا سیستم جلوگیری از نفوذ Cyberoam، پروتکلهای متعددی از جمله IM,P2P,IMAP,POP3,SMTP,FTP,HTTP را پشتیبانی می‌کند و به طور خودکار ترافیک‌های مشکوک را کشف کرده و مسدود یا دور می‌اندازد. IPS محافظت لایه شبکه و کاربردی را با بیش از ۴۵۰۰ امضای تعریف‌شده که می‌تواند به طور خودکار به روز شود ارائه می‌دهد.

    گزارش‌گیری و سیاستگذاری سیستم IPS براسا‌س شناسه کاربری
    سایبروم UTM در ایجاد سیاستهای متعدد IPS منحصر بفرد است و شرکتها را قادر می‌سازد تا بجای ایجاد سیاستهای مبهم، به طور مشخصی سیاستها را متناسب با هر کاربر یا گروه تعریف کنند . به عبارتی ، شرکتها می‌توانند با وضع سیاستهای چند‌گانه و براسا‌س شناسه کاربر ، دسترسی کاربران را به برنامه‌هایی همچون IM و P2P ، محدود کنند.سیستم جلوگیری از ورود غیرمجاز Cyberoam هشدارهای براسا‌س شناسه کاربری را ارائه می‌دهد و گزارش‌گیری کاملی بر اسا‌س نام کاربری روی هر دو ترافیک ورودی و خروجی انجام می‌دهد. شرکتها با بدست‌آوردن نمایی از برنامه‌ها به همراه نام‌کاربریِ مبداء ، مقصد ، محدوده کاربرد می توانند تا کاربران متخلف را در پائین ترین سطح دسترسی به اطلاعات نگه دارند. به علاوه داشبورد Cyberoam دید وسیعی از وضعیت حملات را نمایش داده و گزارشهای جمع آوری شده توسط IPS یا سیستم جلوگیری از نفوذ Cyberoam، آمار بیشترین هشدارها، مهاجمان و قربانیان به همراه نامهای کاربران و نمونه‌ای از حملات شدید و ملایم ارائه می‌کند.

    محافظت بی وقفه
    سیستم جلوگیری از تفوذ Cyberoam با پشتیبانی از امضاهای منتخب این ا‌مکان را به شرکتها میدهد تا امضاهایشان را برای محافظت مداوم تعریف کنند و جلوی حملات سازمان‌یافته به سمت شرکت را بگیرند. بانک امضاهای IPS شامل امضاهای پروکسی HTTP می‌باشد که جلوی نقاب‌گذاری کاربرها را در قالب کاربر ناشناس می‌گیرد.

    امنیت متمرکز
    شرکتها می‌توانند از طریق کنسول مرکزی Cyberoam امضاهای دلخواه را برای دفاتر شعب خود بسازند. سیاستهای IPS می‌توانند در کل شبکه سراسری شرکت اعمال شده و شرکتها از محافظت مداوم دفاتر شعب خود در برابر حملات شبکه‌ای مرکب حتی بدون حضور منابع فنی ، برخوردار شوند .

  • فایروال نرم افزارهای کاربردی تحت وب سایبروم

    ماژول فایروال تحت وب سایبروم ،از یک مدل حفاظتی کارآمد استفاده می کند که اساس کار آن تشخیص دهنده ی حسی جریان وب سایتها می باشد و بصورت هوشمندانه ای در رابطه با قانونی بودن عملکرد برنامه های کاربردی تحت وب ،خودآموز است. فایروال تحت وب ،براساس این تشخیص دهنده ی حسی جریان وب سایتها ، پاک بودن برنامه های کاربردی تحت وب که به درخواستهای سرور پاسخ می دهند را تضمین کرده و آنها را در مقابل حملات برنامه های کاربردی دستکاری شده محافظت مینماید. فایروال تحت وب سایبروم برای کاستن ترافیک در سرورهای تحت وب و همچنین ایجاد یک لایه ی اضافی برای حفظ امنیت در مقابل حملات قبل از اینکه بتوانند به برنامه های کاربردی دسترسی داشته باشند، ارائه شده.که در هر درخواست و پاسخی در HTTP/HTTPS/Web Service Layer وجود دارد.WAF در سری های CR50ia, CR100ia, CR200i, CR300i, CR500ia, CR750ia, CR1000ia, CR1500ia دستگاه های UTM سایبرم ارائه شده است.

    فیلترینگ وب سایبروم

    وب فیلترینگ Cyberoam با تقسیم میلیونها URL به ۸۲ گروه مختلف دارای کامل ترین پایگاه داده URL بشمار میرود.فیلترینگ صفحات وب به عنوان جزئی از UTMها و دستگاههای بیسیم Cyberoam وظیفه جلوگیری از دسترسی به صفحات وب پر خطر و به عنوان مانع در برابر حملات بد افزارها ٬ phishing ٬ pharming و محتویات ناخواسته که سبب بوجود آمدن موارد قانونی و خسارت مالی به سازمان می شود را به عهده میگیرد.سیستم پالایش محتوا و برنامه Cyberoam نه تنها توسط موسسه Check Mark موفق به کسب گواهینامه برترین خدمات شده علاوه بر آن Cyberoam با تجهیزات امنیتی Gateway مثل: دیواره آتش با قابلیت بررسی هوشمند بسته‌های اطلاعاتی و کنترل بر اساس شناسه کاربری ، ضدجاسوس افزار و ضد ویروس Gateway، ضد هرزنامه Gateway ، سیستم جلوگیری از تفوذ VPN , IPSیا شبکه خصوصی مجازی ، محافظت یکپارچه‌ای در برابر کلاهبرداریها ، سرقت ها ، جاسوسی های اینترنتی ، سایتهای حاوی کدهای مخرب و بسیاری دیگر را در کنار سیستم پالایش محتوا و برنامه های خود فراهم می آورد. راهکار پالایش محتوای اینترنت Cyberoam نقش مهمی در اطمینان موسسات آموزشی از رعایت قوانین استانداردی مثل CIPA دارد.

    محافظت جامع
    پالایش Cyberoam بوسیله بانک اطلاعاتی یکپارچه خود ، شامل میلیونها سایت که به بیش از ۸۲ نوع مختلف طبقه‌بندی شده‌اند دسترسی به اینترنت را کنترل می‌کند. WebCat که همان موتور طبقه‌بندی خودکار Web سایبروم است ، یکی از بهترین و جامع‌ترین بانکهای اطلاعاتی URL یا آدرس اینترنتی را برای محافظت در برابر تهدیدات ترکیبی دارد . شرکتها می‌توانند با راهکار پالایش Webو برنامه Cyberoam ، طبقه‌بندی‌های دلخواه خود را برای گروههای مشخصی از شرکت ، جهت پوشش امنیتی دلخواهشان ایجاد کنند .در مقایسه با محصولات دیگر که بانک اطلاعات سایتهای موجود روی سرور می باشد ، در سری‌های CR بانک اطلاعاتی Cyberoam ، روی خود دستگاه موجود بوده و با کمترین تأخیر، وابستگی به بستر شبکه و خواندن اطلاعات از منبعی دیگر را حذف کرده‌است.پالایش لایه کاربردی (بالاترین لایه مدل OSI) سایبروم به شرکتها این اجازه را می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی IM,P2P مثل: Yahoo, Skype, MSN غیره را کنترل کند. انتقال فایل بوسیله این برنامه ها را می‌توان بوسیله سیستم جلوگیری از تفوذ IPS Cyberoam مسدودکرد . شرکتها می‌توانند با ساختن پیامهای دلخواه برای سایتهای مسدود‌شده، کاربران را جهت تمرین امنیت ، آموزش دهند.

    گزارش‌گیری و دسترسی براسا‌س شناسه کاربربا دا‌نستن اینکه ” چه کسی چه کار می‌کند”
    سیاست های دسترسی سیستم پالایش محتوای Cyberoam را می‌توان بر اسا‌س گروه ، واحد سازمانی، سلسله مراتب اداری و یا حتی کاربر خاصی ایجاد‌ کرد. این ویژگی شرکتها را قادر میسازد تا سیاستهای مختلفی را بر اسا‌س محیط کاری بخشهای مالی ، بازاریابی ، روابط عمومی و یا براسا‌س نیاز علمی دانشجویان ، کارمندان و مدیران مؤسسات آموزشی تعریف کنند.این کار ثابت می‌کند که Cyberoam امنیت را برای همه افراد فراهم می‌کند.با این روش دسترسی به صفحاتWeb را می‌توان برای یک کاربر خاص از یک گروه در طی دوره‌های خاصی از روز یا هفته و یا ایجاد دسترسی موقت کنترل کرد.داشبورد Cyberoam دید وسیعی از دسترسی به صفحات Web به همراه گزارش‌گیری سطح کاربر و همچنین‌گزارشهای کاملی از انتقال داده‌ها ، برنامه‌های استفاده‌شده ، سایتهای دیده شده ، موتورهای جستجوی به کارگرفته شده و غیره را ارائه می‌دهد این موضوع باعث می‌شود تا شرکتها مرور کردن های بی‌حاصل و دانلودهای گیرنده پهنای‌با‌ند را که ممکن است شرکت را در برابر کمبود منابع و بدهی قرار دهد کنترل کنند.

    تطابق با استاندارد بین المللی CIPA – برای محافظت دانش‌آموزان و دانشجویان
    سیستم پالایش قدرتمند Web سایبروم به مدارس و آزمایشگاهها این امکان را می‌دهد تا سیاست ایمنی اینترنت را که استفاده نامناسب از اینترنت را بر اسا‌س قوانین فدرال CIPA پالایش می‌کند به اجرا درآورند. بانک اطلاعاتی جامع صفحات وب و سیاستهای بسیار دقیق بر اسا‌س شناسه کاربری Cyberoam ، دانش‌آموزان را از دسترسی به محتواها ،Email ها و اتاقهای گفتگوی نامناسب بوسیله پالایش و مسدود‌کردن دسترسی آنها محافظت می‌کند.سیستم پالایش محتوای اینترنت Cyberoam نمونه‌های از پیش تعریف شده CIPA که شامل طبقه‌بندی‌های سایت‌های بزرگسالان ، سایت های غیر اخلاقی، قماربازی‌ها، خشنونت ، سایت های غیر کاری، امنیت کامپیوتر و غیره می‌باشد را در خود دارد و مدارس و آزمایشگاهها را قادر می‌سازد تا سیاستهای CIPA را فوراً پیاده‌سازی کنند.

  • مدیریت متمرکز سایبروم

    کنسو‌ل مرکزی Cyberoam امکان اعما‌ل سیاستهای سرا‌سری برای دیواره آتش ، سیستم شنا‌سایی و جلو‌گیری از نفوذ و همچنین عملیات پویش ضد ویروس را فراهم می‌آورد . این ویژگی از ایجاد و پیاده‌سازی سیاستهای امنیتی در سطح سازمان به منظور تحکیم امنیت دفاتر منطقه‌ای و نیز دفاتر راه‌دور ودر همان حال کاهش پیچید‌گیهای اجرایی، پشتیبا‌نی می‌نماید .کنسو‌ل مرکزی Cyberoam به مدیران شبکه این امکان را می‌دهد که بتوانند بر اساس نوع کار کاربر، حتی کاربران مستقر در دفاتر را‌هدور ،سیاست امنیتی مناسب را تعیین نمایند.

    ویژگیهای کلیدی

    • قابلیت دیدن خلاصه‌ای از تهدیدات و گرایشات کاربران
    • اعمال فوری سیاستهای امنیتی در پاسخ به تهدیدات بحرانی
    • کاهش پیچیدگی اجرایی و زمان پیاده‌سازی.
    • سادگی کاربرد با استفاده از امکان رویت چندین دستگاه و وضعیت شبکه در یک نگاه.

    Cyberoam برای ارائه کنندگان سرویسهای مدیریت شده امنیتی و سازمانهای بزرگ
    با گسترش شبکه‌های پیچیده که در نقاط گوناگون جغرافیایی پراکنده شده‌اند، ساختار امنیتی سازمانهای بزرگ و ارائه‌کنندگان سیستم های امنیتی مدیریت شده (MSSP) نیازمند امکانات کامل نظارت بر فعالیتهای شبکه‌های راه‌دور می‌باشند . سازمانها تلاش دارند یک سیاست امنیتی سطح سازمانی را برای نظارت وکنترل برنامه‌ریزی کرده ،سطح امنیت کارایی و موارد قانونی را افزایش داده و بتوانند واکنشی سریع در سطح سازمان، یافته و اعمال نمایند و عملیات امنیتی گسترده‌ای را در پیش گیرند.کنسو‌ل مرکزی Cyberoam به ارائه کنندگان سرویس های مدیریت شده امنیتی امکان پیاده‌سازی یک سیاست امنیتی فراگیر را بر روی کلاینتها می‌دهد که در عین تداوم سطوح امنیتی در شبکه‌های کلاینتها ، سازوکارها را آسان می نماید .در سازمانهای بزرگ که دستگاههای متعددی در دفاتر منطقه‌ای خود دارند، کنسو‌ل مرکزی Cyberoam به مدیران شبکه امکان اعمال سیاستهای امنیتی مبتنی بر نوع کار را به مناطق راه دور می‌دهدکه در نتیجه موجب پیاده‌سازی سیاست امنیتی سطح سازمانی می‌گردد. کنسول متمرکز گرافیکی مبتنی بر وب Cyberoamامکان مدیریت راه دور تمامی دستگاههای امنیتی Cyberoam ، توزیع شده در سطح شبکه ،ازقبیل : مدیریت سیاستها ، اعمال مقررات ، نظارت و کنترل را فراهم می‌آورد .کنسول مرکزی Cyberoam که قابلیت پیاده‌سازی و تنظیم آسانی دارد ، عملیات مدیریت تنظیم گروهها و دستگاههای راه‌دور و همچنین کاربران و وظایف آنها را در چند مرحله ساده انجام می‌دهد .

  • گزارش گیری و ثبت وقایع هوشمند سایبروم

    امروزه شرکتها در معرض تهدیدات رو به گسترش منا‌بع بیرونی و تهدیدات روزافزون داخلی قرار دارند . با گسترده شدن حوزه کاری یک شرکت راه‌دور، میزان ‌ تهدیدات از خارج شرکت نیز افزایش مییابد . بدین ترتیب تمرکز زیادی روی هشدارها و گزارشها داشته که اولین قدم برای محافظت لحظه‌ای و بی‌وقفه است .سیستم گزارش گیری سایبروم، دید کاملی از وضعیت شبکه، استفاده از آن و فعالیت کاربران به مدیران شبکه‌ ارائه میدهد تا منابع آسیب‌پذیز شبکه را پیدا کنند.در بخشی از این شرکتها شروع به جمع‌آوری گزارشهای عددی می‌کنند تا با لحاظ مواردی مثل ممانعت از به هدر‌رفتن منابع شبکه، مدیریت پهنای باند ، مونیتورینگ سایتهای دیده‌شده و اطمینان از استفاده درست و صحیح از شبکه به‌وسیله کارمندان، زیر‌ساخت IT را بهینه کنند . از طریق این گزارشها ، شرکتها معیار و ابزار مناسب جهت کنترل ردیا‌بی و محافظت از ا‌طلاعات را در اختیار خواهند داشت.ابزارهای امنیتی Cyberoam مثل : دیواره آتش ، شبکه‌های خصوصی مجازی VPN و سرورهای پروکسی حجم زیادی از وقایع ثبت‌شده مربوط به ورود و خروج ا‌طلاعات را که هر کدام گزارشهای امنیتی نهفته‌ای در خود دارند ، تو‌لید می‌کنند . این گزارشها شناسه کاربر را باخود حمل می‌کنند که محافظت لحظه‌ای را با کمک به مدیران در شبکه در شناسایی کردن مهاجم یا همان لحظه حمله شده توسط کاربر را تضمین می ‌کنند .این گزارشها باعث آگاه شدن از حفره‌های امنیتی و ند‌اشتن تدبیر در راه رسیدن به اهداف می‌شود . به علاوه با نگاهی به جزئیات وقایع جمع‌آوری شده در یک دوره زمانی ، ا‌طلاعاتی از کارا‌یی شبکه ،استحکام ،حفره‌ها و نقاط حسا‌س کل شبکه شرکت بدست‌می‌آید .

    گزارشهای چند‌گانه برای ا‌طمینان از سلامت شبکه
    گزارش‌گیری و و‌قایع‌سنجی یکپارچه گزارش جامعی از طریق نشا‌ن‌دادن هرزنامه‌ها ، ویروسها ، ورودی‌های غیر‌مجاز و نفوذ و سایر تهدیدات ارائه می‌دهد.

    جمع آوری ، مرتبط‌کردن و بایگانی کردن وقایع سازمانها به خصوص شرکتهای دارای چند‌شعبه
    سیستم مدیریت خود‌کار وقا‌یع Cyberoam ، با جمع‌آوری و تفسیر خودکار وقایع ، شرکتها را از اینکه به صورت دستی برای‌گرفتن حجم زیا‌دی از ا‌طلاعات در مناطق مختلف رجوع کنند ، بی نیاز می کند .

    گزارشهایی برای مدیریت و اعمال استاندارد های مدیریتی
    شرکتها‌یی که دارای دفاتر چند‌گانه هستند ، از طریق ا‌طلاعات شناسه کاربری Cyberoam وداده‌های مربوط به وقایع و گزارشهایی که به صورت متمرکز ذخیره شد‌ه‌ا‌ند، می‌توانند استاندارد های مدیریتی مثل HIPAA ، PCI، Sarbanes Oxleyرا پیاده سازی کنند

    ارائه انواع گزارشها به منظورمقابله و اقدام مقتضی با حفره‌های امنیتی و فعالیتهای مخرب
    به دلیل دورنمای در حال گسترش تهدیدا‌ت که باعث می‌شود شرکتها در مقابله‌ با تهدید‌ات لحظه‌ای درنگ نکنند ، سیستم گزارش‌گیری متمرکز Cyberoam ، هر دو نمای دوره‌ای و لحظه‌ای از ا‌طلا‌عات امنیتی را که برای یافتن نقاط آسیب‌پذیر شبکه لازم است امکان‌پذیر کرده و اجرای دقیق خط‌مشی‌ها روی هر کاربر را ایجاد می‌کند

    گزارشهای جهت‌دار
    گزارشهای جهت‌دار Cyberoam مبتنی بر ترافیک ایجاد شده ، پروتکلهای استفاده شده ،و و‌قایع رخ داده و تحلیل ترافیک در دوره‌های زما‌نی مختلف است که نمودار‌های گرافیکی ارا‌ئه شده ، تحلیل آنها را بسیار آسانتر می‌کند .

    داشبورد امنیتی
    داشبورد Cyberoamهشدار‌های بی وقفه‌ای را به همراه جزئیات و‌قایع ا‌منیتی به‌نمایش می‌گذارد . تغییر الگو‌های کاری یا روید‌ا‌د‌های امنیتی در میان پروتکلهای متفاوت از جمله ا‌طلا‌عاتی هستند که زنگ خطر رویداد ا‌منیتی را به مدیران پیغا‌م می‌دهند .

    رسیدن به نیاز‌های کاری در میان بخشهای مختلف

    سیستم ثبت وقایع و گزارش‌گیری یکپارچه Cyberoam فرایند هوشمند‌‌ا‌نه‌ی کنترل بر مبنای شناسه کاربر را برای پاسخگویی به نیاز رو به رشد تجارت‌های زیر ارائه می‌دهد

    • MSSP ها و فراهم کنند‌گان ساختار‌های مدیریت از راه دور .
    • شرکتهایِ با دفاتر چند‌گانه .
    • شرکتهای با نیاز‌های متنوع .
  • UTM مجازی سایبروم / Cyberoam Virtual UTM

    جازی سازی با برداشتن محدودیتهای فیزیکی زیر ساخته شبکه مزایایی از قبیل کاهش هزینه و مقیاس پذیری را در اختیار سازمانها قرار می دهد . با ۵۸ میلیون ماشین مجازی در سال ۲۰۱۲ ، به نظر می رسد مجازی سازی راهکار مورد انتخاب سازمانها می باشد هر چند امنیت در محیط مجازی همچنان به عنوان یک مشکل باقی مانده است .UTM مجازی امنیت شبکه پیشرو در مقیاس صنعتی را در اختیار دیتا سنتر های مجازی قرار می دهد. با ارائه امکانات کاملی که بر روی UTM های سخت افزاری قرار دارد به شکل مجازی ، UTM مجازی سایبروم برای محیط مجازی امنیتی به قدرت امنیت شبکه فیزیکی را ارائه می دهد .سایبروم توسط UTM مجازی خود راهکار امنیتی کامل ، توسط کنسول مرکزی مجازی مدیریتی متمرکز و توسط نرم افزار iView گزارشگیری و ثبت وقایع را به سازمانها ارائه می دهد .چه چیزی را ، چقدر و چگونه از UTM های مجازی سایبروم انتظار دارید ؟

    انتظارات شما چیست :

    • تامین امنیت محیط مجازی شبکه سازمان خود بدون افزودن دستگاه سخت افزاری بیشتر
    • دریافت پشتیبانی در افزایش مقیاس امنیت شبکه مجازی خود همراه با رشد آن

    چقدر شما انتظار دارید :

    • ارتقا UTM مجازی شما توسط یک Activation Key ساده تا رفع نیاز سازمان در حال رشد شما
    • استفاده از مزایای زیر ساخت شبکه به اشتراک گذاشته شده

    چگونه شما انتظار دارید :

    • انتخاب بین شبکه فیزیکی و مجازی بصورت مستقل و یا مشترک بدون داشتن نگرانی امنیتی
    • ارتقا به مدل بالاتر UTM مجازی سایبروم تنها هنگامی که شما بخواهید ، حتی اگر تعداد کاربران شبکه از میزان پیشنهادی بالاتر باشد .
  • لایسنس های امنیتی سایبروم / Cyberoam Security Subscriptions

    مشتریات نت وب می توانند اشتراکهای یکساله ، دوساله و سه ساله سایبروم را بصورت یکجا یا جداگانه بنابر نیاز امنیتی خود خریداری نمایند :

    لایسنسهای جداگانه سایبروم :

    • لایسنس ضد ویروس و ضد بد افزار سایبروم (Antivirus and Antispyware)
    • لایسنس آنتی اسپم (AntiSpam)
    • لایسنس فیلترینگ وب و نرم افزارهای تحت اینترنت (Web and Application Filter)
    • لایسنس سیستم جلوگیری از نفوذ (IPS)
    • لایسنس فایروال نرم افزارهای تحت وب (Web Application Firewall)
    • لایسنس Outbound Anti-Spam
    • لایسنس پشتیبانی ۵*۸ یا ۷*۲۴

    لایسنس های یکجا سایبروم (Cyberoam Bundled Subscription)

    • Security Value Subscription (SVS)

    این لایسنس امنیتی پاسخگوی نیاز سازمانهایی است که نیازمند امنیت پست الکترونیکی (Mail Server Security) نمی باشند . لایسنس SVS شامل آنتی ویروس و آنتی بد افزار ، فیلترینگ وب و نرم افزارهای تحت اینترنت ، سیستم جلوگیری از نفوذ ، پشتیبانی ۵*۸ می باشد .

    • Total Value Subscription (TVS)

    این لایسنس امنیتی پاسخگوی نیاز سازمانهایی است که نیازمند امنیت جامع و کامل می باشند . لایسنس TVS شامل آنتی ویروس و آنتی بد افزار، آنتی اسپم ، فیلترینگ وب و نرم افزارهای تحت اینترنت ، سیستم جلوگیری از نفوذ ، پشتیبانی ۵*۸ می باشد .

    • Comprehensive Value Subscription (CVS)

    این لایسنس پاسخگوی تمام نیازهای امنیتی سازمانهایی است که میزبان نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشند . لایسنس CVS شامل آنتی ویروس و آنتی بد افزار، آنتی اسپم ، فیلترینگ وب و نرم افزارهای تحت اینترنت ، فایروال نرم افزارهای تحت وب ، سیستم جلوگیری از نفوذ ، پشتیبانی ۷*۲۴ می باشد .

  • UTM سایبروم برای دفاتر کوچک و دفاتر خانگی

    یک دستگاه مدیریت تهدیدات یکپارچه می باشد که یک تجربه ی اینترنتی امن را برای دفاتر کوچک و دفاتر خانگی ارائه می دهد و به اتصالات اینترنتی این اجازه را می دهد که همزمان با کاربران دفاتر از طریق Desktop,laptop، دستگاه های دستی مانند ipad,iphone و… به اشتراک گذاشته شوند.

    NetGenie – 3G Ready دفاتر را قادر می سازد تا با اتصال همزمانبه پهنای باند با USB و یا مودم ۳G و اشتراک اینترنت ۳G با چندین کاربر در دفتر ، یک پشتیبانی برای اتصالات تجاری بدون وقفه ارائه دهند.

    امنیت – NetGenie بوسیله ی Stateful Inspection Firewall ، قابلیت های NAT ، Denial Of Service protection ، Mac Binding ، سیستم پیشگیری از نفوذ و یک Update منظم بر روی آنتی ویروس های ساخته شده ی درونی ، از دفاتر در مقابل حملات هکرها ، ویروس ها و نرم افزارهای مخرب محافظت می کند.

    شبکه خصوصی مجازی – NetGenie یک دسترسی امن به منابع شبکه واقع در دفاتر راه دور مثل دفاتر فروشندگان و یا دفتر مرکزی می دهد و آنها را قادر می سازد که در سراسر جهان با هم همکاری مستمر و تبادل اطلاعات همزمان و امن داشته باشند.

    کنترل های اینترنتی – NetGenie محتویات اینترنتی مضر را بلاک می کندو دفاتر را قادر می سازد تا علاوه بر مدیریت برنامه های کاربردی و وب سایت هایی که کارمندانشان از طریق اینترنت به آنها دسترسی دارند ، بهره وری دفترشان را نیز مدیریت کنند.لیست از پیش طبقه بندی شده ی وب سایتها و برنامه های کاربردی در NetGenie ، مشکل وارد کردن دستی وب سایتها و برنامه های کاربردی که مایلند برای کاربرانشان بلاک کنند را برطرف میکند.

    امنیت Wi-Fi از پیش تنظیم شده – NetGenie این اطمینان را می دهد که در زمانی که شبکه با تنظیمات امنیتی از پیش تعریف شده شروع به کار می کند، هیچ دستگاه غیرمجازی به شبکه دفتر متصل نمی شود؛ که این موضوع خود نیاز به انجام تنظیمات امنیتی پیشرفته به صورت دستی را برطرف میکند.

    گزارشها – NetGenie علاوه بر گزارش های امنیتی در مورد حملات ویروس ها و نفوذگرها ، گزارش های همزمان و بلادرنگی هم در رابطه با وب سایتهای مرورشده و برنامه های کاربدی استفاده شده توسط کارمندان ، ارائه می دهد.

  • Cyberoam NetGenie-Home / روتر بیسیم سایبروم ساخته شده برای خانواده ها

    یک روتر بیسیم می باشد که یک کاوش اینترنت امن را برای کاربران خانگی به ارمغان آورده است و دسترسی به اینترنت را از طریق دستگاه هایی مثل Desktop,laptop,PDA,Smart Phone, iPAD و غیره میسر کرده است. اتصال به اینترنت می تواند در میان اعضای خانواده به همراه سهولت در اتصال دستگاه هایی با قابلیت Wi-Fi مثل پرینتر، کنسول های بازی و… در میان شبکه های خانگی، به اشتراک گذاشته شود.

    Wi-Fi بدون تهدید – NetGenie تنظیمات امنیتی Wi-Fi از پیش تعریف شده ای برای یک اتصال Wi-Fi امن بدون نیاز به پیکربندی دستی تنظیمات امنیتی پیشرفته ، قبل از online شدن، ارائه کرده است.

    NetGenie – 3G Ready کاربران خانگی را قادر می سازد تا با اتصال همزمان به پهنای باند با USB و یا مودم ۳G و اشتراک اتصال اینترنت ۳G با چندین کاربر در خانه ،نیاز چندین اشتراکی ۳G را برای خانه ها، رفع کنند.

    امنیت – NetGenie با ویژگی های امنیتی اش مانند فایروال ، سیستم پیشگیری از نفوذ و آنتی ویروس های ساخته شده درونی، از حملات ویروس ها ، مزاحمان و هکرها جلوگیری می کند و شبکه خانگی شما را از تبدیل شدن به قسمتی از Botnet ها ، محافظت می کند.

    کنترل های والدین – NetGenie محتویات اینترنتی بزرگسال/نامناسب را بلاک می کند و کنترل های انعطاف پذیری ارائه می دهد که والدین را قادر می سازد تا دسترسی به اینترنت را متناسب با سن کودکان تنظیم کنند. لیست از پیش طبقه بندی شده ی وب سایتها و برنامه های کاربردی در NetGenie ، مشکل وارد کردن دستی وب سایتها و برنامه های کاربردی که مایلند برای کودکانشان بلاک کنند را برطرف می کند.

    گزارش ها – NetGenie گزارش های همزمان و بلادرنگی در مورد فعالیت های اینترنتی کودکان و تلاش آنها برای دسترسی به وب سایتها و برنامه های کاربردی بلاک شده ، همراه با گزارش های امنیتی با جزئیات حملات هکرها و نفوذگرها، در شبکه های خانگی، ارائه می دهد.