فروش میکروتیک

روترهای میکروتیک با ترافیک بالا

اتصال کابل فیبر نوری به انواع روتر

حذف تمام ترافیک های غیر ضروری

اتصال یک شبکه به چندین شبکه دیگر

فروش تجهیزات میکروتیک

  • نت وب

     یکی از اهداف این شرکت نت وب ارائه تجهیزاتی هم رده تجهیزات سیسکو با قیمتی بسیار پایین تر بود. روتربردهای میکروتیک محصولات سخت افزاری در ابعاد کوچک بودند که برای شبکه ها طراحی شده اند. میکروتیک در این سالها با پیشرفت سیستم عامل خود، پیشرفت های زیادی در سخت افزارهای خود به وجود آورد. از جمله امکانات سخت افزاری میکروتیک می توان به موارد زیر اشاره نمود: بکارگیری CPU هایی از خانواده های مختلف، حافظه های ذخیره سازی (RAM و NAND) ، پورت شبکه ۱۰/۱۰۰، گیگابیت اترنت، فیبر نوری و USB ،کارت های وایرلس ،انواع آنتن های وایرلس ،اسلات های miniPCI و miniPCI-e ،انواع کانکتورهای آنتن

  • خدمات نت وب

    یکی دیگر از خدمات نت وب فروش تجهیزات میکروتیک می باشد. میکروتیک نام شرکتی در لتونی است که محصولات شبکه شامل وایرلس و روتر تولید می‌کند. مهمترین محصول این شرکت سیستم عامل میکروتیک (RouterOS) است که با استفاده از کرنل لینوکس نوشته شده است. RouterOS بصورت نرم افزار هم ارائه میشود که قابل نصب بر روی رایانه های خانگی است و آنرا به یک روتر تبدیل می کند که بسیاری از ویژگی های مختلف را به اجرا در می آورد؛ مانند دیواره آتش، خدمات دهنده و سرویس گیرنده شبکه خصوصی مجازی (VPN)، شکل دهنده و ارتقا دهنده کیفیت خدمات پهنای باند. شرکت میکروتیک در سال ۲۰۰۲ خط تولید بردهایی تحت نام تجاری RouterBOARD را راه اندازی کرده است که سخت افزار و ملزومات اجرای سیستم عامل RouterOS را فراهم میکند. این سخت افزارها شامل روتر، تجهیزات وایرلس داخلی و خارجی و همچنین روترهای خام ارائه میشود. بیشتر شهرت میکروتیک به خاطر به صرفه بودن قیمت آن نسبت به سایر روترها و اترنت های گران قیمت موجود در بازار مانند سیسکو می باشد.

  • تجهیرات میکروتیک

    همچنین قابل ذکر است کلیه تجهیرات میکروتیک هم بصورت ایندور (Indoor) و هم اوت دور (Outdoor) قابل استفاده می باشند. برخی از محصولات میکروتیک به صورت پکیج های آماده می باشند که فقط اوت دور هستند و برخی دیگر به صورت روتربرد بوده که بنا به درخواست مشتری به صورت Indoor یا Outdoor اسمبل می شوند.از دیگر محصولات میکروتیک، تجهیزات Core Router می باشند که روترهایی با ترافیک بالا خواهند بود که در کر شبکه مورد استفاده قرار می گیرند. میکروتیک محصولاتی همچون کارت های وایرلس، ماژول فیبر نوری جهت اتصال کابل فیبر نوری به روتر و … تولید می کند که در دسته اینترفیس های آن گنجانده می شود. موارد منجر به آن شد که ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی بزرگ در اقصا نقاط جهان از جمله ایران به استفاده از محصولات و تجهیزات میکروتیک به جای محصولاتی از قبیل سیسکو روی آورند.

  • امکانات نرم افزاری میکروتیک

    از جمله امکانات نرم افزاری RouterOS میکروتیک عبارتند از: فایروال (Firewall) ،مدیریت ترافیک شبکه، QoS پیشرفته ،راه اندازی پروتکل های روتینگ (RIP، BGP، OSFP، MPLS و …) ،مانیتورینگ (Monitoring) و مدیریت به صورت Real-time ،شتیبانی از استاندارد وایرلس ۸۰۲٫۱۱a/b/g/n/c ، قابل ذکر است برروی تمام محصولات میکروتیک RouterOS به صورت پیش فرض نصب می باشد.

  • خرید اینترنتی روتر میکروتیک

    روتر در شبکه یکی از دستگاه های مهم و حیاتی است که از آن در شبکه های LAN و WAN استفاده می گردد. روترها تاکنون در مدل های متفاوت و با معماری مختلف طراحی، تولید و عرضه شده اند.استفاده از روترها در شبکه به امری متداول تبدیل شده است. یکی از دلایل مهم گسترش استفاده از روتر، ضرورت اتصال یک شبکه به چندین شبکه دیگر (اینترنت و یا سایر سایت های از راه دور) در عصر حاضر است. عنوان در نظر گرفته شده برای روترها، متناسب با کاری است که آنان انجام می دهند.به عنوان مثال می خواهیم داده ای را از یک شبکه به شبکه ای دیگر ارسال کنیم. در صورتی که یک شرکت دارای شعبه ای در تهران و  یک دفتر دیگر در اهواز باشد، به منظور اتصال آنان به یکدیگر می توان از یک خط  leased (اختصاصی) که به هر یک از روترهای موجود در دفاتر متصل می گردد، استفاده نمود. بدین ترتیب، هر گونه ترافیکی که لازم است از یک سایت به سایت دیگر انجام شود از طریق روتر محقق شده و تمامی ترافیک های غیر ضروری دیگر فیلتر و در پهنای باند و هزینه های مربوطه، صرفه جوئی می گردد.

  • Corerouter های میکروتیک

    از نظر فنی و ساختار قدرت بیشتری نسبت به روترها دارند و برای شبکه های با حجم ترافیک بالا و جهت انجام قابلیت هایی چون فایروال (Firewall) و  Load Balance می باشد.این محصولات دارای حافظه رم و  CPU بالاتری نسبت به سایر محصولات و تجهیزات میکروتیک دارد و دارای پورت های گیگابیت اترنت و صفحه نمایش برای نشان دادن دما، IPو …. می باشند.قابل ذکر است RoterOS همه محصولات این دسته با لایسنس level 6 میکروتیک به بازار ارائه می شود و علاوه بر این دارای پورت هایی هستند که دارای خروجی PoE بوده که می توان با استفاده از آن دستگاه های دیگر را روشن نمود. در پایان بعضی از مدل های این محصولات دارای پورت فیبر نوری نیز می باشند.

  • روتربردهای میکروتیک

    دو نوع کلی به بازار عرضه می گردند برخی از آنها به صورت یک پکیج آماده شامل برد، باکس Box، آداپتور PoE و آنتن (در مدل هایی که به صورت وایرلس هستند) می باشند و برخی دیگر فقط به صورت برد ارائه می شوند. همچنین برخی روتربرد ها قابلیت استفاده به عنوان Access Point  و یا کلاینت در ارتباطات وایرلس را دارند اما از برخی دیگر فقط به عنوان روتر یا سوییچ می توان از آنها استفاده نمود. تجهیزات و محصولات میکروتیک این دسته دارای امکانات سخت افزاری از قبیل کارت وایرلس داخلی (Integrate)، اسلات های miniPCI (جهت قرار دادن کارت های وایرلس برروی آنها)و miniPCI-e، پورت های شبکه ۱۰/۱۰۰، گیگابیت اترنت، پورت فیبر نوری، پورتUSB  (جهت اتصال روتر به یک دستگاه Storage و یا GSM مودم مورد استفاده قرار می گیرد)، اسلات سیم کارت تلفن همراه (در برخی از محصولات این اسلات قرار داده شده است تا در صورت قرار دادن GSM آداپتور و سیم کارت تلفن همراه بتوان از امکانات سیم کارت از جمله GPRS، ۳G و SMS استفاده نمود) و … می باشد. همچنین برروی برد این محصولات از خانواده CPU های متفاوت از قبیل Atheros، PowerPC و … قرار داده شده است. قابل ذکر است برخی از این تجهیزات را می توان به صورت اوت دور (outdoor) نیز استفاده نمود.