انتشار تصویری جدید از HTC One X10 که به باتری بزرگ‌تر آن اشاره می‌کند

انتشار تصویری جدید از HTC One X10 که به باتری بزرگ‌تر آن اشاره می‌کند

در ماه فوریه تصاویری از گوشی HTC One X10 به بیرون درز کرد که اطلاعاتی درباره آن به ما می‌داد. اما اکنون به نظر می‌رسد که به معرفی این محصول بسیار نزدیک شده‌ایم چراکه تصویری از آن منتشر شده که ظاهرا مربوط به تصاویر رسمی اچ‌تی‌سی برای آن می‌شود. بنابراین انتظارها برای معرفی One X10 در حال به سر رسیدن است.

HTC One X10 دنباله‌روی مسیر One X9 خواهد بود که در اواخر سال 2015 معرفی شد و گزینه مناسبی برای آن دسته از کاربران بود که می‌خواستند با صرف هزینه نسبتا کم، گوشی با نمایشگر بزرگ در اختیار داشته باشند. این تصویر توسط ایوان بلس انتشار یافته که جزئیات خوبی از ظاهر پنل پشتی آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

در این تصویر دو عبارت big style و bigger battery به چشم می‌خورد که درباره عبارت اول، چیز زیادی نمی‌دانیم اما «باتری بزرگ‌تر»، مورد قابل‌توجهی است. One X9 باتری 3000 میلی‌آمپری را در خود گنجانده بود که با پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی یعنی U Ultra برابری می‌کند. درحالی‌که U Ultra نمایشگر 5.7 اینچی داشته و یک نمایشگر ثانویه نیز به همراه دارد. بنابراین One X10 عمر باتری بیشتری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت.


از تصویر فوق بر می‌آید که اسکنر اثرانگشت هم در پنل پشتی قرار گرفته و در رابطه با سایر مشخصات آن می‌توانیم به پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک Helio P10، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 5.5 اینچی تمام اچ دی و دوربین 16.3 مگاپیکسلی اشاره کنیم.

گوشی مذکور قبلا در رنگ نقره‌ای به نمایش درآمده بود و حالا با مشاهده این تصویر، به احتمال وجود رنگ مشکی هم برای آن پی می‌بریم. هنوز زمان عرضه One X10 و قیمت آن مشخص نیست.

نوشته انتشار تصویری جدید از HTC One X10 که به باتری بزرگ‌تر آن اشاره می‌کند اولین بار در پدیدار شد.