اندروید O آخرین آپدیت اصلی وان‌پلاس ۳ و ۳T خواهد بود

هنگامی‌که یک نسخه جدید از اندروید منتشر می‌شود، کمپانی‌های سازنده تلفن‌ همراه اعلام می‌کنند که کدام دستگاه‌های خود را به نسخه جدید به‌روزرسانی خواهند کرد. معمولا اسمارت‌فون‌های اندرویدی تا یکی دوسال پس از معرفی، نسخه‌های جدید اندروید را دریافت می‌کنند و پس از آن به فراموشی سپرده می‌شوند.

از این رو اصلا تعجب برانگیز نیست که وان‌پلاس 3 و 3T بعد از به‌روزرسانی به اندروید O آپدیت اصلی جدیدی را دریافت نخواهند کرد. براساس پست منتشر شده در انجمن وان‌پلاس، یکی از مدیران این شرکت تایید کرده است که اندروید O آخرین نسخه سیستم عاملی خواهد بود که برای وان‌پلاس 3 و 3T منتشر خواهد شد، با این حال این موضوع بدان معنا نیست که این دو اسمارت‌فون دیگر هیچ‌گاه یک به‌روزرسانی را دریافت نخواهند کرد. در واقع این دو اسمارت‌فون بعد از این نسخه اندروید تنها به‌روزرسانی‌های رفع نقص و یا پچ‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

بنابر گفته‌های Oliver Z؛

اندروید O آخرین نسخه سیستم عاملی خواهد بود که برای وان‌پلاس 3/3T عرضه خواهد شد، ما هم‌چنان انتشار پچ‌های امنیتی را برای این دو مدل منتشر خواهیم کرد.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که اندروید O در چه تاریخی به صورت رسمی معرفی خواهد شد، هفته گذشته خبرهایی منتشر شد که بیان می‌کرد معرفی رسمی این سیستم عامل در این هفته انجام می‌پذیرد که این اتفاق رخ نداد.

نوشته اندروید O آخرین آپدیت اصلی وان‌پلاس 3 و 3T خواهد بود اولین بار در پدیدار شد.