اولین آپدیت هواوی P10 برخی مشکلات دوربین آن را رفع می‌کند

اولین آپدیت هواوی P10 برخی مشکلات دوربین آن را رفع می‌کند

مدتی قبل بود که پیش‌ فروش هواوی P10 در کشورهای متعددی آغاز شد اما قبل از این که این محصول در ویترین فروشگاه‌ها قرار بگیرد هواوی آپدیت جدیدی برای این دستگاه عرضه کرده است که بعضی از مشکلات دوربین را برطرف می‌کند.

به نظر می‌رسد این آپدیت ابتدا در اروپا قابل دانلود خواهد بود؛ بنابراین برای کاربران اروپایی که گوشی هوشمند هواوی پی 10 را در اختیار دارند امکان دانلود این آپدیت ۲۴۵ مگابایتی وجود دارد. به همراه این آپدیت تغییرات دیگری نیز اعمال می‌شود که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

اولین مشکلی که پس از بروزرسانی برطرف خواهد شد فعال نشدن دوربین از طریق گوگل Voice است. هم‌چنین مشکلی که در صفحه پیش‌نمایش دوربین وجود دارد به وسیله این آپدیت برطرف خواهد شد.

جدا از مشکلات ذکرشده هواوی اعلام کرده است که این آپدیت باعث می‌شود عملکرد کلی و پایداری دستگاه نیز بهبود یابد و تجربه کاربری روان‌تری به کاربر ارائه دهد. در نظر داشته باشید که با نصب این آپدیت هم‌چنان سیستم‌عامل اندروید 7.0 و رابط کاربری EMUI 5.1 در جای خود باقی خواهد ماند و تغییری در آن‌ها اعمال نمی‌شود.

همان‌طور که انتظار می‌رود این آپدیت اطلاعات کاربر را حذف نمی‌کند اما توصیه می‌شود که قبل از نصب آن از اطلاعات موجود در تلفن هوشمند یک نسخه پشتیبان تهیه شود.

نوشته اولین آپدیت هواوی P10 برخی مشکلات دوربین آن را رفع می‌کند اولین بار در پدیدار شد.