با بهترین تلویزیون‌های اولد بازار آشنا شوید

اولد

بی‌تردید تلویزیون‌ها یکی از محبوب‌ترین گجت‌ها محسوب می‌شوند. این دیوایس‌های غول‌پیکر از سال‌های گذشته در بازار حضور داشته‌اند و حالا نیز به‌وفور در مارکت حضور دارند. تولیدکنندگان زیادی به چنین حوزه‌ای وارد شده و هر سال از محصولات جدید خود پرده‌بردای می‌کنند. همین مسئله، خرید تلویزیون را به کار مشکلی بدل کرده. با این حال، راهنماها در اختیارتان قرار دارند تا در مدت زمان کمی بهترین‌ها را بشناسید و سپس مدل مورد نظرتان را خریداری نمایید. در این نوبت قصد داریم با برترین تلویزیون‌های اولد آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


سونی 55A1E

اولد

سونی یکی از سازندگان پرطرفدار بازار تلویزیون‌ها شمرده می‌شود و تاکنون محصولات بی‌نظیر و خاصی را عرضه نموده. 55A1E نیز جز همین خانواده به‌حساب می‌آید و از کیفیت بالایی برخوردار است. نمایشگر اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک تلویزیون است و خوش‌بختانه کمپانی ژاپنی این موضوع را درک نموده و برای گجت خود از یک پنل ۵۵ اینچی سود جسته. به این ترتیب تماشای فیلم‌ها و تجربه محتواهای مختلف در 55A1E لذت‌بخش‌تر خواهد شد. رزولوشن 4K مانع از دیدن پیکسل‌ها شده و جزئیات بسیاری را برای تصاویر به‌ارمغان آورده. گفتنی‌ست تکنولوژی اولد رنگ‌ها را جذاب‌تر نشان می‌دهد و روشنایی صفحه را بیش‌تر کرده. در نتیجه اگر می‌خواهید یکی از برترین تلویزیون‌های بازار را بخرید، از 55A1E سونی غافل نشوید. تولیدکننده رابط هوشمند را از یاد نبرده و برای این دیوایس از پلت‌فرم گوگل سود گرفته. در این صورت قادر به گشت‌وگذار در اینترنت، دیدن فیلم‌‌های مختلف، نصب و اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها خواهید بود. اسپیکرهای توان‌مند 55A1E موسیقی‌ها را با میزان بلندی مطلوب و وضوح بالا پخش می‌کنند و از این رو محصول سونی گزینه‌ای عالی برای عاشقان موزیک محسوب می‌شود. طراحی مدرن و چشم‌گیر 55A1E آن را در بین مدل‌های برتر مارکت قرار می‌دهد و نظر هر کسی را جلب می‌کند.

قیمت: ۲۷ میلیون تومان

ال‌جی OLED55E8

اولد

این مدل از یک صفحه‌نمایش تخت و ۵۰ اینچی برخوردار است که از فن‌آوری اولد و رزولوشن 4K بهره می‌گیرد. پس اگر خوره فیلم‌ها و انیمیشن‌ها هستید و می‌خواهید تلویزیونی با پنلی جذاب خریداری نمایید، حتما OLED55E8 را در سبد خریدتان قرار دهید. شرکت کره‌ای با بهر‌ه‌گیری از تکنولوژی‌های مختلف کیفیت تصویر را ارتقا داده و به‌عنوان مثال طیف وسیعی از رنگ‌ها را برای تلویزیون رقم زده. به این ترتیب از دیدن محتواهای گوناگون لذت می‌برید و چیزی را از دست نخواهید داد! اما چیزی که OLED55E8 را از سایر رقبا متمایز می‌کند، قدرت اسپیکرهای آن است. ال‌جی بلندگوهایی خوش‌صدا را برای این دیوایس تدارک دیده که موسیقی‌ها را با شفافیت کم‌نظیر و میزان باس مناسب پلی می‌نمایند و حتی کاربران حرفه‌ای را هم راضی می‌کنند. رابط هوشمند هم در اختیارتان قرار گرفته تا به‌سادگی در اینترنت به جست‌و‌جو بپردازید، بازی‌های مختلف را تجربه نمایید و از برنامه‌های کارآمد سود بجویید. دیزاین مدرن OLED55E8 جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی تلویزیون کره‌ای شمرده می‌شود و ظاهری خیره‌کننده به آن بخشیده است.

قیمت: ۲۳ میلیون تومان

ال‌جی OLED55B7V

اولد

به‌دنبال تلویزیونی با نمایشگر غول‌آسا هستید؟ می‌خواهید دیوایسی مناسب برای تماشای فیلم و سریال بخرید؟ در نتیجه OLED55B7V را فراموش نکنید. تولیدکننده از یک دیسپلی ۵۵ اینچی در محصول خود بهره برده که نیاز تمامی کاربران را پوشش می‌دهد و دیدن انیمیشن‌ها و تجربه گیم‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌کند. رزولوشن 4K هم تدارک دیده شده تا جزئیات زیادی از تصاویر را مشاهده نمایید. همچنین قادر به تماشای محتواهای 4K نیز خواهید بود. با این همه، بلندگوها بخش مهمی در یک تلویزیون هستند و نقشی اساسی را ایفا می‌کنند. ال‌جی هم برای OLED55B7V از اسپیکرهای بالارده‌ای بهره گرفته که موزیک‌ها را با میزبان باس مطلوب و شفافیت بی‌نظیر پلی می‌نمایند. گفتنی‌ست این بلندگوها از استانداردها و تکنولوژی‌های متعددی سود می‌جویند که گوش کردن به موسیقی‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. رابط هوشمند هم در OLED55B7V به‌چشم می‌خورد و نصب و اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را ممکن می‌سازد. ضمنا می‌توانید به جست‌وجو در اینترنت نیز بپردازید. درگاه‌های یو‌اس‌بی زیادی برای OLED55B7V در نظر گرفته شده تا به‌عنوان مثال از فلش‌مموری استفاده کنید یا تلویزیون را به دیوایس‌های دیگری متصل نمایید.

قیمت: ۱۳ میلیون تومان

ال‌جی OLED55EG9A7V

اولد

عمدتا محصولات ال‌جی از کیفیت بالایی بهره می‌گیرند و تلویزیون‌های این کمپانی از چنین قانونی پیروی می‌کنند. OLED55EG9A7V از نمایشگری ۵۵ اینچی سود می‌برد که دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها را جذاب‌تر می‌کند. رزولوشن فول اچ‌دی هم تدارک دیده شده تا قادر به دیدن جزئیات تصاویر باشید. از دیزاین غافل نشویم. شرکت سازنده از یک طراحی مدرن و لاکچری برای OLED55EG9A7V استفاده نموده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. برای این‌که موزیک‌ها بدون هیچ کم و کاستی پلی شوند و از شفافیت بالایی برخوردار باشند، ال‌جی از اسپیکرهای قدرت‌مندی در این مدل بهره گرفته که نیاز اکثر یوزرها را برطرف می‌کنند. رابط هوشمند webOS دلیلی برای خرید OLED55EG9A7V به‌شمار می‌آید و آن را به تلویزیونی مالتی‌مدیا تبدل کرده. به این ترتیب قادرید برنامه‌های کارآمد را نصب کنید و از طرفی به اجرای بازی‌های سرگرم‌کننده بپردازید. همچنین قادرید به سایت‌های دل‌خواه‌تان سر بزنید و در صورت لزوم فیلم‌های مورد علاقه‌تان را دانلود کنید.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

نوشته با بهترین تلویزیون‌های اولد بازار آشنا شوید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.