برگزاری مراسم معارفه رییس جدید مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات

رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در این مرکز، کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.
 به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه معرفی و آغاز به کار رسمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه با اشاره به تحولاتی که در چند سال گذشته و در دوره مدیریت دکتر فرنقی زاد در روابط عمومی وزارت ارتباطات انجام شده است، گفت: در این مدت خدمات بسیاری در این مجموعه انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه جابجایی مدیرانی امری طبیعی است، افزود: این جابجایی ها باعث انتقال تجربیات و حضور نیروهای جدید در موقعیت های مختلف می شود.
 
راسخ این جابجایی را شروع مرحله ای جدید عنوان کرد و گفت: این جابجایی می تواند سرلوحه کارهای جدید و ارتقای کیفیت کارها باشد.
 
در ادامه این جلسه دکتر محمد رضا فرنقی زاد رییس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از همکاران خود در این مجموعه، گفت: عملکرد روابط عمومی با تلاش کارکنان این مجموعه مورد رضایت شخص وزیر و مدیران این وزارتخانه قرار دارد .
 
وی با اشاره به اینکه هر مجموعه ای بعد از مدتی نیاز به تحول دارد، افزود : امیدوارم آقای هادیان طبایی زواره به عنوان یکی از صاحبنظران و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی بتواند با ایده های جدید، موفقیت بیشتری در این مجموعه داشته باشد.
 
در این جلسه سید جمال هادیان طبایی زواره رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گفت: من امیدوارم بتوانیم ایده های نو و خلاقانه را با همکاری کارکنان روابط عمومی در این مجموعه اجرا کنیم.
 
وی تاکید کرد: تلاش می کنم در روابط عمومی محیطی به دور از استرس فراهم شود زیرا داشتن آرامش، دقت در کارها را افزایش می دهد و خروجی کار نیز به خوبی دیده می شود.