تعویض مودم‌های وایمکس با TD-LTE مبین‌نت فقط با ۵۰ هزار تومان

ارتقاء مشترکین به اینترنت پرسرعت بی‌سیم TD-LTE برای دارندگان انواع مودم‌های وایمکس مبین‌نت با پرداخت تنها 50,000 تومان امکان‌پذیر شد.

کلیه‌ی مشترکین وایمکس شرکت ارتباطات مبین‌نت که از انواع مودم‌های جیبی، رومیزی و بیرونی استفاده می‌کنند، به‌شرط سلامت مودم می‌توانند با طرح ارتقای ویژه‌ی مشترکین وایمکس مبین‌نت با پرداخت هزینه‌ی 50,000 تومان مودم‌های وایمکس خود را با مودم اینترنت پرسرعت TD-LTE تعویض گنند. در قالب این طرح، ضمن انتقال حجم باقی‌مانده از اینترنت وایمکس به TD-LTE، هریک از مشترکین 10 گیگابایت حجم روزانه و 10 گیگابایت حجم شبانه را به همراه نصب رایگان دریافت خواهند کرد.

همچنین دارندگان مودم‌های دوگانه‌ی وایمکس+TD-LTE هم می‌توانند سیم‌کارت TD-LTE را به‌همراه طرح 10 گیگابایت روزانه و 10 گیگابایت شبانه به مبلغ 50,000 تومان دریافت نمایند. به این مشترکین نیز 10 گیگابایت حجم هدیه به‌همراه نصب رایگان ویژه‌ی ارتقای مشترکین اهدا خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط استثنایی مهاجرت به TD-LTE مبین‌نت می‌توانید به وب‌سایت این شرکت به نشانی www.mobinnet.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 1575 تماس بگیرید.