تفریحات مدرن و جذاب برای تابستان ۹۸

بهترین پهپادهای بازار

با نزدیک شدن به فصل گرم و دلچسب تابستان محصولات تفریحی سرگرمی دارای بازار داغی خواهند بود چرا که به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دارای بازه ی طولانی تری می شود .

وجود تفریحات و لوازم مهیج کمک می کند تا اوقات فراغت به بهترین شکل ممکن سپری شود . به دلیل گرم و ساکن بودن آب و هوا در تابستان بسیاری از تفریحات در محیط های بیرونی شکل می گیرند که بسیار عالی و ایده آل است . یکی از محصولاتی که به تازگی و در چند ساله ی اخیر مورد توجه و استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است اسکوتر برقی و ماشین کنترلی و کوادکوپتر می باشد.

اولین وسیله تفریحی مدرن کوادکوپتر

کوادکوپتر ها پرنده های 4 موتوره ی عمود پروازی هستند که معمولا به یک دوربین مجهزند و می توانند از زاویه دید آسمان عکس و فیلم بگیرند . کوادکوپتر های دوربین دار در کنار پرواز میتوانند لذت تصویربرداری و فیلمبرداری را به صورت هوایی  برای کاربر علاقه مند رقم بزنند . یعنی یک بعد استفاده از کوادکوپتر لذت پرواز و بعد دیگر لذت عکاسی هوایی است .

کوادکوپتر و یا هلی شات ها دارای کاربری آسانی هستند و کافیست تا به پرواز علاقه مند باشید . خواهید دید که با کمی تمرین و کسب مهارت می توانید به آن مسلط شوید . از طرفی به کمک ریموت کنترل در نقطه ای می ایستید و دستگاه را تا محدوده برد رادیویی مجاز هدایت و کنترل می کنید . خرید کوادکوپتر می تواند بر اساس مدل های مختلف در سه گروه بندی کلی قرار بگیرد و متغییر باشد . دسته اول کوادکوپتر های هابی و یا اسباب بازی هستند که دارای آپشن ها و ویژگی های معمولی تری می باشند و بیشتر جهت بازی و فان مورد استفاده قرار میگیرند . دسته دوم کوادکوپتر های نیمه حرفه ای هستند که ویژگی هایی هرچند تخصصی به آنها اضافه شده است . دسته سوم نیز کوادکوپتر های تخصصی و یا حرفه ای می باشند که تمام ویژگی های آن ها اعم از دوربین و آپشن های پروازی تخصصی شده اند .

امروزه از کوادکوپتر ها می توان در زمینه های مختلفی استفاده و یا حتی درآمدزایی کرد . در سینما و تلویزیون ، ساخت موزیک ویدئو ، تیزر و تبلیغات ، نقشه برداری هوایی ، نظارت و نگهبانی ، رصد و حفاظت ، استفاده در آتلیه ها و باغ ها ، حمل بار ، سم پاشی و … از کوادکوپتر ها می توان بهره برد .

جالب است که بدانید می توان ادعا کرد خرید کوادکوپتر امروزه برای هر شرکت و سازمان و موسسه ای واجب است . در کنار همه این کاربری ها کوادکوپتر ها می توانند وسایل بسیار مفرحی برای تعطیلات و آخر هفته ها باشند .

بی شک شوق پرواز در فطرت همه ی ما وجود دارد اما خلبان شدن برای همگان میسر نیست . اما به واسطه ی هلی شات همه می توانند حس شیرین خلبانی از راه دور را تجربه کنند.

دومین وسیله تفریحی مدرن اسکوتر برقی

در مسافرت و یا پیک نیک ها می توانید از سواری بر روی اسکوتر برقی خود بینهایت لذت ببرید . با خرید اسکوتر برقی یک خانواده و تمامی اعضای آن می توانند از سواری بر روی آن لذت ببرند چرا که هیچ گونه محدودیتی برای استفاده وجود ندارد . اسکوتر برقی های موجود در بازار می توانند تا حداکثر وزن 120 کیلوگرم را پشتیبانی کنند . برای اطلاع از قیمت اسکوتر برقی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی جهان آرسی jahanrc.com از مدل های متنوع آن دیدن کنید و نسبت به خرید اقدام نمایید .

متداول ترین سایز بندی چرخ اسکوتر برقی ها به سه دسته 6.5 ، 8 و 10 اینچ طبقه بندی می شود که سایز 8 اینچ نرمال ترین حالت چرخ برای اسکوتر سواری است .

البته جالب است که بدانید اسکوتر برقی هایی نیز طراحی شده اند که دارای یک دسته می باشند و در واقع آن دسته حکم فرمان را بر عهده دارد . با چپ و راست کردن دسته ، اسکوتر برقی حرکت می کند . بعضی از والدین به جهت حفظ ایمنی برای فرزند دلبندشان خرید این مدل اسکوتربرقی را بیشتر ترجیح می دهند . با صرف 15 الی 30 دقیقه زمان می توانید بر عملکرد اسکوتر برقی خود مسلط شوید . باتری اسکوتر های برقی می توانند بین 45 دقیقه تا 2 ساعت خروجی مفید دهند و در عرض 2 ساعت نیز با برق شهری شارژ شوند . بعضی از اسکوتر برقی ها نیز تک چرخ است و کل دستگاه بر مبنای یک چرخ حرکت می کند . البته جالب است که بدانید اسکوتر برقی های تک چرخ به دلیل سختی در عملکرد چندان رایج و متداول نیستند و طرفداران خاص خود را دارند .

سومین وسیله تفریحی مدرن ماشین کنترلی

ماشین کنترلی حرفه ای نیز امروزه دارای طرفداران زیادی است . ماشین های کنترلی دارای دو دسته الکتریکی و سوختی هستند . ماشین کنترلی حرفه ای در مقیاس کوچک شده می باشد و به کمک رادیو کنترل از راه دور هدایت می شود . جذابیت و هیجان ماشین های کنترلی شباهت بسیار زیاد و نزدیکی به ماشین های واقعی دارد . در واقع این مدل های آرسی نمونه های کوچک شده ی مدل های واقعی می باشد . ماشین های کنترلی حرفه ای هم می توانند بر مبنای باتری و به صورت شارژی حرکت کنند و هم می توانند بر مبنای سوخت به راه بیفتند .

لذت رانندگی به هیچ وجه قابل مخفی کردن نیست و برای همین موضوع بسیاری از مهندسین این لذت سواری را در ابعاد کوچک تر برای علاقه مندان فراهم کرده اند تا کاربران بتوانند به واسطه ی یک رادیو کنترل و در محدوده برد رادیویی مجاز نسبت به هدایت و کنترل یک ماشین آرسی اقدام کنند . ماشین کنترلی سوختی به واسطه ی سوخت مورد نیاز آن مدل حرکت می کند و می توان به جرات گفت در سرعت و شتاب همانند ماشین های واقعی است و می تواند ترشح آدرنالین را در خون شما تحریک کند . ماشین های کنترلی الکتریکی نیز بر مبنای یک باتری الکتریکی قابل شارژ حرکت می کنند و چیزی از ماشین های سوختی کم ندارد . ماشین ها نیز همانند کوادکوپتر ها بواسطه ی یک ریموت کنترل هدایت می شوند اما با این تفاوت که محصول نهایی ما یک اتومبیل است که بر روی زمین حرکت می کند . جالب است که بدانید با رونمایی از چنین ماشین هایی مسابقاتی برای آن ها همه ساله برگزار می شود . این سبک ماشین سواری برای راننده بسیار ایمن است چرا که هیچ خطری متوجه سلامت راننده نیست و او از راه دور دستگاه را هدایت و کنترل می کند . اگر ماشین سواری را دوست دارید همین الان خرید ماشین کنترلی را در لیست اهداف و آروزهایتان برای آینده یادداشت کنید .

بی شک ماشین کنترلی سوختی شباهت بیشتری با نمونه های واقعی داره و حس خوب رانندگی رو میتونه به خوبی القا کنه ! وقتی آخر هفته ها به پارک های بزرگ و پر تردد تهران سری بزنید می بینید که کاربران خیلی زیادی با ماشین های آرسی کوچکشان در حال ماشین سواری هستند . این ماشین سواری از آن جنبه که راننده از راه دور در حال هدایت و کنترل دستگاه  است هیچ گونه خطری برای راننده نخواهد داشت . البته ماشین های کنترلی آرسی در اثر برخورد بسیار آسیب پذیر هستند . کافیست تا با سرعت و شدت زیاد با جسمی از جلو برخورد کنند . جلوبندی آن ها به شدت آسیب خواهید دید . لذا در حفظ و نگهداری آن ها باید بی نهایت کوشا باشید . جهان آرسی در کنار اسکوتر برقی ها دارای ماشین کنترلی های بسیار متنوع و حرفه ای از برند های مطرح دنیاست . اگر به دنیای محصولات تفریحی سرگرمی علاقه مندید دسته خالی از جهان آرسی بیرون نخواهید رفت ! ماشین های کنترلی دارای سه دسته بندی بزرگ باگی ، تراک و آفرود هستند که دسته ی اول یعنی باگی ماشین هایی با ارتفاع کم اما رنج سرعتی بالا برای تردد در جاده و خیابان های صاف هستند . اگر به دنبال تجربه سرعت و دریفت و اجرای حرکات نمایشی هستید ما به شما ماشین های کنترلی باگی را پیشنهاد میکنیم . ماشین کنترلی تراک شبیه به کامیون ها و کامیونت ها می باشد و دارای سرعت و شتاب متوسط تری نسبت به مدل های دیگر است . اگر به دنبال یک ماشین سواری ایمن و کم خطر هستید تراک ها بهترین گزینه می باشند . در نهایت مدل های آفرود ماشین هایی هستند که دارای چرخ های بزرگ و ضخیم می باشند و می توانند ماشین را در جاده های صعب العبور و دارای پستی و بلندی زیاد به حرکت درآورد . اگر به دنبال هیجان و ترشح آدرنالین هستید آفرود ها برای شما مناسب اند . برای یادگیری و تامین قطعات و تعمیرات ماشین کنترلی حرفه ای می توانید به بخش فنی جهان آرسی مراجعه کنید .

با بررسی این محصولات تازه ظهور یافته می توان متوجه شد این محصولات علاوه بر ایجاد سرگرمی بسیار زیاد مورد علاقه همگان هستند . بسیاری از کاربران دوست دارند تا آخر هفته و یا تعطیلات شود تا بتوانند با کوادکوپتر خود پرواز کنند و یا با اسکوتر برقی و ماشین کنترلی شان سواری مهیجی را تجربه کنند . داشتن و استفاده از این وسیله ها به هیچ گونه مهارت و یا دانش قبلی نیاز ندارد و هر کاربری می تواند با کمی تجربه و کسب مهارت به بهترین شکل ممکن از اوقات فراغتش لذت ببرد . توصیه ما به والدین این است همیشه و همیشه در مقابل محصولات تازه تولید شده و جدید موضع نگیرید چرا که محصولاتی نیز پیدا خواهند شد که علاوه بر قابلیت سرگرمی دارای تحرک زیادی هستند و می توانند برای شما و کودکان شما آموزنده باشند . مدرنیته همیشه بد و منفی نیست و می تواند عواقب خوب ، مثبت و تاثیر گذاری داشته باشد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته تفریحات مدرن و جذاب برای تابستان 98 اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.