خلاهای قانونی حوزه فناوری اطلاعات به مجلس یازدهم ارائه می شود

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، خلاهای قانونی و مقرراتی و نیازمندی های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در قالب گزارشی به نمایندگان مجلس یازدهم ارائه می کند.
 
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از اعضای خود خواست پیشنهادهای خود در خصوص نیازمندی‌ها و خلاهای قانونی و مقرراتی حوزه فاوا را برای ارائه به مجلس یازدهم، اعلام کنند.
 
این سازمان به عنوان تشکل تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظر دارد پیشنهادهای خود را در خصوص نیازمندی‌ها و خلاهای قانونی و مقرراتی حوزه فاوا، که ناظر به تسهیل کسب و کارهای این حوزه و توسعه بیش از پیش آن است، به مجلس یازدهم ارائه دهد.
 
کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات می‌توانند مشکلات قانونی و موانع فعالیت خود را به فراخور اختیارات مجلس و اولویت ضرورت‌ها، به سازمان نصر اعلام کرده تا پس از جمع‏ بندی به مجلس یازدهم شورای اسلامی که در ابتدای فعالیت رسمی خود به سر می‌برد، به شکل مدون و رسمی ارسال شود.
 
همچنین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از اعضا و کمیسیون‌های تخصصی خود هم خواسته تا علاوه بر همفکری و مشورت در مورد اعلام مشکلات و موانع و مطالبات از مجلس شورای اسلامی، راه‌حل های پیشنهادی خود را نیز ذیل موارد و مشکلات مطرح شده تا ۲۱ خردادماه به دبیرخانه این سازمان ارائه کنند.