سامسونگ، شیائومی، اوپو و ویوو تولید اسمارت‌فون‌هایش در هند را از سر گرفته‌اند

دولت هند بعد از برقراری محدودیت‌ها در پی شیوع ویروس کرونا، حالا شروع به برداشتن تدریجی این محدودیت‌ها کرده است. این محدودیت‌ها شرکت‌هایی مانند سامسونگ، شیائومی، اوپو و ویوو را موقتا مجبور به تعلیق تولید اسمارت‌فون‌هایشان در این کشور کرد، اما اکنون هر چهار شرکت در حال بازگشت به شرایط عادی تولید هستند.

شاخه هند سامسونگ در بیانیه‌ای تایید کرد که تولید گوشی‌هایش را در کارخانه Noida با ظرفیت محدود آغاز کرده است. همچنین شیائومی تایید کرده است که فاکسکان از شرکای این  شرکت برای از سرگیری تولید هندست‌ها در کارخانه Andhra Pradesh چراغ سبز نشان داده است. اوپو هم در حال بازگرداندن تولیدات خود در کارخانه Greater Noida به حالت عادی است و ویوو نیز تایید کرده است که ظرفیت تولید خود را در کارخانه‌اش به ۳۰ درصد رسانده است.

ماه آوریل یکی از سخت‌ترین ماه‌ها برای بازار اسمارت‌فون هند در سال‌های اخیر بوده است و موسساتی مانند Counterpoint Research گزارش کرده‌اند که تقریبا هیچ هندستی در این ماه در هند عرضه نشده است. پیش‌بینی‌می‌شود که ماه می نیز شاهد تقاضای ضعیف برای گوشی‌های هوشمند باشیم و صنعت اسمارت‌فون‌ها سه ماهه دوم بسیار سختی داشته باشد.

نوشته سامسونگ، شیائومی، اوپو و ویوو تولید اسمارت‌فون‌هایش در هند را از سر گرفته‌اند اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.