شایعه: گلکسی A5 2017 در ۴ رنگ مختلف عرضه می‌شود

شایعه: گلکسی A5 2017 در ۴ رنگ مختلف عرضه می‌شود

سامسونگ همیشه گوشی‌های قابل تحسینی می‌سازد، این موضوع در رابطه با گوشی‌های بالارده بیشتر معلوم می‌شود. به‌علت چنین دستگاه‌هایی، سامسونگ موفق شده که برای مدت طولانی بر بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تسلط یابد. با‌این‌حال، این شرکت برخلاف نوکیا در هنگام معرفی مدل‌های جدید، رنگ‌های زیادی را برای آن‌ها درنظر نمی‌گیرد. اکثر گوشی‌های هوشمند سامسونگ در رنگ‌های محدودی ارایه می‌شوند، درنتیجه کاربران مجبور به انتخاب رنگی هستند که به سلیقه آن‌ها نزدیک‌تر است. به‌نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی در تصمیم خود تجدیدنظر کرده، چراکه اخیرا گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را با دو رنگ جدید و جذاب در اختیار کاربران قرار داده است.

درحالی‌که نسخه آبی مرجانی گلکسی S7 هم‌اکنون در کره‌جنوبی معرفی شده ولی انتظار می‌رود که نسخه مشکی براق آن در آینده بسیار نزدیک قابل خریداری باشد. امروز خبرنگار دنیای تکنولوژی، Roland Quandt، اطلاعاتی در رابطه با گلکسی A5 نسخه ۲۰۱۷ در توییتر خود منتشر کرده که براساس آن، گلکسی A5 2017 در ۴ رنگ مختلف عرضه خواهد شد که این رنگ‌ها شامل مشکی، طلایی، صورتی و آبی هستند. در چندماه اخیر شایعات و اخبار زیادی از گلکسی A5 2017 منتشر شده و اخیرا نیز این گوشی هوشمند گواهی بلوتوث و Wi-Fi را دریافت کرده است. باتوجه به قرار گرفتن این مدل در سایت Geekbench، با برخی از مشخصات کلیدی و اصلی آن آشنا شده‌ایم.

براساس گزارشات، گلکسی A5 2017 به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده اگزینوس ۷۸۸۰، ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت مجهز خواهد شد. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری غیرقابل تعویض برای آن درنظر گرفته شده است. هنوز از زمان معرفی این گوشی هوشمند یا قیمت آن اطلاعی نداریم ولی اگر مشخصات ذکر شده صحت داشته باشند، با یک میان‌رده معقول روبرو هستیم که باتوجه به موقعیت آن در بازار می‌توان به موفقیش پی برد.

نوشته شایعه: گلکسی A5 2017 در ۴ رنگ مختلف عرضه می‌شود اولین بار در پدیدار شد.