طراحی وب

طراحی گرافیک زیبا و منحصر به فرد

ثبت وب سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت و امور سئو سایت

بالاترین درصد موفقیت بازار اینترنتی

طراحی وب سایت

  • نت وب

    اهمیت داشتن یک وب سایت ایده آل و حرفه ای بر هیچ کس پوشیده نیست در دنیای مجازی با رقابت بسیار سنگین در اینترنت جهت جذب کاربر سایت هایی موفق هستند که علاوه بر دارا بودن ساختار و طراحی گرافیک زیبا ، منحصر به فرد و سبک طراحی متفاوت ،باید سایر تکنیک ها در پیاده سازی ، برنامه نویسی ، انتخاب متون و کلمات کلیدی  را رعایت کرده اند. لذا طراحی سایت باید توسط گروه کاملا تخصصی ، حرفه ای با داشتن تجربه کافی و رزومه ای قوی در زمینه  طراحی سایت  انجام گردد.

  • خدمات نت وب

    یکی از شعار های ما سرعت کار و کیفیت بالا می باشد. ما تمامی پروژه های در دست کار را در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان رسانده تا زود تر به امور سئو و بهینه سازی آن بپردازیم.تیم پشتیبانی نت وب سایت در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخگوی مشکلات شما مشتریان عزیز بوده تا در صورت بروز هرگونه مشکل آنرا به سرعت بررسی و آن را حل کنند.

  • طراحی یک سایت

    سایت مجموعه‌ای از اطلاعات درباره موضوع و یا عنوان خاص است. طراحی یک سایت مشخص کننده آرایش و ساختــار صفحات وبی است که بوجود آورنده سایت خواهند بود. یک صفحه وب شامـــل اطلاعاتی درمورد هدف ایجــاد سایت می‌باشد. یک وب ســایت را همــانند کتابی تصور کنید کـه هر صفحه وب در حکم برگی از کتاب خواهد بود.در زمینه طراحی وب سایت جنبه‌های گوناگونی باید در نظر گرفته شود که به سبب پیشرفت روز افزون اینترنت همواره براین موارد افزوده می‌شود. برای سایت‌های تجاری عمومی، موارد زیر از جمله اصلی‌ترین آنها به شمار می‌روند:طراحی وب سایت بر طبق عنوان و محتوای مطالب می‌باشد. مطالب، جوهر کلام و اطلاعات درون سایت باید مطابق با هدف سایت بوده و طیفی از عموم را نشانه رود که به دنبال اطلاعات ارائه شده در سایت هستند.سایت بـــاید قابل فهم بوده و برقـــراری ارتبــاط با آن حتی برای مخاطبانی کـه آشنایی چندانی بـا وب ندارند، آســـان باشد. چنانچه سایت به اندازه کافی بزرگ بوده و اطلاعات زیادی را شامــل شود، بـاید اطلاعات راهنما را به گونه‌ای بکار برد که به سرعت در اختیار بیننده قرار گیرند.نمای کــار باید کلی بوده و تمام صفحه را دربر گیرد تا بتواند پایـداری و ثبات را القــا کند. سبک نگارش باید زیبا و تخصصی بوده و مناسب با سلیقه مخاطبان و محتوای سایت باشد. در نگارش متون و اطلاعاتی که مخاطب به دنبال آنها است باید بزرگ نمایی شود تا به بیننده القا کند که این همان چیزی است که به دنبال آن بوده است. همچنین سایت باید به سادگی در اینترنت یافت شود و درصورت امکان در بالای لیست‌های جستجو قرار گیرد، اگرچه همواره اینگونه نباشد لااقل در موتورهای جستجوی اصلی چنین شود. یک سایت معمولاً شامـل متن و تصـاویـر است. اولین صفحه یکوب سایت صفحه خانه (Home Page) و یا صفحه ایندکس (Index) نامیده می‌شود. بعضی از سایت هـــا از صفحه‌ای استفـــاده می‌کنند کـــه معمولاً صفحه خوش آمد نامیده می‌شود. این صفحه ممکن است شــامــل مواردی چون پیغــــــــــام خوش آمـدگویی، انتخاب زبـــان، انتخاب ناحیه جغرافیایی و یـا اعلام عدم پذیرش مسولیت درمــوارد خاص باشد. هر صفحه وب درون سایت وب، یک فایل HTML است که URL مخصوص به خود را دارد.بعد از این که هر طراحی وب سایت ساخته شد، این صفحات با استفاده از فهرست راهنمایی که از پیوندهای مختلف تشکیل شده است به یکدیگر متصل می‌شوند. هنگامی که یک وب ســایت کامل شد برای آنکه بـرای همه برروی اینترنت قابل مشاهده باشد باید منتشر و یا ارسال (Upload) شود. این کار به کمک یک میزبانFTP انجام می‌شود. هنگامی که سایت منتشرشد، مسئول سایت برای افزایش بازدیدکنندگان، از تکنیکهای گونــاگون استفاده می‌کند. این کار با ثبت کردن وب سایت در موتورهای جستجویی نظیرGoogle و Yahoo، تبادل لینک با وب ســایت‌های دیگر، ایجاد پیوند با سایت‌های مشابه و غیره امکان پذیر است.

  • پروژه های طراحی وب سایت نت وب

    از آنجائیکه روز به روز تعداد  استفاده کنندگان از  اینترنت در کشور بیشتر می شود از این رو فضای اینترنت بستری مناسب برای ایجاد ارتباطی نو  و همچنین عرضه خدماتی نوین  می باشد. طراحی سایت میتواند نخستین گام در راستای پیدایش فرصتهایی نو در تجارت و ارائه ی خدمات به روشی نوین باشد. در این مورد طراحی وب سایت با امکانات مورد نظر برای مشتری امری مهم تلقی میشود.شما میتوانید با توجه به اهدافی که در نظر دارید اقدام به طراحی وب سایت کرده و در جهت تحقق هدف خود گامی مطمئن و متفاوت بردارید.در دنیای تجارت الکترونیک وب سایت ها نقش بسیار مهمی در معرفی کالا ها و خدمات و در نتیجه جذب مشتری دارند.امروزه اکثر مردم به اینترنت دسترسی دارند و برای پیدا کردن خدمات مورد نیاز و یا خرید کالا از اینترنت کمک میگیرند.پروژه های طراحی شده توسط شرکت نت وب، همگی بستری مناسب برای کارفرمایان ما بوده است تا با توجه به سایت استاندارد طراحی شده توسط ما و پروژه ی تعریف شده توسط مشتری، در زمینه ی کاری خود، روند رو به رشدی را پیدا نمایند.یکی دیگر از دلایل داشتن وب سایت بهبود راندمان کاری و افزایش اعتبار شما میباشد که علاوه بر آن می توانید خدمات مرتبط با حرفه خود را به دیگران معرفی کنید و با صرف کمترین هزینه بهترین تبلیغ را در سطحی گسترده انجام دهید مشتریان میتوانند بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی در هر زمان با شما در ارتباط باشند،ممکن است طراحی سایت و همچنین بهینه سازی سایت برای شما پر هزینه باشد اما باید به این نکته توجه داشت که وب سایتی حرفه ای و اختصاصی نمایانگر جایگاه و وجهه ی تجارت شماست.نکته مهم در زمان راه اندازی وب سایت این است که اگر شما  عملکرد ببشتری را از وب سایت خود انتطار دارید باید هزینه بیشتری را برای این کار در نظر بگیرید. قدرت مدیریت ، زیبایی گرافیکی ،سرعت در بارگزاری صفحات امریست مهم ، از این رو حساسیت در گزینش شرکت طراحی سایت امریست اجتناب ناپذیر ،معیارهایی از جمله تجربه کاری شرکت در پروژه های مختلف،بهره گیری از جدیدترین تکنیک های طراحی سایت واستفاده از متخصصین فن در ضمینه طراحی وب سایت می تواند شما را در تحقق اهدافتان یاری کند.طراح وب سایت با مد نظر گرفتن اهداف سایت و مخاطبین آن وبا بهره گیری از عنصرهای مناسب با رویکرد وبسایت و به مدد ذهن خلاق و ذوق هنری خود در بکارگیری رنگها و طرحها ، طرحی خلق می‌کند که ضمن ایجـاد یکپارچگی در کلیه صفحات وب‌گاه، نمای تکرار شونده و خسته کننده را به مخاطب القا نکند، طراحی سایت زیبا و متناسب با نیاز های مشتری هدف نهایی ماست. تجربه های کاری ما در زمینه های ذکر شده شما را در پیشبرد اهدافتان یاری میکند.

  • رفع معایب تکنیکی سایت و رعایت کلیه شرایط و ضوابط گوگل

    در این روش ابتداعأ کلیه لینک دهی ها و الگریتم برنامه نویسی شما مطابق با تکنیکهای روز و مورد قبول گوگل بهینه میگردد و سپس با استفاده از مقالات قدرتمند و اعلام و اشاعه آنها بدون هزینه در فضای وب به عنکبوتهای گوگل، جایگاه اولیه در صفحات اول گوگل کسب میگردد که با تمرکز بر روی داده های سایت و بروزکردن اطلاعات آن طبق آموزشهائی که حضورأ توسط تیم فنی نونگار به شما داده می شود، موقعیت نمایشی کلمات اصلی سایت در گوگل را ارتقاء خواهد یافت . پرواضح است، پس از انجام و تحویل پروژه، همکاران فنی ما تا یکسال پشتیبان شما درخصوص سئوالات و رفع اشکلات احتمالی شما خواهند بود .

  • ایجاد ترافیک مجازی و فیک

    این روش با توجه به ناپایدار بودن و جعلی بودن ساختارش در نونگار انجام نمی شود. به سایت شما از سایتهای نامرتبط ترافیک مجازی داده می شود به نحوی که گوگل فکر میکند سایت شما پربازدید است ولی از آنجا که این ورودی ها با موضوع سایت شما ارتباطی ندارند و هیچ رسوبی (آن آی پی هیچ صفحه دیگری را باز نمیکند) در سایت شما نخواهند داشت، گوگل پس از مدتی موارد را شناسائی و سایت شما را کورنل (حذف بدلیل موارد فنی) میکند و در آتی نیز امکان نمایش مجدد سایت با همان دامنه بسیار مشکل خواهد بود.

  • نگران مدیریت سایت نباشید

    شاید پیش از طراحی وب سایت نگران مدیریت و به روز رسانی آن باشید. لازم به ذکر است تمامی وب سایت های تهران وب سایت با داشتن سیستم مدیریت محتوای ساده و کاربر پسند به راحتی قابلیت مدیریت داشته و تیم آموزشی نت وب سایت با بیش از ۱۰ سال سابقه در آموزش سیستم های کامپیوتری در بهترین آموزشگاه های کشور قبل از تحویل وب سایت کاملا شمارا با مدیریت سایتتان آشنا میکنند.

  • بهینه سازی وب سایت

    زمانی که وب سایتتان را برای نمایش بهتر در گوگل بهینه سازی سایت می کنید٬ پس از فروش بالا با استفاده از بهینه سازی سایت و سئو به ارزش آن پی خواهید برد. نت وب در امر بهینه سازی سایت پیشرواست و لیست مشتریان و موفقیت های آنها نشان از این امر می باشد. بهینه سازی وب سایت بالاترین درصد موفقیت را در بازاریابی اینترنتی وب سایت شما ایفا می کند. بهینه سازی سایت و خدمات مرتبط با سئو توسط نت وب طی چند ساله گذشته به بهترین نحو پیاده سازی گردیده است. در راستای بهینه سازی سایت و سئو هر وب سایتدر پروسه طراحی سایت و طراحی وب سایت نت وب خدمات نوینی ارائه می گردد.شاید تا بحال متوجه این موضوع شده باشید که وقتی در فضای اینترتت در یک موتور جستجو مطلبی را سرچ میکنید وب سایت هایی که دارای ارزش و رتبۀ بالاتری نسبت به دیگر سایت ها  هستند در صفحه اول نمایش داده می شود.بعنوان مثال شما کلمه ای را در گوگل تایپ میکنید و سپس کلید enter را می فشارید ،بر اساس در خواست و کلمۀ جستجو شده توسط شما گوگل لیستی از وب سایت ها را ارائه می دهد. گوگل از الگوریتم بسیار پیچیده ای برای کمک به شما استفاده می کند.این الگوریتم ها بر پایۀ اطلاعاتی که روبات های گوگل از دیتا بیس وب سایت ها  بدست می آورند شروع به پردازش میکنند و لیستی که شما از وب سایت های مرتبط در صفحۀ اینترنت مشاهده می کنید خروجی این فرایند است. تجربه و آمار ثابت کرده که بیشتر از ۷۵ در صد کاربران از سایت گوگل به صفحات دوم و سوم و بعد از آن مراجعه نمیکنند،رقابت دراین عرصه و در میان وب سایت هایی با رتبۀ بالا بسیار سخت است.برتر بودن وب سایت شما در نتایج بدست آمده از موتورهای جستجو بازدیدکنندگان زیادی را  برای ویزیت از سایتتان دعوت میکند.بیشترین درصد معاملات آن لاین در تجارت الکترونیک به وسیلۀ موتور های جستجو آغاز می شود.هزاران وب سایت تجاری در این چرخه وجود دارد که برای گرفتن سهم بیشتری از بازار ودر نتیجه کسب در آمد بیشتر با هم رقابتند.بنابراین  هر وب سایتی که به سوی تجارتی پویا و در آمد آفرین در حرکت است می بایست لینک های نخست موتور های جستجو را به خود اختصاص دهد.شاید نخستین پرسشی که برای شما بوجود بیاید این است که seo چیست؟سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization  است که همانطور که از ترجمۀ فارسی آن پیداست به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است. سئوبه معنای ایجاد صفحات وبی است که برای موتور های جستجو با ارزش و جالب است.

    سئو یک فرایند کاملا علمی و تقریبا وقتگیر است که جزئیات آن دائما در حال تغییر است.بهینه سازی صفحات وب به این معناست که وب سایت شما در نتایج جستجو بالاترین رتبه را داشته باشد.بعبارت دیگر لینک صفحه یا صفحاتی از سایت شما در ازاء جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با خدمات و یا محصولات سایت در بالاترین رتبۀ نتایج جستجو قرار گیرد. سئو وب سایت شما را در سرچ انجین ها محبوب می کند و در نتیجه آنها سایت شما را در صفحۀ نخست نتایج جستجو برای کاربران خود نشان می دهد.این موضوع از این جهت مهم است که تقریبا اکثر کاربران اینترنت از موتورهای جستجو برای دستیابی به مطلب مورد نطر خود استفاده می کنند.به طور کلی در اکثر موتور های جستجو همانند یاهو و گوگل ،جستجوگران به اولین نتایج بدست آمده در صفحۀ اول نتایج جستجو توجه میکنند.پس برای بدست آوردن نتیجۀ مطلوب و داشتن ترافیک بالاتر قرار داشتن وب سایت شما در صفحه اول امری ضروری به نظر میرسد.یکی از اموری که متخصصین طراحی سایت و بهینه سازی سایت بر عهده می گیرند،پیگیری کلیۀ تغییرات عملکرد سایت در موتور های جستجو است.بر این اساس آنها میتوانند صفحات وب سایت را بر مبنای این تغییر عملکرد بهینه سازی کنندزمانیکه شما پس بررسی های دقیق یک شرکت را برای طراحی سایت تجاری تان گزینش می کنید،ابتدا باید از آنها در مورد سئو و بهینه سازی وب سایت تان سوال کنید و این در خواست در اولویت باشد که طراحی سایت شما را بر اساس اصول بهینه سازی (seo) برای موتورهای جستجو شروع کنند. این کار خیلی آسان تر و معقول تر است که شما در همان بار اول که وب سایت تان بر روی وب قرار می گیرد، شامل بهینه سازی برای موتورهای جستجــو شود. محتوا و مندرجات درون سایت،شگردهایطراحی سایت ،لینک های ورودی و خروجی سه اصل اساسی در بدست آوردن مرتبه و جایگاه بهتر در گوگل است.بدون شک طبق آمار گوگل برترین و محبوب ترین موتور جستجوی حال حاضر دنیا می باشد که حدودا ۹۸ درصد کاربران اینترنت در ایران از گوگل استفاده می کنند.از این رو بیشتر مفاهیم بکار گرفته شده درباره سئو درون مطالب و مقالات بر اساس استاندارد های گوگل می باشد باید در نظر داشت که اقلب این استاندارد ها در مورد تمامی موتور های جستجو ثابت است.بنابراین با توجه به توضیحات داده شده در مورد سئو و بهینه سازی سایت ، ارزش طراحی سایتی با  سئوی استاندارد ، مداوم و منطبق با موتورهای جستجو بیشتر احساس میشود.به این علت است که شرکت های بزرگ در ضمینۀ تجارت الکترونیک برای بهینه سازی صفحات وب سایت خود و دیده شدن در نتایج اول جستجوگرها از شرکت های فعال و متخصص در این ضمینه بهره می گیرند.

     

  • برند سازی چیست (برندینگ چیست)؟

    یا برندینگ مفهومی فراتر از مارک و نام شرکت می باشد. برند یک واژه و نام تجاری ست که توانسته است کاملا جای خود را در ذهن عموم مردم باز کرده و در خاطر آنها هک شده است.فلسفه برند سازی امروزه گسترش فراوانی یافته است؛ به طوری که برای آن کمپین برند سازی ایجاد شده است، که این کمپین برای ایجاد یک برند به نکات زیادی توجه می نماید، از جمله جنبه های تصویری و حتی جنبه های شنیداری یک برند. حتی قسمت هایی بر روی تلفظ یک برند در زبان های مختلف مطالعه می نمایند تا برندی را انتخاب نمایند که در تمام زبان ها تلفظی یکسان داشته باشد. کارخانه کوکلا کولا که دارای یکی از برند های معتبر در دنیاست، قبل از انتخاب برند خود روی بسیاری از این مسائل توجه کرده و یک برند با اعتبار برای خود و نام شرکت خود ایجاد نموده است.در دنیای امروز بسیاری از شرکت ها که فکر می کنند می توانند در زمینه تجارت موفق باشند، به دنبال نام و برندی برای خود می باشند که بتواند در سراسر جهان نام آنها را بر سر زبان بیندازد.می توانیم بگوییم اگر نام تجاری شرکت ما تبدیل به یک برند بشود، دیگر نیازی به تبلیغات گسترده حتی نداریم. فقط نیاز به تبلیغاتی داریم که نام برند ما بر سر زبان بماند. برای تبدیل شدن نام شرکت و به یک برند و بر سر زبان افتاد نام تجاری یمان، کافی ست با طراحی سایت مناسب و بهینه سازی سایت، البته بعد از انتخاب نام برند و ثبت شرکت و نام آن، اقدام به تبلیغات برای خود نماییم.در دنیای اینترنت این کار را بازریابی اینترنتی می نمامیم که با آن در مباحث قبل آشنا شدیم. بازرایابی اینترنتی کمک شایانی به ما در تبدیل شدن نام تجاری شرکت ما به یک برند خواهد نمود.

  • طراحی لوگو و ست اداری

    تخصص ما خلق و طراحی هویت بصری کسب و کار و برند شما بر اساس دانش نوین است.مطالعه منظم نیاز بازار کسب و کار و به روز شدن علم تبلیغات و برندینگ از اصول پایه و بنیادی در مجموعه آرمکده به شمار می رود. طراحان مجموعه  نت وب با بیش از ۶ سال سابقه و نیز بهره گیری از جدیدترین متدهای طراحی آرم و لوگو تا کنون توانسته اند خالق بدیع ترین هویت های بصری در حوزه طراحی لوگو و آرم برای کسب و کارهای متعدد باشند. احترام به حقوق مشتریان ، در نظر گرفتن سلایق و نقطه نظرات آنان و ارائه مشاوره های لازم در جهت رشد و ارتقاء هویت سازمانی، فهرست اصلی ساختار نظام اخلاقی گروه طراحان آرمکده بوده و رضایتمندی مشتریان یکی از اهداف اصلی این مجموعه بشمار آمده است.لوگو، آرم یا نشانه نمادیست برای بیان کردن یک عبارت کسب و کار و یا القا نمودن یک مفهوم. لوگو ، آرم و یا نشانه عموما بالقوه ترین نقش را در معرفی یک برند یا نام تجاری ایفا می کنند و به بیان ساده تر ریشه اصلی تبلیغات ، بازارسازی و جذب مشتری برای یک کسب و کار ،لوگوی آن مجموعه و کسب وکار محسوب می شود. طراحی نشان تجاری یکی از تخصص های عالی و منحصر به فرد در علم طراحی های گرافیکی محسوب می شود و سابقه طراحی نشانه به زمانهای بسیار بسیار دور بر می گردد، آنجا که انسانهای اولیه برای انتقال مفاهیم مربوط به مثلا شکار در یک نقطه، علائمی را روی دیوار غارها ثبت می کردند و هر کجا آن علامت دیده میشد، مفهوم واحدی را به مخاطب و بیننده منتقل می نمود. از تحولات مربوط به ثبت نشانه ها در دیواره غارها بود که حروف و به تبع آن خط اختراع گشت.امروزه لوگو، نشانه یا علامتی گرافیکی است که توسط سرمایه داران تجاری، موسسات، صاحبان کسب و کار و حتی اشخاص حقیقی، برای متمایز کردن خود از دیگران در دید مشتریانشان، استفاده می شود.

    ۱٫ طراحی لوگو یا طراحی آرم به شیوه تصویری یا شمایلی (ICONIC):

    دسته اول طراحی لوگو و یا طراحی آرم با استفاده از اشکال و یا نمادهای گرافیکی می باشد که به این دسته از لوگوها و آرم ها، پیکتوگرام یا لوگو آیکونیک می گویند که همانطور که از نامش (pictogram) برمی آید، به آرم های تصویری گفته می شود که توسط اشکال ، فرم و خط بدون نوشتار و به صورت عموما انتزاعی و تجریدی طراحی می گردند.این نوع طراحی لوگو، عموما از پر طرفدارترین و شاید زیباترین انواع طراحی آرم ها و لوگوها باشد. اما معمولا از دیدگاه حرفه ای زمانی استفاده می گردد که کسب و کار شما و نام شرکت شما به خوبی شناخته شده باشد. گاهی شرکت ها ابتدا با آرم تایپوگرافی وارد عرصه تجارت گشته و پس از ثبت نام تجاری خود و معرفی خود به بازار کسب و کار و مشتریان اقدام به طراحی لوگو ی پیکتوگرام برای تجارت خود می نمایند.در طراحی لوگو یا طراحی آرم به شیوه پیکتوگرام بهتر است به مفاهیم القایی از اشکال و رابطه آن با مشتری و نوع فعالیت آن پرداخته شود. معمولا علائم القا کننده مفاهیم ویژه در خصوص موضوع خواهند بود. مثلا به آرم تجاری شرکت پژو اگر بنگرید، می بینید که هیچ ردی از خودرو در این لوگو مشاهده نمی شود، اما علامت شیر که سمبل قدرت و ریاست است، نوعی حس خوب در خصوص این محصول را منتقل می کند. بنابراین سمبل ها، نمادها یا نشانه ها بصورت مستقیم یا غیر مستقیم در طراحی لوگو و یا طراحی آرم به شیوه پیکتوگرام استفاده می شود.

    ۲٫ طراحی لوگو یا طراحی آرم به شیوه نوشتاری (TYPOGRAPHY – LOGOTYPE):

    از دیدگاه حرفه ای می توان گفت تفاوت خاصی میان طراحی لوگو یا طراحی آرم بر اساس شیوه تایپوگرافی و شیوه پیکتوگرام یا لوگوی آیکونیک وجود ندارد، در طراحی لوگو بر اساس تایپوگرافی یا همان لوگوی نوشتاری ، کلمات و حروف نیز خود تغییر شکل یافته و به نوعی اشکال یا فرم ها را تشکیل می دهند، اما به صورت اختصاصی می توان گفت: تایپوگرافی ها به آن دسته از نشانه ها اطلاق می شوند که عنوان نام شرکت، موسسه، برند یا محصول درقالب فونت و نوشتار به شکل نمادین طراحی و پیاده سازی شود، و حتی با کمی تغییرات تبدیل به اشکالی با محوریت حروف گردند. نکته ای که در طراحی لوگو یا طراحی آرم بر اساس شیوه تایپوگرافی باید در نظر داشت، آن است که در این شیوه طراحی لوگو به هیچ وجه نباید خوانایی حروف یا کلمه از بین برود (البته این نکته در تایپوگرافی های هنری تا حدی صادق نمی باشد). همچنین طرح تایپوگرافی باید آنقدر واضح باشد که با کوچک و بزرگ شدن، از خوانایی آن کاسته نگردد. نکته مهم در طراحی لوگو ها یا آرم ها به شیوه تایپوگرافی، این است که از آنجا که نام شرکت یا کسب و کار، هدف اصلی طراحی لوگو قرار گرفته است، بنابراین باید در نظر اول نام، به وضوح و خوانا به چشم بخورد و اگر این گونه نباشد، طراحی لوگوی مجموعه شما با شکست روبرو شده است.همیشه پیچیده گی و شلوغی نمی تواند دلیل بر زیبایی و کار و تفکر بیشتر باشد. گاهی سادگی در طرح لوگو، مفاهیم و مقاصد را بیشتر القا می کند. اما نکته ای که در سادگی طراحی لوگو باید به آن توجه شود، این است که طرح ساده باید دلیل سادگی خود را نیز توجیه کند تا مخاطب سادگی طراحی لوگو را به حساب عدم طراحی صحیح نگذارد. لوگوی شرکت رادو که از نوشتار نام RADO طراحی شده است درعین سادگی، هیچگاه خامی را منتقل نکرده و نیز سالیان سال است که در اذهان باقی مانده است.

    ۳٫ طراحی لوگو یا طراحی آرم به شیوه تلفیقی (MIXTURE LOGO):

    این دسته از طراحی لوگو یا طراحی آرم، به شیوه استفاده همزمان از پیکتوگرام(لوگوی تصویری) و تایپوگرافی (لوگوی نوشتاری) می باشد که از همزیستی دو گونه پیام ساخته می شوند: پیام زبانی و پیام شمایل نگارانه. بدین گونه امکان پدید آمدن چند گونه رابطه بین این دو نوع پیام وجود دارد: – اجزای این دسته از لوگو ها می توانند همجوار هم باشند. – می توانند یکدیگر را تقویت کنند و یا موجب تثبیت یکدیگر شوند. رابطه همجواری، بر این اصل استوار است است که نوشتار و تصویر در حکم دو واحد مستقل در کنار یکدیگر قرار می گیرند و هر جزء می تواند به صورت مستقل نیز کاربرد داشته باشد. رابطه تقویت و تثبیت نیز بر این اساس است تا میزان اثر بخشی لوگو دو چندان شود. این تقویت گاهی در حد معرفی نام برند شما در کنار تصویر لوگوی شماست و گاه در قالب ادغام نوشتار و تصویر در حالتی غیر قابل تجزیه صورت می پذیرد. طراحی لوگو به صورت تلفیقی یکی از پر کاربردترین شیوه های مورد استفاده لوگو در کشور می باشد و می توان گفت ضریب بالای ۷۰ درصد کمپانی ها و شرکت های ایرانی از چنین قالب لوگویی جهت معرفی و تبلیغات برند و کسب و کار خود استفاده می کنند.

  • بازاریابی اینترنتی

    بازاریابی اینترنتی نوعی از تبلیغات می باشد که شامل مزیت های زیر می باشد:

    • بازاریابی اینترنتی باعث افزایش سرعت تبلیغات می شود و از اتلاف وقت جلوگیری می شود.
    • مقرون به صرف بودن این نوع تبلیغات و ایجاد رقابت در سطح بین المللی.
    • مناسب برای تمام اقشار.

    √ ایمیل مارکتینگ

    ارسال ایمیل به مشتریان و اطلاع دادن محصولات جدید به کاربران.از خصوصیات ایمیل مارکتینگ کم هزینه بودن و پر بازده بودن می باشد.

    √ بازاریابی از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو
    اغلب کاربران برای جسجوی مطلب مورد نظر از سایت google استفاده می کنند.در گوگل نیز تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی عمل می کند در نتیجه ما باید برای اینکه در گوگل بازدید بیشتری داشته باشیم باید وب سایت خود را در میان سایت های دیگر در گوگل ارتقا بدیم و به لینک های صفحات اول برسانیم.
    √ از طریق پنل اس ام اس(ارسال پیامک های تبلیغاتی)
    این نوع بازاریابی هم به دلیل کم هزینه بودن و هدفمند بودن از ارزش بالایی برخوردار می باشد.زیرا حتی اگر کاربر شما به اینترنت دسترسی نداشته باشد حتما با این روش از تبلیغات جدید شما باخبر خواهد شد و حتی آن را می تواند به اشخاص دیگر بفرستد.
    √ آنالیز کلمات کلیدی
    برای بازدید از وب سایت و افزایش بازاریابی اینترنتی خود باید برای وب سایت خود کلمات کلیدی مناسبی طرح کنید.کلمات کلیدی منتخب شما باید در متن نوشته شده ،وجود داشته باشد و همچنین نباید از کلمه ی تکراری استفاده کنید به عبارتی شما باید در هر صفحه از وب سایت خود کلمات کلیدی مجزا بکار ببرید.
    شما می توانید با استفاده از سایت google trends کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید.
     مشاوره سئو و معرفی به موتورهای جستجو
    ما با داشتن دانش کافی و همچنین افراد مجرب و با هدف طراحی سایت حرفه ای سعی در افزایش بازاریابی و پیشبرد اهداف شما را داریم.شما با مشاوره با افراد مجرب می توانید بهینه سازی سایت خود را در گوگل افزایش دهید.
    √ معرفی به موتورهای جستجو
    هر شرکتی پس از طراحی سایت حرفه ای خود نیازمند به معرفی وب سایت خود در بستر وب می باشد.شرکت ما پس از طراحی یک سایت کاربردی برای شما و همچنین طراحی سایت بر اساس استانداردهای سئو می تواند شما را  پیشبرد اهدافتان هدایت کند.
    √ تهیه متن وب سایت
    تهیه یک متن مناسب از مهمترین عناصر در تهیه یک سایت بهینه و کاربردی می باشد.انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای هر صفحه عاملی بسیار مهم در سئو می باشد زیرا  موتورهای جستجوی گوگل بر اساس کلمات کلیدی وارد شده در صفحات سایت عمل می کنند.توجه داشته باشید که تعداد کلمات کلیدی به کار برده شده در یک صفحه از تعدادی کاراکتر بیشتر و یا تکراری نشود در غیر این صورت موتور جستجوی گوگل به جای امتیاز مثبت،به وب سایت شما امتیاز منفی خواهد داد.
    √ بهینه سازی وب سایت
    بهینه سازی سایت یا سئو جهت بررسی موتورهای جستجو می باشد.اخیرا بر اساس الگوریتم جدید گوگل انتخاب کلمات کلیدی مناسب و همچنین بهینه سازی سایت ارزش بسزایی پیدا کرد است.شما باید جهت طراحی سایت بهینه و کاربردی گوگل رنکینگ خود را افزایش دهید زیرا اگر گوگل رنکینگ شما مرتبه بالایی نداشته باشد توسط کاربران دیده نمی شود و نهایتا وب سایت شما بازدیدی نخواهد داشت.
    √ بازاریابی از طریق ویدئو
    بازاریابی از طریق ویدوئو یکی از جدید ترین و کاربردی ترین بازاریابی ها می باشد.امروزه افراد برای  استفاده بیشتر از  زمان به سمت این نوع بازاریابی حرکت کرده اند.
    ایجاد یک ویدئوی مناسب و کاربردی و همچنین استفاده ی به جا از آن  می تواند بازدید از سایت شما را به طور چشمگیری افزایش دهد.
  • طراحی سایت واکنش گرا

    طراحی سایت واکنش گرا قابلیتی ست که از با توجه با استفاده از تبلت ها و موبایل ها برای بازدید از سایت ها امروزه در علم طراحی سایت وارد شده است.توسط این قابلیت که آن را رسپانسیو (Responsive) نیز می نامند، وب سایت ما دارای قالبی می باشد که در هنگام بازدید با هر ابزاری از قبیل کامپیوتر شخصی و لبتاپ و تبلت و موبایل، نسبت به اندازه صفحه و حتی رزولوشن صفحه ی نمایش کاربر واکنش نشان داده، و اندازه خود را تغییر داده و هنگام نمایش اطلاعات برای کاربر جلوه خوشایندی را خواهد داشت. همچنین ما می توانیم ترتیب نمایش اطلاعات را در صفحه های کوچک مثل موبایل برای کاربران مشخص نماییم.از طریق این قابلیت سایت ما دارای امکانات متنوعی می شود و برای سایت ما مزایایی به وجود خواهد آورد، که از نظر کاربران نیز بسیار جذاب خواهد بود.

    مزیت هایی سایت های واکنش گرا را در ذیل مطالعه می نماییم:

    • صرفه جویی در وقت کاربران برای مشاهده
    • نمایش مناسب و اصطلاحا تمیز محتوا
    • جلوگیری از نمایش محتوای تکراری
    • واکنش گرایی نسبت به چرخش ابزار مختلف مثل موبایل و تبلت

    شرکت طراحی سایت نت وب با استفاده از این متد جدید و اصول جدید و حرفه ای طراحی سایت، اقدام به طراحی سایت های واکنش گرا نموده که در بازدید با هر ابزاری نسبت به صفحه نمایش آن تغییر نموده و با اندازه آن ابزار آماده نمایش به کاربر باشد.همچنین نکاتی که در ارتباط با بهینه سازی سایت باید رعایت شود نیز توسط شرکت طراحی سایت نت وب رعایت شده تا سایت شما توسط موتور های جست و جو نیز دیده شوند و در لیست جوست و جوی آنها در ابتدای لیست قرار گیرد.مقوله واکنش گرایی متدی ست که حتما در دنیای امروز که تمام مردم جهان به سمت استفاده از موبایل برای بازدید از وب سایت ها و حتی چک کردن ایمیل های شخصی خود می روند، باید توسط شرکت های طراحی سایت رعایت شود.شرکت طراحی سایت نت وببا رعایت اصول واکنش گرایی و همچنین رعایت اصول طراحی حرفه ای سایت، و همچنین اصول بهینه سازی سایت اقدام به طراحی سایت نموده و باعث جذابیت قالب شما و گرافیک شما شده و همچنین در جذب مخاطبان و مشتریان زیاد برای شما تاثیر گذار خواهد بود.طراحی سایت های های واکنش گرا برا اساس یک ویژگی که با توجه به تنوع ابزار برای مشاهده وب سایت ها، سبکی نوع در طراحی سایت می باشد، که اسم این قابلیت را رسپانسیو یا واکنش پذیر نامیده اند.ویژگی این نوع طراحی سایت این می باشد که برای مشاهده این وب سایت ها، قالب آن سایت طراحی شده با این قابلیت، نسبت به تمام ابزار، اعم از موبایل، تبلت، لپتاپ و کامپیوتر های شخصی، قابل تغییر بوده و اندازه آن با توجه به ابزار مورد استفاده تغییر کرده و نسبت سایز صفحه واکنش نشان داده و خود را با اندازه آن تطبیق می نماید.سایت های واکنش گرا و مقوله رسپانسیو بودن، قابلیتی است که در طراحی سایت های حرفه ای، با توجه به گستردگی ابزار مورد استفاده، امروزه حتما استفاده می شود.برای هر گونه طراحی سایت ما می توانیم این قابلیت را رعایت نماییم. البته مسلما نیاز افزوندن این قابلیت، طراحی حرفه ای سایت و رعایت قواعد اولیه حرفه ای بودن سایت می باشد، زیرا با استفاده از ابزار آماده و ساده ی طراحی سایت، افزودن این قابلیت امری سخت و دشوار می باشد و همچنین آن کیفیت لازم را هرگز نخواهد داشت. مثلا سایتی که با جوملا ساخته شده است را اگر بخواهیم این قابیلت را به آن اضافه نماییم، نمایش اطلاعات بدتر از حالت قبل برای نمایش در دستگاه های با صفحه نمایش کوچکتر مثل موبایل تغییر شکل خواهد داد.پس بهتر است اگر می خواهیم کیفیت نمایش اطالاعات وب سایت ما در هر دستگاه با شکل مورد نظر خودمان باشد، بهتر است از ابتدا مراحل طراحی سایت را با روش های اصولی اجام دهیم.ضمنا این قابلیت باعث بهینه سازی سایت نیز خواهد شد، چون نمایش بهتر اطلاعات باعث جذب مخاطبین و منجر شدن به دومین و چندمین کلیک در سایت می شود.

    هدف اصلی از طراحی سایت های واکنش گرا، نمایش اطلاعات در قالبی بهتر و البته با توجه به اولیت در نظر گرفته ما به مخاطبان می باشد.وب سایت ها برای اینکه بتواند مخاطبانی که از وب سایت آنها با تبلت و یا گوشی های موبایل بازدید می نمایند را برای ماندگاری در سایت، ترغیب نمایند، با استفاده از قابلیت رسپانسیو بودن سعی در نمایش اطلاعات در قابی بهتر به کاربران می نمایند. همچنین با تعیین سطح نمایش برای فیلد های مهم سایت در بالای وب سایت، بخش مهم سایت را در ابتدای صفحه به کاربران نمایش می دهند. زیرا این کار باعث می شود قسمتی که از نظر ما اهمیت بالایی برای نمایش به کاربران دارد، در ابتدای صفحه ای مثل گوشی قرار گرفته و به کاربران نمایش داده شود.برای رسیدن به این قابلیت برای وب سایت خود نیاز به آشنایی داریم با اصول کد نویسی روز دنیا که در زمینه برنامه نویسی تحت وب ارائه می شود، زیرا برای ایجاد این قابلیت باید کد های فراوانی را به قالب سایت و به بخش های مناسب خود اضافه نماییم. همچنین قاعده این اضافه کردن را نیز باید با آن آشنایی کامل داشته باشیم.شرکت طراحی سایت نت وب با داشتن طراحان حرفه سایت و آشنا به جدیدترین متد روز دنیا در علم طراحی سایت، برای طراحی سایت واکنش گرا در خدمت شما می باشد. شما با تماس و مشورت با طراحان حرفه ای ما، می توانید برای مجهز کردن وب سایت خود به قابلیت رسپانسیوی و واکنش پذیری اقدام نمایید؛ همچنین می توانیم برای طراحی سایت خود از ابتدا این قابلیت را در کنار تمام موارد خواسته شده، درخواست نمایید. قطعا داشتن این قابلیت باعث جذب بهتر مخاطبان و رضایت آنها از بازدید از وب سایت شما خواهد شد.

    دلیل موفقیت طراحی سایت های واکنش پذیر این می باشد که با توجه به نمایش اطلاعات در قالبی متناسب با صفحه نمایش مخاطب، باعث جذب او و جلب نظر او نسبت به کیفیت اطلاعات ارائه شده به او می شود.تصور نمایید شما با گوشی موبایل وارد یک وب سایت می شوید، در صورت عدم داشتن قابلیت واکنش گرایی، برای دیدن بخشی از سایت باید روی آن دکمه بزرگنمای را زده و به آن رجوع نمایید؛ اما اگر وب سایت برای نمایش اطلاعات با اندازه متناظر با صفحه و اندازه فونت متن ها با اندازه ای خوانا باشد، مسلما باعث جلب نظر شما و رضایت شما از بازدید از وب سایت خواهد شد.قطعا اکثر ما وب سایتی هایی را با این قابلیت مشاهده کرده ایم، بسیاری از ما سایتی مانند فیسبوک را حداقل یکبار از آن بازدید کرده ایم، در طراحی سایت فیسبوک برای گوشی های تلفن، در قسمت بالایی خود منو های خود را قرار داده و همچنین قالب سایت از کناره ها جمع شده و به اندازه صفحه نمایش آن درآمده است، حتی اگر گوشی تلفن را در حالت چرخش به کناره ها قرار دهیم، وب سایت فیسبوک از کناره ها باز قاب خود را تغییر داده و به اندازه عرض گوشی در می آید. صد در صد این قابلیت تاثیر بسیاری در رضایت کاربران اینگونه وب سایت ها داشته است.شرکت طراحی سایت نت وب با رعایت موارد بهینه سازی سایت برای سایت شما و همچنین پیاده سازی قابلیت واکنش گرایی وب سایت برای شما، می تواند تاثیر بزرگی در در جذب مخاطبان برای شما داشته باشد.