مشخصات کلیدی اسمارت‌فون وان‌پلاس ۷ پرو در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شد

اخیرا برخی مشخصات کلیدی اسمارت‌فونی با مشاره مدل GM1917 در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شده است و بر اساس اظهارات مطرح شده این شناسه به گوشی وان‌پلاس 7 پرو تعلق دارد. این دستگاه با تراشه اسنپ‌دراگون 855، 12 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید پای همراه با رابط کاربری OxygenOS در فهرست دیتابیس بنچمارک قرار گرفته است. این اسمارت‌فون در تست‌های مربوط به پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازات 3526 و 11101 را کسب کرد.

با توجه به اطلاعات پیش‌تر لو رفته اکنون می‌دانیم که وان‌پلاس 7 پرو با 3 پیکره‌بندی حافظه‌ای متفاوت شامل 6 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه‌داخلی، 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه‌داخلی و 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه می‌شود. بعلاوه این هندست از نمایشگری با رزولوشن QHD پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره خواهد برد. پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه دستگاه احتمالا از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی و یک لنز فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 7 و 7 پرو در روز 14 مه رسما معرفی خواهند شد؛ با این‌حال تا آن موقع احتمالا جزئیات بیش‌تری در خصوص این هندست‌ها منتشر می‌شود.

نوشته مشخصات کلیدی اسمارت‌فون وان‌پلاس 7 پرو در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.