آنتی ویروس

ارائه لایسنس آنتی ویروس های پرقدرت

تعیین بازه زمانی جهت اجرای وظایف

گزارش جامع وضعیت امنیتی دستگاه

تعیین دسترسی های متفاوت به کاربران

نصب و راه اندازی آنتی ویروس تحت شبکه

  • نت وب

    بحث های امنیتی همیشه مهمترین دغدغه کارفرمایان می باشد. وجود آنتی ویروس در شبکه یکی از مسائل امنیتی می باشد. مفهموم آنتی ویروس در دنیای امروز IT تغییر پیدا نموده است. در واقع باید به جای آنتی ویروس، نام آن را بسته امنیتی بگذاریم. شرکتهای مختلف تولید کننده آنتی ویروس نیز محصولات خود را گسترش داده اند و از غالب تولید تک محصولی درآمده اند. بسته های امنیت وب، مدیریت ایمیل و اسپم، فایروال، بسته های جلوگیری از جاسوسی یا Spy و آنتی ویروس جزو قسمتهای مختلف یک بسته امنیتی می باشد.شرکتهای ESET، Kaspersky، McAfee، Bit Defender، Norton، Symantec از جمله شرکتهای پرقدرت در تولید و ارائه بسته های امنیتی می باشند.هر کدام از شرکتهای فوق برای نسخه های شبکه ای خود تمهیداتی در نظر گرفته اند. برای مثال آنتی ویروس شبکه ای شرکت ESET با نام ESET Remote Administration Server نام دارد. یا آنتی ویروس شبکه ای شرکت کسپراسکی Kaspersky Security Center نام دارد. لایسنس های این شرکتها بسیار متنوع می باشد. جدا از نسخه های خانگی، نسخه های شبکه ای این شرکتها دارای انواع مختلفی بوده و همچنین قیمت این محصولات بسته به نوع خریداری آن متفاوت می باشد. برای مثال تمامی این شرکتهای برای مهاجرت از یک محصول دیگر به محصولات خودشان تخفیفاتی در نظر گرفته اند و یا تمامی این شرکتها برای شرکتهایی با فعالیت آموزشی تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته اند.جهت تکمیل پکیج نصب و راه اندازی شبکه، نت وب در کنار پشتیبانی شبکه، امکان ارائه لایسنس انواع آنتی ویروس های تحت شبکه را به عنوان یکی از خدمات شبکه برای مشتریان عزیز فراهم نموده است. همچنین تیم فنی پردیس پارس توانایی نصب و راه اندازی و رفع مشکلات مربوط به کلیه آنتی ویروس های تحت شبکه را دارند. پس از نصب سرویس های اصلی شبکه، جهت محافظت از فایلهای کاری و همچنین سالم نگه داشتن سیستم ها نیاز به آنتی ویروس روی تمامی سرورها و کلاینت ها می باشد. صحبت ما در مورد آنتی ویروس های تک کاربره نمی باشد، بلکه آنتی ویروس هایی مورد نظر ما است که به صورت شبکه ای کار می کنند. یعنی یک نسخه مدیریتی روی سرور نصب می شود و سایر سیستم از طریق سرور مدیریت می شوند. شرکتهای مهم ارائه دهنده آنتی ویروس های شبکه شامل ESET, McAfee, Symantec, Kaspersky, Norton می باشند. کارشناسان فنی پردیس پارس با کلیه این آنتی ویروس های شبکه کار کرده و آموزش های لازم جهت م نصب و راه اندازی و انجام تنظیمات لازم روی تمامی آنها را دیده اند.ارائه لایسنس  و نصب کلیه آنتی ویروس های تحت شبکه، ESET, Kaspersky توسط شرکت نت وب  انجام می شود

  • خدمات نت وب

    گروه نت وب جهت رفاه حال مشتریان عزیز با اخذ نمایندگی فروش محصولات ESET امکان ارائه لایسنس این آنتی ویروس پرقدرت را فراهم نموده است. همچنین برای مشتریان عزیزی که قبلاً اقدام به تهیه لایسنس نموده‌اند خدمات مربوط به نصب و راه اندازی آن را ارائه می نماید.علاوه بر محصولات شرکت ESET امکان ارائه لایسنس سایر محصولات امنیتی نظیر Kaspersky, Bit Defender, Norton نیز وجود دارد. و مهمتر از آن به عنوان تکمیل خدمات پشتیبانی امکان نصب و راه اندازی تمامی محصولات ذکر شده توسط تیم فنی شرکت وجود دارد. نکته مهم در راه اندازی این محصولات، نحوه تنظیمات پس از نصب می باشد. به صرف نصب شدن این سرویس نمی‌توان مطمئن شد که از حداکثر توانایی آن بهره برداری شده باشد. کارشناسان فنی گروه نت وب با بررسی، تست، مطالعه و آزمون و خطای این محصولات می دانند که چگونه باید یک محصول امنیتی را تنظیم نمود تا علاوه بر استفاده حداکثری از مزایای آن، از مزاحمتهای این محصولات برای کاربران نیز جلوگیری نماید و همچنین در مواردی که کاربری اقدام به تنظیمات غلط، حذف آنتی ویروس، غیرفعال کردن سرویس و موارد این چنینی نمود چه اعمالی می بایست صورت پذیرد.

  • محافظت هوشمند شبکه

     ESET Smart Security: یک موتور اسکن بسیار قدرتمند، ضد ویروس، ضد جاسوس افزار ،کمپانی ESET محصول Smart Security را با یک دیوار آتش دوطرفه برای جلوگیری از حملات نفوذگران ادغام کرده است. محصولی که می تواند با سیستم یکپارچه فیلتر هرزنامه ها، خطر حملات مهندسی اجتماعی و Phishing را از طریق E-Mail کاهش داده و به طور کلی سطح حملات اینترنتی را کاهش دهد. مدیران شبکه، با ESET Remote Administrator از قابلیت های کارآمد مدیریت لذت ببرید، زیرا این نرم افزار نصب از راه دور را آسان و سریع می کند و شما می توانید در تمام شبکه خود از یک کنسول واحد، بر این نرم افزار نظارت داشته باشید.

  • مزایای کلیدی

     راه کاری جامع: ESET Smart Security تمامی امکانات ضد ویروس، ضد جاسوس افزار، ضد هرز نامه و دیوار آتش شخصی را در یک سیستم نصب واحد ادغام کرده است. امنیت شبکه فراگیر: ESET Remote Administrator می تواند از طریق مدیریت هماهنگ سیاست‌ها و Active Directory، مدیریت کارایی را برای محیط‌های شبکه‌ای فراهم آورد. که از آن جمله می توان به مدیریت اخطارها و نصب از راه دور اشاره کرد.حفاظت در مقابل ناشناخته‌ها: فناوری اسکن Threat Sense، اسکنی بر پایه رفتارشناسی را ارائه می دهد، که تهدیدات بالقوه را شناسایی می کند. محافظت از زیرساختهای حیاتی شما در دوران بحرانی بعد از شیوع یک بد افزار را به شما ارائه می‌دهد و همچنین جلوگیری از رسوخ کد‌های مخرب با استفاده از فناوری های پیشرفته و هوشمند شبکه از دیگر قابلیت‌‍‌های این برنامه می باشد. برنامه ریزی آسان: کاملاً مقیاس پذیر است و قابلیت انطباق با هر نوع محیط شبکه ای را داراست. امکان راه اندازی پیشرفته به شما کمک خواهد کرد تا ضروریات سیاست‌های امنیتی شرکت را برآورده سازید. راه کاری اثبات شده: این نرم افزار به صورت موفقیت آمیز توسط سازمان TUV تست گردیده است. مجاز می باشد تا از برچسب Approved Virus Protection یا همان محافظت ویروسی مصوب استفاده کند.ESET Remote Administrator: با این برنامه پیچیدگی و تکرار را از مدیریت امنیت شبکه حذف کرده و شما به راحتی می توانید ده‌ها تا چندین هزار از سیستم های ویندوز، Linux ، Mac OS و یا موبایل را از یک کنسول مدیریت کنید. از جمله اعمال سیاست‌ها، قوانین، نظارت بر شناسایی تهدیدات و تنظیم سیستم های داخل شبکه را از طریق راه دور انجام دهیدESET پیچیدگی و تکرار را از مدیریت امنیت شبکه حذف کرده است.بازیابی آسان: در یک رویداد که نیاز به بازیابی دارد (Sys Rescue) شرکتESET به شما امکان می دهد از یک سیستم Bootable استفاده کنید تا بتوانید هارد دیسک را از نرم افزارهای مخرب مصون نمایید.

  • امکانات کلیدی

     اسکن ارتباطات رمزنگاری شده: امکان شناسایی پیشرفته نرم افزارهای مخرب پنهان، از طریق اسکن محتوای پروتکل های امن POP3، HTTPS و همچنین بررسی فایل های فشرده امکان پذیر است.دیوار آتش هوشمند: با بررسی ترافیک شبکه به صورت خودکار از طریق حالت‌گیری هوشمند، قوانین دیوار آتش را ساخته و پروفایل دیوار آتش را با شبکه‌های مورد اعتماد همسان می سازد.سیستم بهبود یافته فیلتر ایمیل: به صورت کاملا موثر صندوق پستی کاربران شما را برای هرز نامه ها، حملات Phishing و پیام های ناخواسته تحت نظر می گیرد.عیب یابی در یک چشم به هم زدن: Sys Inspector ابزار عیب یابی بی‌نظیر و پیشرفته‌ای را برای سیستم‌های عامل ویندوز در اختیار شما قرار می دهد، تا پارامترهای کلیدی سیستم از پروسه‌ها گرفته تا کلیدهای رجیستری را به شما نشان دهد.

  • امکانات و ویژگیهای مدیریت از راه دور

    • Centralized Management: ارائه ابزار مدیریتی جهت نظارت و کنترل بر ایستگاههای محلی شبکه به صورت جامع و متمرکز.
    • Dynamic Client Groups: قابلیت گروه بندی رایانه ها به صورت استاتیک و داینامیک با استفاده از پارامترهای مختلف و متنوع برای هر گروه.
    • Role-Based Management: تعیین دسترسی های متفاوت به کاربران و استفاده کنندگان از کنسول مدیریتی:
    • تعریف سطوح مختلف کاربران.
    • ایجاد کلمات عبور پیچیده برای کاربران.
    • Remote Installation: نصب همزمان و از راه دور نرم افزار ضد ویروس روی کلیه رایانه های شبکه.
    • Export/Import Policies: قابلیت ذخیره، بازخوانی و ویرایش تنظیمات سرور مدیریتی و ایستگاه‌های کاری در قالب فایلهای “XML”.
    • Remote Module Switch: قابلیت فعال یا غیر فعال سازی کلیه ماژول‌های مختلف نرم افزارهای ضد ویروس نصب شده روی رایانه های شبکه با استفاده از کنسول مدیریتی.
    • امکانات و ویژگیهای گزارشات، هشدارها و رویدادها
    • Real-time Web Dashboard: نظارت کامل بر وضعیت امنیت رایانه های شبکه در هر لحظه و هر نقطه از شبکه.
    • Multiple Log Formats: قابلیت ذخیره گزارشات و وقایع مربوطه به نرم افزارهای ضد ویروس در انواع فرمت های مختلف مانند: “XML”, “Plain Text”و “Windows event log” .
    • Event Notifications: تعیین پارامترهای مختلف جهت ایجاد گزارشات متنوع در خصوص رویدادها و وقایع امنیتی رایانه های شبکه به انضمام بیش از ۵۰ نوع قالب گزارشی آماده.
    • قابلیت تعیین سطح و مرز اعلام هشدارهای امنیتی.
    • Device Control Reports: ارائه گزارش جامع از وضعیت امنیتی دستگاههای جانبی متصل به رایانه های شبکه از قبیل فلش مموری‌ها و حافظه های همراه.
    • RSA enVision Support: مجهز به پلاگین قدرتمند “RSA enVision SIEM”.
    • ESET Sys Inspector: ابراز کمکی جهت تجزیه و تحلیل رایانه های شبکه به منظور بررسی و شناسایی خطرات امنیتی موجود.
    • سرعت و پایداری شبکه
    • Randomized Task Execution: امکان تعیین یک بازه زمانی جهت اجرای وظایف از پیش طراحی شده برای رایانه های شبکه.
    • Postponed Updates: ارائه سه مجموعه سرور مختلف جهت دریافت فایلهای روز آمدی نرم افزار با عناوین “regular release” , “pre-release” و “postponed release” .
    • Local Update Server: صرفه جویی در پهنای باند اینترنت شرکتها با ایجاد سرور به روز رسانی محلی جهت روزآمد شدن رایانه های شبکه.
    • Faster Database Access: ارتقا و بهبود در سرعت دسترسی سرور ضد ویروس به بانک اطلاعاتی خود جهت درج اطلاعات رایانه های شبکه.
    • Database Cleanup: قابلیت تعیین زمان و محدوده برای ذخیره اطلاعات در بانک اطلاعاتی سرور ضد ویروس و حذف داده های قدیمی.
    • Microsoft NAP Support: پشتیبانی از ماژول اعتبار سنجی “SHV” جهت سرور و “SHA” جهت ایستگاههای محلی.