MDaemon

ایمیل های مختص به دامنه وب سایت

آرشیو ایمیل های دریافتی و ارسالی

جلوگیری تمام هرز نامه های تبلیغاتی

فرستادن ایمیل ها به صورت یونی کد

نصب و راه اندازی ایمیل سرور MDaemon

  • نت وب

    امروزه یکی از نیازهای فناوری اطلاعات استفاده از سرویس های ایمیل است. اگر شما وب سایتی دارید و از طریق آن به تجارت و فعالیت مشغول می باشید، بهتر است تا از ایمیل های مختص به دامنه وب سایت خود استفاده نمایید. کارشناسان خبره نت وب در کمترین زمان میل سرورهای مختلفی نظیر Microsoft Exchange Server و یا MDaemon را راه اندازی کرده و در اختیار شما قرار خواهند داد. نگهداری و مدیریت ایمیل سرور بسیار اسان بوده و مدیران به راحتی می توانند ایمیل سرور خود را نگهداری کنند. نت وب دارای راهکارهای بکاپ گیری نیز می باشد. به پشتوانه نصب، راه اندازی و نگهداری بزرگترین ایمیل سرورهای ایران توسط شرکت نت وب ، مدیران ایمیل سرورها می توانند این اطمینان را داشته باشند که ایمیل سرورها انها همیشه بدون مشکل و بی وقفه سرویس ارایه خواهد داد. نت وب  همچنین دارای قابلیت انجام عملیات اتوماتیک مانند اضافه کردن و حذف کاربر و … می‌باشد. پشتیبانی ما همواره ۲۴ ساعته بوده و از طریق شرکت نت وب ارائه می شود.

  • خدمات نت وب

    •  Webmail زیبای فارسی AJAX

    •  PushMail برای ارتباط با دستگاههای موبایل

    •  قابلیتهای گروهی به عنوان جایگزین قدرتمند MS Exchange

    •  دارای Outlook Connector برای مدیریت کارهای شخصی و گروهی

    •  مدیریت تحت وب کاربرپسند و با امکانات و ویژگیهای فوق العاده

    •  امکان Clustering و High Availability

    •  راهکارهای امنیتی فوق العاده قوی

    •  قابلیت تلفیق با آنتی اسپمها و آنتی ویروسهای مشهور جهان از جمله Avira , AVG و Commtouch

    •  پشتیبانی از سیستم عامل و پلاتفرمهای مختلف از جمله SUN Sparc و نسخه‌ها های مختلف لینوکس و یونیکس و ویندوز

    •  امکان برنامه نویسی و اضافه کردن ویژگیهای مختلف در صورت تقاضا

    •  Migration کلیه اطلاعات و فولدرهای کاربران از سایر email server ها از جمله Exchange و MDaemon در ۵ دقیقه

    •  قابلیت پشتیبانگیری، گزارشگیری، و …

    •  یکپارچگی کامل با اکتیو دایرکتوری و سایر LDAPها

    •  پشتیبانی ۲۴ ساعته با زمان پاسخگویی کمتر از ۵ دقیقه

  • میل سرور چیست

    میل سرور نرم افزاری می باشد که همانند یک شبکه کامپیوتری عمل نموده و کار اصلی آن تبادل نامه های الکترونیکی می باشد. در واقع Mail سرور دارای امکانات وسرویس های خاصی است که برای ارسال میل از یک سرور به سایت ها و ایمیل های دیگران مورد استفاده قرار می گیرد. با کلیک کردن یک دکمه ماوس شما می توانید یک ایمیل را از یک نقطه جهان به نقطه ای دیگر در چند ثانیه ارسال نمائید. به مجموعه ای از نرم افزار ها و سخت افزار ها گفته می شود که امکان ارسال و دریافت پست الکترونیک را برای یک سازمان فراهم می آورد. میل سرور نرم افزاری می باشد که همانند یک شبکه کامپیوتری عمل نموده و کار اصلی آن تبادل نامه های الکترونیکی می باشد. در واقع Mail سرور دارای امکانات و سرویس های خاصی است که برای ارسال میل از یک سرور به سایت ها و ایمیل های دیگران مورد استفاده قرار می گیرد. با کلیک کردن یک دکمه ماوس شما می توانید یک ایمیل را از یک نقطه جهان به نقطه ای دیگر در چند ثانیه ارسال نمائید. بسیاری از ما از این فرایند ارسال داده استفاده می نماییم، اما تا به حال از خود پرسیده ایم که این ارسال ایمیل چگونه صورت می گیرد؟ پاسخ به این پرسش حول محوری به نام سرور میل می چرخد. سرور پست الکترونیکی مثل یک پستچی در یک محله عمل می کند و عملکرد آن بدین صورت است که هر ایمیل پس از ارسال از مجموعه های سرویس دهنده پست الکترونیک که در آن آدرس گیرنده برای ایمیل مشخص می گردد، عبور نموده و به سرور مقصد می رسد.

    این فرایند درست همانند رد و بدل شدن داده در اینترنت می باشد. هر ایمیل به چندین بسته اطلاعاتی تقسیم می شود که همه آنها روی یک کامپیوتر مرکزی ( ایمیل سرور ) که سرویس ایمیل را میزبانی می کند قرار می گیرند. وقتی فرستنده بر روی کلید Send کلیک نماید، بسته های اطلاعاتی از طریق اینترنت به سروری که سرویس ایمیل گیرنده را پشتیبانی می کند ارسال می شود، در این زمان سرور گیرنده به دنبال آدرس ایمیل فرد گیرنده می گردد و به محض یافتن آن، ایمیل را در پوشه inbox آن منتشر می سازد، بدین ترتیب شخص گیرنده ایمیل را همان گونه که فرستنده ارسال نموده است، مشاهده می نماید.

    بسیاری از ما از این فرایند ارسال داده استفاده می نماییم، اما تا به حال از خود پرسیده ایم که این ارسال ایمیل چگونه صورت می گیرد؟پاسخ به این پرسش حول محوری به نام سرور میل می چرخد. سرور پست الکترونیکی مثل یک پستچی در یک محله عمل می کند و عملکرد آن بدین صورت است که هر ایمیل پس از ارسال از مجموعه های سرویس دهنده پست الکترونیک که در آن آدرس گیرنده برای ایمیل مشخص می گردد، عبور نموده و به سرور مقصد می رسد. این فرایند درست همانند رد و بدل شدن داده در اینترنت می باشد. هر ایمیل به چندین بسته اطلاعاتی تقسیم می شود که همه آنها روی یک کامپیوتر مرکزی ( ایمیل سرور ) که سرویس ایمیل را میزبانی می کند قرار می گیرند. وقتی فرستنده بر روی کلید Send کلیک نماید، بسته های اطلاعاتی از طریق اینترنت به سروری که سرویس ایمیل گیرنده را پشتیبانی می کند ارسال می شود، در این زمان سرور گیرنده به دنبال آدرس ایمیل فرد گیرنده می گردد و به محض یافتن آن، ایمیل را در پوشه inbox آن منتشر می سازد، بدین ترتیب شخص گیرنده ایمیل را همانگونه که فرستنده ارسال نموده است، مشاهده می نماید. از محبوب ترین سرور ایمیل های رایگان می توان به Yahoo ,Gmail و Hotmail  اشاره نمود.

  • MDeamon چیست

    MDaemon نام یک برنامه میل سرور است که در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها مورد استفاده قرار میگیرد. گرچه این نرم افزار را نمیتوان جزو بهترین و جدیدترین برنامه ها دانست اما کاربرد ساده و حجم کم برنامه و قابلیت های متنوع آن باعث شده است که توسط بسیاری به عنوان میل سرور مورد استفاده قرار گیرد. در نت وب مشتریانی وجود دارد که این شرکت ها از خدمات میزبانی و میل سرورها استفاده میکنند اما به دلیل نیاز آنها به آرشیو ایمیل های دریافتی و ارسالی شان به سراغ میل سرور MDaemon میروند.

    یکی از سرویس های میل سرور است. MDaemon نرم افزار بی نظیریست که بهترین امکانات را در اختیار شما میگذارد تا بتوانید یک Mail Server به صورت POP3/SMTP بر روی ویندوز راه اندازی کنید. این نرم افزار به چندین کاربر اجازه می دهد تا بر روی یک شبکه محلی دسترسی به ایمیل ها داشته باشند و از آنها استفاده کنند، بویژه اینکه می توانید حتی از یک کانکشن (مثل Dial-up یا PPP) به میل سرور دسترسی پیدا کنید. MDaemon یک ایمیل سرور مبتنی بر ویندوز، بدون پیچیدگی میل سرور های دیگر و استفاده از حداقل منابع سخت افزاری است. میل سرور اختصاصی این امکان را به یک سازمان می دهد که تحت دامنه و با برند خود بتوانند خدمات پست الکترونک را برای کارمندان یا مشتریان خود فراهم آورند.

  • برخی از ویژگی های MDaemon

    Mdaemon  یک ایمیل سرور قدرتمند است که به راحتی نصب و قابل اجراست. شما با این ایمیل سرور می توانید مانند یاهو برای خود ایمیل داشته باشید یا به دیگران ایمیل بزنید . تجهیزاتی که برای این نرم افزار لازم است یک رایانه معمولی ، اینترنت نسبتا پر سرعت و IP Valid (شناسه شناخته شده در اینترنت که بتوانید با آن در مرورگرها دسترسی به میل سرور داشته باشید) می باشد. این نرم افزار حتی به چندین کاربر اجازه می دهد تا  بر روی یک شبکه محلی (LAN) دسترسی به ایمیلها داشته و از آنها استفاده کنند، نکته قابل توجه این است که می توان حتی از یک کانکشن (مثل Dial-up یا PPP) به میل سرور دسترسی داشت.

    این نرم افزار ویژگیهای بسیاری دارد که بارزترین آنها شامل موارد زیر است :

    • جلوگیری از نامه های تبلیغاتی و اسپم
    • فیلتر کردن متن
    • لیست های ایمیل
    • پشتبانی از  IMAP
    • پشتیبانی از چند دامنه و اکانت
    • ایجاد و ساخت ایمیل
    • قابلیت استفاده بر روی دامنه های اینترنتی (سایت ها)
    • ایجاد ایمیل های تحت وب
    • پشتیبانی از تمام آنتی ویروس ها
    • مجهز به اسپم بلوکر برای جلوگیری از فرستادن اسپم
    • به روز شدن میل سرور توسط اینترنت
    • فعال و غیر فعال کردن میل سرور به صورت دستی و اتوماتیک
    • فرستادن ایمیل ها به صورت یونی کد

  • Mdaemon چگونه با ایمیل سرور هاست میکند ؟

    همانطوری که اشاره کردیم Mdaemon اصولاً خودش یک برنامه میل سرور است و در این برنامه به راحتی میتوانید افراد را با آدرس ایمیل مختلف تعریف نمایید و از خدمات pop3 یا imap برای ارسال و دریافت ایمیل استفاده نمایید و بدیهی است که این سرور باید دارای یک یا چند آی پی اختصاصی  (Valdid IP) باشد. در این برنامه قابلیتی وجود دارد که میتوانید ایمیل های تعریف شده در هاست را تعریف نمایید و دستور دانلود ایمیل ها در باکس هر نفر از اعضاء شرکت با نام کاربری و رمز عبور را صادر نمایید.
    در این حالت هر زمان ایمیلی برای یکی از اعضاء شرکت به میل سرور هاست میرسد Mdaemon بلافاصله آن را از روی هاست بر روی باکس ایمیل فرد که در خود برنامه اش تعریف شده است دانلود میکند. کاربری که در داخل شرکت نشسته است از طریق برنامه Outlook یا هر برنامه دریافت ایمیل با سرور Mdaemon ارتباط میگیرد و ایمیلی که Mdaemon از روی هاست دریافت کرده است را دریافت میکند. در این حالت ارتباط برقرار شده و متن ایمیل بر روی Mdaemon آرشیو میگردد. در زمان ارسال ایمیل توسط کاربری که در شرکت نشسته است نیز ایمیل از Outlook به سمت سرور ایمیل Mdaemon ارسال شده و از آنجا با عنوان نام فرستنده ارسال میگردد.

  • نرم افزار Exchange Server

    نرم افزار اکسچنج سرور ۲۰۱۰ در سه حوزه بسیار توسعه پیدا کرده است که عبارتند از:

     ۱- انعطاف و قابلیت اطمینان بالا
    – افزایش میزان دسترسی به سرویس ( High Availability )
    – کاهش فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی Mailbox ها و دیتابیس کوچکتر و با کارایی بیشتر
    – امکانات جدید در زمینه مدیریت مجوزهای دسترسی به سرویس های Exchange Server 2010
    – مسیریابی بهینه که موجب بالا رفتن سرعت تحویل ایمیل ها خواهد شد.
    – امکان ایجاد Exchange Server 2010 Deployment Assistant
    – امکان مدیریت در قسمت Exchange Management Console
    – امکان مدیریت بسیاری از امور در Exchange Control Panel
    – امکانات مدیریتی در Exchange Management Shell

    ۲- امکان دسترسی به سرویس ایمیل از هر مکان :
    – ایجاد ابزارهای Unified Messaging
    – امکانات توسعه یافته در زمینه دسترسی به خدمات پست الکترونیک اکسچنج سرور از طریق نرم افزار Outlook
    – امکانات پیشرفته در زمینه برقراری ارتباط با سرویس ایمیل از طریق وب توسط  Outlook Web App
    – امکانات پیشرفته  در زمینه دسترسی به سرویس پست الکترونیک از طریق دستگاه های موبایل

    ۳- امکانات حافظتی بهبود یافته :
    – چارچوب های بهینه ارسال و دریافت پیام و محافظت از ایمیل به IRM به همراه سرویس مدیریت مجوزها

  • نرم افزار raiden raidenmaild

    Raiden RaidenMAILD یک برنامه بسیار ساده و در عین حال قدرتمند می باشد که می تواند سیستم شما را به یک میل سرور تبدیل کند. شما با استفاده از این برنامه می توانید پست الکترونیکی برای کاربران خانگی و یا سازمان ها تهیه کنید و به راحتی اقدام به ارسال و دریافت ایمیل کنید. این برنامه با پشتیبانی از دو پروتکل SMTP و POP3 شما را قادر می سازد تا هر نوع اکانت امیلی که مایل هستید را بسازید. از قابلیتهای کلیدی این برنامه می توان به فیلتر کردن ایمیلها , آنتی اسپمر موجود در برنامه , امنیت بالا در ارسال و دریافت ایمیل ها , وجود فایروال ,  ارسال ایمیل انبوه , سفارشی سازی ایمیل ها , استفاده از SSL و… اشاره کرد.

  • نرم افزار Smartermail

    این نرم افزار برای کاربردهای شخصی ، تجارت های کوچک و سازمانی کاربرد داشته و بی نهایت ایمیل آدرس توسط آن قابل ایجاد است. ارائه گزارش کامل اکانتها با ایجاد اکانتهایی از نوع admin  ، گذاشتن spam filtering  و content filtering برای جلوگیری از ورود ایمیل های ناخواسته  و . .  توسط این برنامه قابل ارائه  است.همچنین این برنامه از هر مرورگری قابلیت  اجرا شدن دارد  و کاربران قادرند از هر مکان و در هر زمان ایمیل های خود را مشاهده  و یا با برنامه هایی مانند  Microsoft’s Outlook and Outlook Express or Qualcomm’s Eudora آنها را به صورت آفلاین مشاهده نمایند.

    از جمله امکانات  این برنامه می توان موارد زیر را ذکر کرد :

    •  قابل دسترس بودن ایمیل ها از هر مکان و در هر زمان با مرورگرهای استاندارد
    •    امکان synchronization با موبایل و تبلت
    •    انتقال و واکشی ایمیل  از سرویس های ایمیل دیگر
    •    امکان مشاهده آرشیو ایمیل
    • امکان مدیریت تنظیمات تحت وب
    • امکان مشاهده گزارشات کاربران مختلف

  • نرم افزار mailenable

    یک سیستم نرم افزاری تحت ویندوز است که شرکت ها و ISP ها جهت ارسال ایمیل  از آن استفاده می کنند. این برنامه انعطاف پذیر ، پایدار و دارای ویژگی هایی است که توسط آن ها می توان سرویس های ایمیل را با هزینه مناسب راه اندازی نمود.

    برخی ویژگی های این نرم افزار شامل موارد زیر است :

    •        اتصال دهنده MAPI جهت ارتباط با نرم افزار Microsoft outlook
    • همگام سازی با موبایل جهت تنظیم قرارملاقاتها ، اطلاعات تماس و تقویم
    •        امکان دسترسی به محتویات تقویم و اطلاعات تماس توسط سرویس  CalDAV
    •        امکان به اشتراک گذاری  منابعی مانند mailbox ها و تقویم میان کاربران
  • نرم افزار surgemail

    Surgemail یکی از میل سروهای امن و سریع  است  که همه پروتکل های  IMAP/POP3/SMTP را پشتیبانی نموده و هم اکنون میلیونها اکانت ایمیل در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند.

    مزایا:

    •     نصب و مدیریت آسان
    •       حفاظت قوی در مقابل ویروس و اسپم. بهترین تکنیک های حفاظتی مانند RBL,SPF ,white listing و صدها مکانیزم دیگر در آن پیاده سازی شده اند.
    • امکان وجود بی نهایت کاربر و دامین با حداقل امکانات سخت افزاری
    • دارا بودن رابط وب ایمیل و قابلیت سفارشی سازی که از مکانیزم آژاکس استفاده می کند.
    •       این نرم افزار در هر دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس قابل نصب است و در هر دو محیط به درستی کار می کند. امکان migration آن نیز کاملا انعطاف پذیر طراحی شده است .
    •       امکان سوئیچ میان دو  پروتکل دریافت ایمیل pop3 و IMAP  و امکان استفاده از هر دو به صورت همزمان .