نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین اسمارتفون ال‌جی G8X را مشاهده کنید

چند هفته پیش گوشی پرچمدار ال‌جی G8X معرفی شد و حالا متخصصین در حال بررسی عملکرد بخش‌های مختلف آن از جمله سخت‌افزارهای داخلی، عمر باتری، اکسسوری Dual Screen،‌ دوربین و موارد دیگر هستند.

در اینجا نگاهی به دوربین این گوشی انداخته‌ایم و نتایج بدست آمده را در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید.

ال‌جی G8X: نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین اصلی

اسمارتفون ال‌جی G8X مجهز به یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، پیکسل‌های ۱.۴ میکرون و زاویه دید ۷۸ درجه است. البته چنین مشخصاتی، برای دوربین یک گوشی بالارده در سال 2019، معمولی است. بنابراین، ال‌جی این‌بار هم به یک سخت‌افزار دوربین آشنا و تست‌شده اکتفا کرده است. ذکر این نکته لازم است که ما سایز عکس‌های گرفته شده را به‌منظور بارگذاری سریع‌تر آنها، کاهش داده‌ایم. اما به غیر از آن، هیچ اصلاح و ویرایشی بر روی تصاویر صورت نگرفته است.

ال‌جی G8X: عکس‌های سلفی و حالت پرتره 

در جلوی هندست نیز شاهد یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در داخل ناچ بالای نمایشگر هستیم. این دوربین، به‌خاطر استفاده از فناوری ترکیب پیکسلی (pixel-binning) برای بهبود کیفیت عکس‌ها، کمی خاص است. روش کار این تکنولوژی به این صورت است که داده‌های تصویری چهار پیکسل مجاور هم با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا در نهایت تصاویر شفاف‌تر و روشن‌تری ایجاد شوند (البته به قیمت رزولوشن پایین‌تر؛ چراکه تصاویری که شما دریافت می‌کنید، در واقع فقط ۸ مگاپیکسل هستند). ضمن اینکه به عنوان یک گوشی 2019، انتظار ارایه حالت پرتره را نیز بر روی ال‌جی G8X داشتیم. عکس‌های سلفی و پرتره گرفته شده را در زیر ملاحظه می‌کنید.

نوشته نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین اسمارتفون ال‌جی G8X را مشاهده کنید اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.