واعظی: سالانه ۳۵۰۰ میلیارد ریال برای تلفن و اینترنت روستایی هزینه می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت سالانه بیش از سه هزار و 500 میلیارد ریال در بخش تلفن و اینترنت روستایی هزینه می کند.
 
محمود واعظی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری اردستان در مسجد جامع این شهرستان، سیاست دولت را خدمت رسانی به مردم اعلام کرد و افزود: شعار دولت نیز این است که ایران تنها تهران نیست بلکه امکانات باید در تمام نقاط کشور توزیع شود. 
 
وی تاکید کرد: ورود امکانات به شهرستان ها جلوی مهاجرت به مرکز استان ها را می گیرد. 
وی با اشاره به این که دولت مساله بیکاری را بسیار جدی می داند و می کوشد این مشکل را برطرف کند، گفت: دولت امسال را سال رونق اقتصادی نامیده است و افق پنج ماهه امسال نیز نشان می دهد که در بخش صنعت 8 درصد رشد، در بخش کشاورزی 4 درصد و در اقتصاد 4.4 درصد رشد داشته ایم و در آینده نزدیک نیز وضعیت اقتصاد مردم بهتر خواهد شد. 
 
واعظی با اشاره به وضعیت ارتباطی روستاهای شهرستان اردستان گفت: به کلیه روستاهای بالای 15 خانوار این شهرستان اینترنت داده می شود و این در حالی است که همه روستاهای اردستان از تلفن نیز برخوردارند. 
وی ابراز داشت: دولت در زمینه اشتغال از کلیه تصمیماتی که استانداری اصفهان بگیرد، حمایت خواهد کرد. 
همزمان با سفر امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارستان 16 طرح مخابراتی با اعتبار بالغ بر 95 میلیارد و 210 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح شد. 
 
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته دولت روز دوشنبه با سفر به استان اصفهان و شهرستان های اصفهان، اردستان و کاشان، تعدادی از طرح های ارتباطی و مخابراتی را افتتاح کرد. 
اردستان در 118 کیلومتری شمال شرقی شهر اصفهان قرار گرفته است.