پروژه ساخت ساعت هوشمند اچ تی سی یک پروژه مرده به حساب می‌آید!

پروژه ساعت هوشمند اچ تی سی یک پروژه مرده به حساب می‌آید؟!
چند روز پیش تصاویری از ساعت هوشمند اچ تی سی به بیرون درز کرد که نشان می داد این گجت پوشیدنی هوشمند در حال اجرای سیستم عامل اندروید ویر است. گفته می شد که این دستگاه در همکاری با Under Armour توسعه خواهد یافت.

این صحبت ها برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ شنیده شد و بعد از آن در سال ۲۰۱۶ نیز برخی تصاویر از آن منتشر شد؛ اما پس از آن دیگر چیزی در این مورد شنیده نشد و برای دستگاهی که گفته می شد به زودی راه اندازی خواهد شد، کمی عجیب و غیر عادی بود.

به نظر می رسد که یک توضیح ساده برای عدم انتشار شایعات بیشتر در مورد ساعت هوشمند اچ تی سی وجود دارد و آن این است که احتمالا این پروژه، در حال حاضر یک پروژه مرده به حساب می آید.

این شرکت یا قصد ندارد ساعت هوشمندی را روانه بازار کند و یا حداقل اینکه به این زودی نمی خواهد، چنین دستگاهی را عرضه کند. البته این گمانه زنی ها را Chialin Chang، رئیس بخش گوشی های هوشمند اچ تی سی نیز تایید کرده است. او در رابطه با این موضوع می گوید:

من می توانم به شما بگویم که ما در حال رفتن به سمت یک ساعت هوشمند اندرویدی نیستیم. من گمان نمی کنم که در این رابطه ما تجربیات زیادی داشته باشیم. ساعت های هوشمند اندرویدی، صنعت بزرگی است و حتی اپل نیز که یک برند بزرگ بوده در حال کاهش تولیدات خود در این بخش است. ما در یک دوره کوتاه زمانی نمی توانیم به سمت داشتن یک ساعت هوشمند حرکت کنیم.

با این توضیحات، اکنون این شمایید که می توانید برداشت خود را داشته باشید. شما می توانید تمرکز خود را بر روی بخش آخر این بیانیه بگذارید و فرض را بر آن بگیرید که این کمپانی ساعت هوشمند اندرویدی خود را روانه بازار خواهد کرد؛ اما نه به این زودی ها!

شاید هم اچ تی سی تصمیم درستی گرفته باشد این کمپانی به تازگی گوشی های جدید خود را روانه بازار کرده و شاید ورود به یک بازار جدید تمرکز این شرکت را بر هم بزند.

از سویی دیگر ساعت های هوشمند اندرویدی جدیدی نیز در راه است. ال جی با همکاری گوگل، دو مدل از ساعت های هوشمند خود را در رویدادی که در ماه آینده برگزار خواهد شد، معرفی می کند و دومین نسل از ساعت هوشمند هواوی نیز در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد شد.

 باید دید که آینده برای اچ تی سی چگونه رقم خواهد خورد. آیا این کمپانی گجت پوشیدنی خود را بالاخره راهی بازار خواهد کرد؟ یا اینکه برای همیشه با این پروژه خداحافظی می کند؟!!

.

منبع: gsmarena

نوشته پروژه ساخت ساعت هوشمند اچ تی سی یک پروژه مرده به حساب می‌آید! اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.