پشتیبان گیری از فایل‌ها با استفاده از نرم افزار EaseUS Todo Backup

با پیشرفت فناوری، امروزه دسترسی به اطلاعات و داده‌ها نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و هر ساله میزان تولید اطلاعات و داده دوبرابر می‌شود. از اینرو محافظت از اطلاعات و داده‌ها امری ضروری در زندگی دیجیتال امروزی است. طبق آمار منتشر شده ۴۶ درصد از کاربران هر ساله اطلاعات دیجیتال خود را از دست می‌دهند. از این میان، نزدیک به ۳۰ درصد به دلیل اشتباهات انسانی رخ می‌دهد.

یکی از دلایل بسیار مرسوم از دست دادن اطلاعات بر اثر وجود برنامه‌های مخرب یا اشتباهات دیجیتالی رایج است. در ادامه همراه ما باشید تا در این مقاله نحوه پشتیبان گیری از فایل‌ها با استفاده از نرم افزار EaseUS Todo Backup را به شما آموزش دهیم.

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد برنامه EaseUS Todo Backup این است که می‌توانید از پارتیشن‌ها یا دیسک‌ها، فایل‌ها، ایمیل یا سیستم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، بنابراین این برنامه یک نرم افزار کامل برای تهیه پشتیبان از هر نوع داده است. این برنامه برای تمامی کسب و کارهایی که به نحوی با ذخیره اطلاعات و داده سروکار دارند بسیار ضروری است. همچنین کار با این برنامه به قدری آسان است که به راحتی می‌توانید زمان تهیه نسخه پشتیبان را تعیین کنید و نرم افزار در آن زمان به صورت خودکار شروع به تهیه نسخه پشتیبان خواهد گرفت.  برای مشاهده سایر ویژگی‌های این برنامه قدرتمند می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

در این مقاله قصد داریم تا از فایلی به نام New Folder پشتیبان گیری کنیم.

همانطور که مشاهده می‌کنید، برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل مورد نظر کافی است از منو سمت چپ به محل فایل مورد نظر رفته و پس از آن فایل خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب فایل مورد نظر، در صورتی که مقصد خاصی را برای ذخیره نسخه پشتیبان مد نظر دارید می‌توانید در قسمت Destination آدرس محل ذخیره را وارد کنید. همچنین می‌توانید در قسمت Description توضیحی در رابطه با فایل مورد نظر بنویسید. پس از اتمام این مرحله برای شروع مرحله پشتیبان گیری بر روی دکمه Proceed کلیک کنید.

همانطور که ملاحظه کردید، تهیه نسخه پشتیبان با استفاده از برنامه EaseUS Todo Backup بسیار کار آسانی است و می‌توان در یک مرحله آن را به پایان رساند. در صورتی که می‌خواهید تنظیمات بیشتری در برنامه ایجاد کنید می‌توانید از گزینه Advanced استفاده کنید.

در صورتی که قصد بازیابی اطلاعت خود را دارید می‌توانید به راحتی با انتخاب گزینه Recovery اینکار را انجام دهید.

به تازگی شرکت EaseUS کمپینی را به راه انداخته است که می‌توانید از طریق لینک زیر به آن دسترسی داشته باشید. در این کمپین نسخه‌ های مختلف برنامه EaseUS Todo Backup که شامل نسخه خانگی، تجاری و سرورها می‌شود را با تخفیف ویژه خریداری کنید و یکبار برای همیشه از امنیت اطلاعات خود خیال جمع باشید.

صفحه ورود به کمپین

نوشته پشتیبان گیری از فایل‌ها با استفاده از نرم افزار EaseUS Todo Backup اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.