کیندل جدید آمازون با طراحی باریک تر و سبک تر

 کیندل جدید آمازون با پیشرفت های قابل توجه تولید شد. این کتاب خوان الکترونیکی طراحی باریک تر و سبک تری نسبت به مدل قبلی دارد.

کیندل جدید آمازون با پیشرفت های قابل توجه تولید شد. این کتاب خوان الکترونیکی طراحی باریک تر و سبک تری نسبت به مدل قبلی دارد.

آمازون بهبود خوبی در تراشه ی کیندل ایجاد کرده است. البته هنوز قیمت با قیمت ۸۰۰ دلاری و عمر باتری یک هفته ای همراه است. همچنین روزلوشن تصویر ۱۶۷ پیکسل در اینچ دارد. با این حال کیندل جدید آمازون با ساختاری باریک تر و سبک تر بازطراحی شده است و در دو نسخه ی سیاه و سفید عرضه می شود.

جالب اینجاست که پیشرفت های کیندل جدید آمازون به اینجا ختم نمی شود، حافظه ی داخلی این دستگاه دو برابر شده و این به این معنی است که اکنون کتاب های الکترونیکی بیشتری در آن ذخیره می شود. همچنین پشتیبانی از نوع جدید بلوتوث برای آن در نظر گرفته شده است که به واسطه ی آن خوانندگان که دچاز اختلالات بصری هستند راحت تر می توانند این کتاب خوان را با هدفون خود همگام سازند و از خواندن کتاب لذت ببرند.

با وجود کیندل، آمازون در صدر تولید کنندگان کتاب خوان دیجیتالی قرار می گیرد. به مرور زمان این دستگاه پیشرفت کرده است و به نسخه ی سبک و باریک امروزی رسیده است.

قیمت پایین کیندل آمازون، مدت زمان طولانی است که به عنوان یکی از جذاب ترین ویژگی های آن بمشار می آید. با وجود این قیمت، هزینه خرده فروشی آنلاین برای مشتریان بالا نمی رود. با توجه به هزینه ی زیادی که کتاب های فیزیکی دارند، آمازون از این طریق خواندن کتاب را با قیمت دسترس پذیر کیندل، آسان کرده است. البته همانطور که می دانید همه ی تبلت ها مانند آیپد و گلکسی تب امکان خواندن کتاب الکترونیکی را در اختیار کاربران قرار می دهند ولی نمایشگرهای آنها کاملا مناسب نیستند.

نسخه ی پیروایت از کیندل، کتاب های سنتی را بهتر شبیه سازی می کند. البته در حال حاضر این نسخه بلوتوث ندارد ولی رزولوشن نمایشگر پپروایت مزیت قابل قبولی است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmodo


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته کیندل جدید آمازون با طراحی باریک تر و سبک تر اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.