گوشی بدون حاشیه هوآوی در راه است

گوشی بدون حاشیه هوآوی در راه است

روز گذشته در خبرها اعلام شد که هوآوی هم در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بدون حاشیه است، مانند آن چه در شیائومی Mi Max دیدیم. کمپانی‌های دیگر مانند شارپ، میزو و سامسونگ هم در حال کار بر روی چنین گوشی‌هایی هستند. آخرین خبری که از این گوشی‌ها به گوش رسیده، این است که اسمارت فون بدون حاشیه هوآوی در ۱۶ دسامبر سال جاری معرفی می‌شود.

همچنین اعلام شده که هوآوی برای تامین این نوع صفحه نمایش از سامسونگ کمک گرفته است. شایعه شده است که صفحه نمایش این گوشی از چهار طرف خمیده است،‌ البته این شایعه برای گلکسی S8 هم بیان شده است اما سامسونگ تا به حال تولید چنین صفحه نمایشی را به صورت عمومی اعلام نکرده است ولی بعید به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها اجازه دهند شرکت‌های رقیب‌شان پیش دستی کرده و زودتر این صفحه نمایش‌ها را رونمایی کنند.

با وجود تمام شایعات باید این را در نظر داشت که همه این گزارش‌ها صرفا شایعه و حدس و گمان است و هوآوی تاکنون خبری درباره این موضوع اعلام نکرده است و به شایعات هم واکنشی نشان نداده، اما حال که اکثر برندهای بزرگ به دنبال ساخت گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش بی‌حاشیه هستند و هوآوی هم طمع خاصی برای سهم بیشتر و عقب نماندن از رقبا دارد، بعید نیست که این شرکت چینی هم به فکر تولید چنین دستگاهی باشد.

نوشته گوشی بدون حاشیه هوآوی در راه است اولین بار در پدیدار شد.