ثبت نام‌تجاری BRITECELL، احتمالا به دوربین جدید گلکسی S7 اشاره دارد!

 

Samsung-Galaxy-S7-edge-concept-renders-(1)

سامسونگ با جدیت، در حال کار برروی نسل جدید دوربین‌ گوشی‌های هوشمند خود است. پس از اینکه مشخص شد سامسونگ یک دوربین 20 مگاپیکسلی با معماری 28 نانومتری ساخته است، حال گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ نام تجاری “BRITECELL” را برای سنسور دوربین گوشی‌های موبایل به ثبت رسانده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه آی‌تی‌رسان باشید.

این نام‌تجاری، ممکن است با سنسور 20 مگاپیکسلی جدید سامسونگ مرتبط باشد. کمپانی سازنده در توضیحات آن، مدعی شده که در سنسور جدید خود از الگوی رنگ RWB برای بهبود حساسیت نوری و نسبت سیگنال به نویز در شرایط کم‌نور استفاده کرده است. به‌علاوه، BRITE نیز احتمالا به این سنسور مربوط خواهد بود.

isocell-britecell-rwb

باتوجه به اینکه سامسونگ از ISOCELL برای توصیف این سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، احتمال می‌رود BRITECELL کاملا جدید بوده و با الگوی رنگ RWB چندان مرتبط نباشد. دیروز، یکی از رسانه‌های کره‌ای مدعی شد که سامسونگ یک سنسور 12 مگاپیکسلی را توسعه می‌دهد که مساحت 1.2 اینچی دارد و باعث می‌شود پیکسل‌های بزرگ‌تر، نور بیشتری جذب نمایند.

سامسونگ احتمالا آماده می‌شود تا این سنسور 12 مگاپیکسلی را به‌زودی، به مرحله تولید انبوه برساند. شایعات، خبر از استفاده یک سنسور 20 مگاپیکسلی و حتی 12 مگاپیکسلی در پرچم‌دار آینده سامسونگ با نام گلکسی S7 می دهند. این مدل رده‌بالا احتمالا در دو نسخه متفاوت با تراشه‌های اسنپدراگون 820 و اگزینوس 8890 عرضه خواهد شد.

نوشته ثبت نام‌تجاری BRITECELL، احتمالا به دوربین جدید گلکسی S7 اشاره دارد! اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.