اپل با استخدام ۶۰۰۰ نفر در سال گذشته، از سال ۲۰۰۹ در زمینهی استخدام، با کمترین رشد مواجه بوده است.
http://www.netwebco.ir/wp-content/uploads/2015/09/logo.png00ادمینhttp://www.netwebco.ir/wp-content/uploads/2015/09/logo.pngادمین2016-11-04 18:00:002016-11-04 18:00:00اپل سال گذشته تنها ۶۰۰۰ نفر را استخدام کرده است