مرسدس بنز تا سال ۲۰۲۰ از نمایشگرهای اولد ال‌جی استفاده خواهد کرد

مرسدس بنز تا سال ۲۰۲۰ از نمایشگرهای اولد ال‌جی استفاده خواهد کرد

گزارشی در کره‌ی جنوبی منتشر شده که نشان می‌دهد غول خودروسازی آلمانی، مرسدس بنز، در نظر دارد از پنل‌های اولد ساخت ال‌جی استفاده کند.