تصاویر واقعی از شیائومی Mi Note 2 منتشر شد

تصاویر واقعی از شیائومی Mi Note 2 منتشر شد

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo به تازگی دو تصویر از شیائومی Mi Note 2 منتشر کرده است. این تلفن هوشمند در ۲۵ اکتبر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و ما تا به حال، با تصاویر رندر شده آن روبرو بودیم. این دو تصویر، اولین عکس‌هایی است که از شیائومی Mi Note 2 در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

اولین چیزی که به چشم می‌خورد، لوگوی شیائومی است که در سمت چپ بالا قرار گرفته است. کمپانی شیائومی به تازگی طی یک نظرسنجی، از طرفداران خود خواست تا به قرارگیری لوگوی شیائومی در جلو یا پشت بدنه دیوایس‌های تولیدی توسط این شرکت رای دهند. ظاهرا کاربران، به هردوی آنها رای داده‌اند و به همین دلیل، ما لوگوی این شرکت را هم در جلو و هم در پشت بدنه شیائومی Mi Note 2 مشاهده می‌کنیم.

بسیاری از افراد به محض خریداری یک تلفن هوشمند جدید، یک قاب نیز برای آن تهیه می‌کنند و به این ترتیب، لوگوی سازنده از پشت دیوایس ناپدید می‌شود. از آنجایی که نمای جلویی تلفن‌های هوشمند امروزی تقریبا شبیه به یکدیگر شده، تشخیص مدل دستگاه برای خیلی‌ها سخت است. اما با وجود لوگوی شیائومی در جلوی بدنه، خیلی راحت می‌توان سازنده شیائومی Mi Note 2 را تشخیص داد.

این تصاویر، چندین قابلیت شیائومی Mi Note 2 را نشان می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به سنسور اثر انگشت در دکمه هوم، عدم وجود دوربین دوگانه و صفحه نمایشی که در دو انتهای خود به صورت منحنی است، اشاره کرد. در شایعات متعددی نقل شده بود که شیائومی Mi Note 2 دارای دوربین دوگانه خواهد بود. پس این تصاویر، متعلق به مدل پایه این محصول است و احتمالا یک مدل پیشرفته برای آن نیز در نظر گرفته شده که به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌ آن، می‌توان از دوربین دوگانه نام برد.

نوشته تصاویر واقعی از شیائومی Mi Note 2 منتشر شد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.