نخستین ربات بازی‌های تلگرامی راه‌اندازی شد

ربات‌ها هر روز شکل و رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرند و با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه‌های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، مدت‌ها است که ربات‌های تلگرام جزء جدایی ناپذیر این پیام‌رسان شده‌اند و توانسته‌اند با خدماتی که ارایه می‌دهند، محبوبیت خود را در میان کاربران افزایش دهند.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در همین راستا نخستین ربات گیم‌های تلگرامی از سوی «موبازی»، اولین شبکه اجتماعی بازی‌های موبایلی ایران راه‌اندازی شده و در اختیار کاربران تلگرام قرار گرفته است.

علاقه‌مندان به بازی‌ها و سرگرمی‌های آنلاین می‌توانند از این پس با ربات موبازی در تلگرام به نشانی telegram.me/mobazibot بازی‌های مورد دلخواه خود را انجام دهند. این بات درحال حاضر شامل بازی محبوب 2048، پرنده بی‌دست و پا، هیزم‌شکن، پازل رنگ و بندباز است.

علاقه‌مندان می‌توانند در هر گروه تلگرامی که هستند، با هم‌گروهی خود بازی کرده یا با دعوت آنها به بازی با یکدیگر امتیازت خود را ثبت کرده، رقابت کنند و جایزه بگیرند.

نکته جذاب بازی در بات‌های تلگرامی، نوع فناوری این بازی‌ها به صورت امتیاز محور است که باعث می‌شوند کاربران با چالشی جذاب روبه رو شوند و با دوستان خود در کسب رکورد بالا به رقابت بپردازند.