تصاویر واقعی منتشر شده از اکسپریا XZ3، استفاده از دوربین دوگانه را تایید می‌کنند

Sony-logo تصاویر واقعی منتشر شده از اکسپریا XZ3، استفاده از دوربین دوگانه را تایید می‌کنند

سونی مطابق یک رسم دیرینه، نسل پرچم‌داران خود را هر ۶ ماه یک بار به‌روزرسانی می کند. اکسپریا XZ1 در ماه آگوست ۲۰۱۷ به صورت رسمی معرفی شد و درست ۶ ماه پس از آن در طی برگزاری نمایشگاه MWC 2018 از اکسپریا XZ2 رونمایی شد.

به نظر می‌رسد سونی در حال توسعه سومین نسل از این خانواده با نام اکسپریا XZ3 باشد، تصاویر واقعی منتشر شده از این اسمارت‌فون نشان دهنده طراحی تکراری این اسمارت‌فون است.

Sony-Xperia-XZ3-live-images-3-357x210 تصاویر واقعی منتشر شده از اکسپریا XZ3، استفاده از دوربین دوگانه را تایید می‌کنند  Sony-Xperia-XZ3-live-images-357x210 تصاویر واقعی منتشر شده از اکسپریا XZ3، استفاده از دوربین دوگانه را تایید می‌کنند  Sony-Xperia-XZ3-live-images-1-357x210 تصاویر واقعی منتشر شده از اکسپریا XZ3، استفاده از دوربین دوگانه را تایید می‌کنند  Sony-Xperia-XZ3-live-images-2-357x210 تصاویر واقعی منتشر شده از اکسپریا XZ3، استفاده از دوربین دوگانه را تایید می‌کنند

ابتدا از بخش جلویی دستگاه شروع می کنیم، با نگاهی به این بخش به نظر می‌رسد ظاهر دستگاه تماما مشابه با اکسپریا XZ2 خواهد بود. این به معنای وجود حاشیه‌هایی در بالا و پایین نمایشگر است. با این حال و با توجه به حاشیه‌های زیاد شاهد استفاده از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ خواهیم بود.

در بخش بالایی نمایشگر می‌توانیم یک سنسور دوربین جلو و هم‌چنین حفره در نظر گرفته شده برای اسپیکر را مشاهده کنیم. انتظار می‌رود در بخش پایینی نمایشگر نیز یک بلندگو وجود داشته باشد که برای پخش صدا به صورت استریو از آن استفاده شود، با این حال از آن جا که تنها حاشیه بالایی نمایشگر را در تصاویر مشاهده می‌کنیم، نمی‌توان بهره‌مندی از بلندگوی استریو را به صورت قطعی تایید کرد.

به نظر می‌رسد سونی سر انجام تصمیم گرفته که دوربین دوگانه را در نسخه استاندارد پرچم‌دارهایش نیز استفاده کند، با این حال این دوربین دوگانه طراحی متفاوتی با نمونه به کار رفته در اکسپریا XZ2 پریمیوم داشته و تنها از دو سنسور دایره‌ای شکل و یک فلاش LED تشکیل شده است. هم‌چنین در کنار این دوربین می‌توانیم سنسور در نظر گرفته شده برای فوکوس لیزری را مشاهده کنیم. سنسور اثر انگشت در نظر گرفته شده برای این اسمارت‌فون نیز در زیر دوربین دوگانه جا خوش کرده است. در لبه کناری دستگاه می‌توانیم کلیدهای تغییر حجم صدا و هم‌چنین پاور را در لبه سمت راست مشاهده کنیم.

متاسفانه هیچ اطلاعاتی از مشخصات دستگاه به همراه تصاویر منتشر نشده است، با این حال انتظار می‌رود در این هندست شاهد به کارگیری چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در کنار ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی باشیم. دوربین دوگانه اکسپریا XZ3 نیز از دو سنسور ۱۹ و ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است و در بخش سلفی می‌توانیم یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مشابه با اکسپریا XZ2 پریمیوم را مشاهده کنیم.

نوشته تصاویر واقعی منتشر شده از اکسپریا XZ3، استفاده از دوربین دوگانه را تایید می‌کنند اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.