سامسونگ گلکسی نوت ۴ یا موتورولا نکسوس ۶؟ کدام‌یک را بخریم؟!

 

NOTE4_VS_NEXSUS6کمپانی‌های معتبر صنعت موبایل سازی، هر ساله محصولاتی را به عنوان پرچم‌دار معرفی می‌کنند که در آن‌ها شاهد بالاترین تکنولوژی‌‎های روز هستیم. هر پرچم‌داری که معرفی می‌شود به طور معمول تا 2 سال از پشتیبانی و آپدیت‌های نرم‌افزاری بهره می‌گیرد اما بعد از آن، دیگر شاهد این اتفاق نیستیم و معمولا از لحاظ نرم افزاری دیگر هیچ تفاوتی با گوشی‌های میان‌رده ندارند. حال، قصد داریم به مقایسه دو پرچم‌دار سابق سامسونگ و موتورولا یعنی نوت 4 و نکسوس 6 بپردازیم؛ در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

گلکسی نوت 4

سری نوت سامسونگ روز به روز محبوب‌تر می‌شود. اگر به یک گوشی بیزینسی با امکانات متنوع، نمایشگری با کیفیت و توانایی سخت‌افزاری مناسب نیاز دارید، گلکسی نوت 4 که آخرین عضو سری نوت به شمار می‌رود، یکی از بهترین محصولات حال حاضر بازار برای شما است. این فبلت، مجهز به قلم کاربردی S-Pen بوده و با نمایشگر بسیار با کیفیتش (با وضوح تصویر QHD) برای بازی و وب‌گردی کاملا ایده‌آل است. از نظر قدرت سخت‌افزاری و مشخصات نرم‌افزاری، این گوشی یکی از کامل‌ترین محصولات بازار است. این مدل با قیمت 1 میلیون و 600 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

موتورولا نکسوس 6

نکسوس 6 یک محصول بسیار ارزشمند و با کیفیت از کمپانی موتورولا است که با حدود قیمت 1 میلیون و 500 هزار تومان، یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها در بین گوشی‌های گران قیمت به حساب می‌آید. این گوشی از یک نمایشگر 5.9 اینچی با وضوح QHD، دوربینی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و باتری 3220 میلی‌آمپری بهره می‌برد. نکسوس دارای طراحی و رنگ‌بندی‌های دوست داشتنی است. همچنین پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 805، در کنار 3 گیگابایت رم، قلب تپینده این دستگاه هستند.

چرا گلکسی نوت 4 از نکسوس 6 بهتر است؟samsung-galaxy-note-4-1

+ نمایشگر با کیفیت‌تر و وزن کمتر
+ رابط کاربری بهتر با امکانات متنوع
+ دوربین پشتی با کیفیت بالاتر و دوربین سلفی بهتر
+ طراحی بهتر و خوش دست‌تر بودن از رقیب
+ امکان ارتقای حافظه از طریق میکرو اس‌دی
+ محافظ گوریلا گلس 4
+ امکانات ارتباطی کامل‌تر
+ قیمت بهتر
+ باتری بهتر
+ امکانات بیشتر از جمله سنسور اثر انگشت و قلم کاربری S_Pen

چرا نکسوس 6 از نوت 4 بهتر است؟1422285464-md-googlenexus6tb

+ پشتیبانی بهتر
+ لگ و هنگ کمتر به علت اندروید خالص
+ اسپیکرهای بهتر با خروجی صدای بیشتر
+ مقاوم در برابر آب
+ پشتیبانی از شارژ بی‌سیم
+ فلاش بهتر برای دوربین پشت

کدام را بخریم؟

حال با این توضیحات و بیان برتری‌های هر مدل نسبت به دیگری،‌ این شما هستید که بایستی تصمیم بگیرید کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد.

نوشته سامسونگ گلکسی نوت 4 یا موتورولا نکسوس 6؟ کدام‌یک را بخریم؟! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.