مشخصات اچ تی سی یو ۱۱ لایف منتشر شد؛ دستگاهی مبتنی بر اندروید وان

مشخصات اچ تی سی یو 11 لایف منتشر شد؛ دستگاهی مبتنی بر اندروید وان
مشخصات اچ تی سی یو ۱۱ لایف (HTC U11 Life ) فاش شد. این دستگاه محصول جدید کمپانی تایوانی اچ تی سی خواهد بود که به زودی به بازار عرضه می‌شود.

دیگر تقریبا همه می‌دانند که بخش موبایل اچ تی سی به مالکیت گوگل درآمده است، اما این دلیل نمی‌شود که اچ تی سی به همان شکل سابق به کار خود ادامه ندهد، حداقل تا پایان سال جاری استراتژی‌های قدیم این شرکت تایوانی حفظ خواهد شد.

پیش از این گفته شده بود که اچ تی سی قصد دارد تا در سال آینده حداقل از یک گوشی پرچمدار دیگر رونمایی کند، اما اکنون صحبت درباره این پرچمدار نیست، بلکه مدل میان رده‌ای از این کمپانی در حال حاضر در فضای آنلاین خودنمایی کرده است.

مشخصات اچ تی سی یو ۱۱ لایف منتشر شد. این دستگاه میان رده که چندی پیش نیز گرفتار شایعات موجود در اینترنت شده بود، یکبار دیگر به منابع خبری تکنولوژی راه یافت. LlabTooFeR، یکی از فاش کنندگان مشهور و قابل اعتماد این حوزه مشخصات اچ تی سی یو ۱۱ لایف را به اشتراک گذاشته است.

اچ تی سی یو ۱۱ لایف یک دستگاه مبتنی بر اندروید وان است و بعد از موتو ایکس ۴، دومین گوشی اندروید وان بوده که در ایالات متحده عرضه می‌شود. این دو دستگاه ویژگی‌های تقریبا مشابهی دارند (البته تفاوت‌های قابل توجهی چون دوربین دوگانه و ظرفیت باتری نیز در آنها دیده می شود).

مشخصات اچ تی سی یو ۱۱ لایف

LlabTooFeR@ در پیج توییتر خود مشخصات این دستگاه را به اشتراک گذاشته شده است. یک نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ دی در پنل جلویی این دستگاه خودنمایی کرده و اسنپدراگون ۶۳۰ پردازنده‌ای است که به آن قدرت می‌دهد. یو ۱۱ لایف در دو نسخه به بازار عرضه می‌شود. نسخه‌ای از آن دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و مدل دیگر آن به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

LlabTooFeR@ در پیج توییتر خود مشخصات این دستگاه را به اشتراک گذاشته شده است.

در لیست مشخصات اچ تی سی یو ۱۱ لایف دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود، اما خبری از دوربین دوگانه نخواهد بود، بلکه یک دوربین در پنل پشت است و دیگری نقش دوربین سلفی را بازی خواهد کرد.

اج سنس ( Edge Sense) طبیعتا یکی از ویژگی‌هایی است که در این گوشی قرار دارد و به کاربر این توانایی را می دهد تا با فشار دادن بدنه دستگاه برخی از برنامه‌ها به صورت میانبر فعال کند. این اسمارت فون به کد حفاظتی IP67 مجهز بوده و با سیستم اندروید وان از جعبه خارج خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که گوشی HTC U11 Life چه زمانی وارد بازار خواهد شد، اما مطمئنا این زمان چندان دور نخواهد بود. احتمالا در کنار این دستگاه ما شاهد رونمایی از گوشی اچ تی سی یو ۱۱ پلاس نیز خواهیم بود. دستگاه جدیدی از این کمپانی تایوانی که با یک نمایشگر بدون حاشیه خودنمایی خواهد کرد.

.

منبع: phonearena

مطلب مشخصات اچ تی سی یو ۱۱ لایف منتشر شد؛ دستگاهی مبتنی بر اندروید وان برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.