کاربران Xbox One می‌توانند از کینکت برای خرید لباس استفاده کنند!

 

به لطف اپلیکیشن The Mall، کاربران Xbox One می‌توانند با استفاده از کینکت، لباس و لوازم پوشیدنی را امتحان کنند و محصول مورد نظر خود را از طریق سیستم پرداخت موبایلی موسوم به PowaTag خریداری کنند.themallone_story

اپلیکیشن The Mall، اولین اپ ساخته شده برای Xbox One است که به شما امکان داشتن یک اتاق پرو مجازی و دسترسی به تولیدات برند‌های بزرگ پوشاک دنیا را می‌دهد. این کارها با کمک سنسور حرکتی تعبیه شده درون کینکت این دستگاه انجام می‌شود.

طبق گفته سازندگان:

اپلیکیشن The Mall که برای Xbox One طراحی شده، نخستین گام بزرگ به سوی ایجاد یک سیستم خرید الکترونیکی آسان‌تر و ایجاد حس خرید فیزیکی است که به وسیله یکی از بزرگ‌ترین ابزارهای سرگرمی در خانه شما تحقق می‌پذیرد. این کنسول یک دستگاه کامل برای این امر است، قدرت سخت‌افزاری بسیار بالا برای تعامل بهتر در کنار دوربین کینکت این دستگاه، به ما کمک می‌کند تا به شما امکان تجربه خرید آنلاین پوشاک را با نزدیک‌ترین شباهت به خرید فیزیکی، بدهیم.

این اپلیکیشن در حال حاضر یک کاتالوگ بزرگ از پوشاک را در اختیار کاربران ساکن آمریکا می‌گذارد، اما انتظار می‌رود تا فوریه ۲۰۱۶ کانادا و انگلستان را هم پوشش دهد. سیستم پرداخت موبایلی PowaTag برای تسریع فرآیند خرید در نظر گرفته شده که از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزاری App Store و Google Play در دسترس است.

نوشته کاربران Xbox One می‌توانند از کینکت برای خرید لباس استفاده کنند! اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.