گوگل در مراسم معرفی اسمارتفون‌های سری گلکسی S20 یک “چیز مهیج” را معرفی می‌کند!

گلکسی S20

شرکت سامسونگ در رویداد Unpacked 2020 که در تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) برگزار می‌شود، از اسمارتفون‌های پرچمدار سری گلکسی S20 به همراه نسل جدید تلفن تاشو و هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز پلاس رونمایی خواهد کرد. امروز نیز صفحه توییتر اندروید یک توییت جدید در رابطه با حضور خود در مراسم سامسونگ منتشر کرد.

در این توییت به عبارت “چیزی مهیج” اشاره شده است که در گوشه‌ای از رویداد سامسونگ معرفی می‌شود. اولین فرضیه درباره این توییت، پشتیبانی اسمارتفون‌های جدید گلکسی S20 از اپلیکیشن مکالمه تصویری Google Duo است. گزارشات اخیر از کره جنوبی نشان می‌دهند که سامسونگ در حال کار برروی یک فرمت جدیدی از تماس‌های ویدیویی برای تلفن‌های هوشمند است و این احتمال وجود دارد که اپ Google Duo به عنوان یک اپ همکار با سامسونگ در رویداد Unpacked معرفی شود.

یکی دیگر از فرضیه‌های موجود این است که اندروید قصد دارد رابط بهینه‌شده خود را برای تلفن‌های تاشو معرفی کند. زیرا، ما احتمال می‌دهیم که در این مراسم اسمارتفون تاشو گلکسی Z Flip نیز نمایش داده شود. البته، گوگل پیش از این هم اعلام کرده بود که سیستم‌عامل اندروید 10 به صورت بومی از صفحه‌نمایش‌های تاشو پشتیبانی می‌کند و ابزارهایی هم به منظور توسعه نرم‌افزارها در فرم‌های مختلف، مثل طراحی تلفن‌های تاشو در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است.

نوشته گوگل در مراسم معرفی اسمارتفون‌های سری گلکسی S20 یک “چیز مهیج” را معرفی می‌کند! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.