۴ دلیل برای آنکه از اپلیکیشن تلگرام دی‌ آر Telegram DR استفاده کنیم!

Telegram DR پیام رسانی از جنس تلگرام بوده و با قابلیت‌های ویژه‌ای در اختیار کاربران قرار گرفته تا بتوانند با استفاده از این پیام رسان به ارتباطات روزمره خود بپردازند و با دوستان و آشنایان خود گفتگو کنند.

این پیام رسان که به تازگی منتشر شده و صرفا از طریق گوگل‌پلی قابل دسترس است، دارای مزیت‌هایی است که ما در این مقاله به چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

امروزه پیام رسان‌ها نقش بسزایی در زندگی ما ایرانی‌ها دارند و در اهمیت این موضوع همین بس که کوچکترین خبری از این حوزه می‌تواند به تیتر اول رسانه‌های کشور تبدیل شده و دست به دست بین کاربران پخش شود. اما بعضی از کاربران به دنبال این هستند که بتوانند به محتوای موجود در پیام رسان تلگرام دسترسی داشته باشند و برای این کار راه حلی ندارند.

به طور کلی در مورد Telegram DR می‌توان گفت که تقریبا هیچ تفاوتی با تلگرام نداشته و صرفا بعضی از امکانات خاص را به آن افزوده است که دسترسی کاربران را به محیط و گفتگوها و فایل‌های موجود در پیام رسان محبوب ایرانی‌ها میسر می‌کند.

تلگرام Telegram DR

۱- پیام رسان Telegram DR امنیت بالایی دارد

اولین ویژگی از مزیت‌های این پیام رسان نسبت به سایر نسخه‌های موجود از تلگرام، امنیت بالایش است که به دلیل پشتیبانی یکی از گروه‌های معروف برنامه نویس بوده و طبق بررسی‌های امنیتی انجام شده توسط نرم افزار تخصصی امنیتی گوگل، هیچ مشکل و یا باگی در آن دیده نشده است که خود گواهی بر این مدعاست.

۲- سرعت دسترسی به محتویات در Telegram DR بالاست

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل ذکر برای این نسخه از تلگرام سرعت دسترسی بالای آن است که برخلاف سایر نسخه‌های موجود از این اپلیکیشن، پس از اتصال به سرورهای اصلی تلگرام، به راحتی و با سرعت بالا امکان دانلود و مشاهده کانال‌ها و گروه‌های مختلف کاربری را فراهم می‌کند.

۳- Telegram DR کاملا شبیه نسخه اصلی است

از دیگر دلایلی که ما را برای استفاده از این اپلیکیشن ترغیب می‌نماید، شباهتی است که این پیام رسان به نسخه اصلی تلگرام داشته و با توجه به اینکه نسخه‌های غیررسمی این پیام رسان معمولا با تغییرات و دستکاری‌های زیادی منتشر می‌شوند، به نظر می‌رسد شباهت دقیق این نسخه به اپ اصلی تلگرام، یک مزیت فوق العاده برای آن به شمار برود.

۴- در تلگرام دی‌آر همه نیازهای شما پاسخ داده شده است

چهارمین و آخرین دلیل برای استفاده از این پیام رسان بین‌المللی امکان دسترسی به تمام امکانات موجود در پیام رسان اصلی است که از جمله آن می‌توان به ایجاد کانال، ایجاد گروه، ارسال پیام و… اشاره کرد که به راحتی و بدون مشکل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بخوانید: بررسی پیام رسان تله پادو (telepado)؛ اپلیکیشنی برای روزهای سخت!

به طور کلی ۴ دلیل بالا برای استفاده از اپلیکیشن Telegram DR که به تازگی در گوگل‌پلی قرار داده شده است، شمه‌ای از مواردی است که می‌توان برای آن گفت و قطعا پس از استفاده به مواردی خواهید رسید که تحسین شما را برخواهد انگیخت و در سایر موارد مشابه، مشاهده نکرده‌اید.

دانلود Telegram DR

برای دانلود این نسخه از پیام رسان تلگرام می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

Telegram DR در گوگل پلی

نوشته ۴ دلیل برای آنکه از اپلیکیشن تلگرام دی‌ آر Telegram DR استفاده کنیم! اولین بار در پدیدار شد.