تولید کارت گرافیک مستقل توسط اینتل! کارت های گرافیک بازی محور

مطلب تولید کارت گرافیک مستقل توسط اینتل! کارت های گرافیک بازی محور برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

به نظر می رسد که اینتل در حال توسعه کارت گرافیک مستقل باشد. زیرا چندی است که شایعات مختلفی در این مورد به گوش می رسد. کمپانی اینتل مدت های زیادی است که در زمینه توسعه پردازنده و کارت های گرافیک مجتمع فعالیت دارد. اکنون اخباری منتشر شده است که نشان از ورود این کمپانی...

مطلب تولید کارت گرافیک مستقل توسط اینتل! کارت های گرافیک بازی محور برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

بررسی بازی Catch Up: اگه میتونی منو بگیر!

استودیوی کچاپ همواره به عنوان یکی از سازندگان مطرح در زمینه بازی‌های اسمارت‌فون‌ها شناخته می‌شود و اغلب توانسته با ارایه عناوین جذاب و متفاوت کاربران را راضی کند و در دستاوردهایی مانند: Stack و ۲ Cars ایده‌هایی ساده را در بازی‌هایی متفاوت و با گرافیک مینیمال در اختیار کاربران قرار دهد.

این استودیوی خوش‌نام مدتی می‌شود که بازی Catch Up را عرضه کرده و تصمیم دارد دوباره علاوه‌ بر راضی نگه‌داشتن طرفداران همیشگی، علاقمندان جدیدی را جذب نماید. در این مقاله قصد داریم باهم به بررسی بازی Catch Up بپردازیم، تا پایان با ما همراه شوید…

بازی Catch Up

با شروع بازی نخستین نکته‌ای که توجه‌تان را جلب می‌کند همان سادگی و نبود هرگونه پیچیدگی است که فقط کافیست گزینه شروع را لمس کنید. در سرتاسر بازی مهم‌ترین مسئله کنترل توپ رنگی است که مقابل‌ کاربر قرار می‌گیرد. در حقیقت باید برای جلوگیری از برخورد گوی با موانع موجود، انگشت خود را روی نمایشگر دستگاه قرار داده و به سمت چپ و راست سوایپ کنید و هرچه مسافت بیشتری را پشت سر بگذارید، امتیاز بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت.

حضور موانع متحرک و افزایش سرعت توپ در حال حرکت باعث می‌گردد تا هر لحظه دقت و سرعت عمل بیشتری برای عبور از موانع اتخاذ کرده و همین موارد به چالش‌های اصلی بازی تبدیل شوند. هرچند در بازی توپ‌های متنوع و مختلفی قرار گرفته اما همه آنها تنها از لحاظ شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند و همین موضوع یکی از نکات منفی بازی است.

بازی Catch Up

البته عیب اصلی بازی را باید در سیستم کنترل آن دانست. جایی‌که کاربر برای پرش از روی موانع حتما باید توپ را در محل از پیش تعیین گشته قرار دهد و همین موضوع فقط موجب لطمه به تجربه گیمر و سخت شدن بی‌مفهوم نحوه کنترل بازی می‌گردد. بعید است که استودیوی کچاپ توانایی تعریف یک ژست حرکتی برای پرش را نداشته باشد اما استفاده نکردن از همین مورد به ظاهر پیش پا افتاده، گیمر را وادار می‌کند اندکی پس از اجرای بازی Catch Up با اعصابی نه چندان سالم سریعا از بازی خارج شود!!

درست است که چالش‌ها و هیجان‌های درون بازی تقریبا سرگرم‌ کننده هستند اما دستاورد مورد بحث استودیوی کچاپ واقعا در حد و اندازه‌های دیگر عناوین این سازنده جالب نیست. چنین معضلی را می‌توان نتیجه چند تصمیم اشتباه از سوی توسعه‌دهندگان دانست که یکی از آنها کپی بی‌مفهوم و نامناسب از روی بازی‌های سبک رانر است. تغییر چند المان نسبت به بازی‌های اصلی و استفاده از یک سیستم کنترل واقعا پر از مشکل تجربه دلنشینی را که سازندگان مد نظر دارند به بدترین حالت ممکن خراب می‌کند.

بازی Catch Up

از موارد مذکور که بگذریم، بد نیست اشاره‌ای هم به جم‌های موجود در بازی کنیم که با جمع‌آوری آنها قادر هستید توپ‌های جدید را خریداری نمایید. علاوه‌ بر این، هدایای روزانه، دیگر نکته‌ای است که تعداد جم‌های گیمر را افزایش می‌دهد. سیستم بازی نیز برای ایجاد انگیزه بیشتر ماموریت‌هایی را برای گیمر معرفی می‌کند که با انجام آنها جایزه هر مرحله را تصاحب خواهید کرد. راه‌حل دیگری که بکارگیری آن موجب افزایش جم‌های شما می‌شود، مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی است.

یکی از نکات جالب وجود حالت شب یا همان Dark Mode بوده که در محیط‌های کم نور بسیار کاربردی است و اگر به بازی علاقه داشته باشید حتما به کارتان خواهد آمد. موضوع دیگری که گفتن آن خالی از لطف نیست وجود سیستم رتبه‌بندی بوده که به کاربر اجازه می‌دهد امتیاز خود را با دیگر همتایانش در سرتاسر دنیا مقایسه نموده و با آنها به رقابت بپردازد. امکان به اشتراک‌ گذاشتن اسکرین‌شات‌های بازی، امکان حذف تبلیغات با خرید نسخه غیررایگان از دیگر امکانات بازی است که می‌توان به آنها اشاره کرد.

به‌طور کلی باید گفت که بازی Catch Up برای کاربرانی که به چنین سبک بازی‌هایی علاقمند هستند، می‌تواند بسیار جذاب و دوست‌داشتنی باشد اما وجود برخی نکات ریز منفی و کرش‌های ناگهانی موجب از دست رفتن طرفداران تازه استودیوی کچاپ خواهد شد.

نوشته بررسی بازی Catch Up: اگه میتونی منو بگیر! اولین بار در پدیدار شد.

مخالفت اپل با تصمیم ترامپ در مورد لغو طرح انرژی پاک

مطلب مخالفت اپل با تصمیم ترامپ در مورد لغو طرح انرژی پاک برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

مخالفت اپل با تصمیم ترامپ به علت لغو طرح انرژی پاک بوده است. این کمپانی در ادامه بیانیه ای را به سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا ارسال کرد. به گزارش تکراتو، دونالد ترامپ مخالف طرح ایجاد نیروگاه های انرژی پاک است. باراک اوباما، رییس جمهور پیشین ایالات متحده در سال ۲۰۱۵ طرح جامعی را...

مطلب مخالفت اپل با تصمیم ترامپ در مورد لغو طرح انرژی پاک برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

فرمول یک بحرین با قهرانی فتل، برگزار شد

فرمول یک بحرین با قهرانی فتل، برگزار شد

جایزه بزرگ بحرین، مثل رقابت هفته‌ی اول در استرالیا؛ ناکامی لوئیز همیلتون و موفقیت فتل را به دنبال داشت تا باز هم راننده‌ای از فراری، بالاتر از مرسدس بنز روی سکو بایستد.

کانسپت جدید گلکسی نوت ۹، طراحی متفاوت آن را نشان می‌دهد

از زمان عرضه گلکسی S9، تمامی توجهات معطوف به دیگر پرچم‌دار سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۹ شده است. در هفته‌های گذشته شاهد سیل عظیمی از اخبار و شایعات مربوط به این هندست بودیم. این گوشی در سایت گیک‌بنچ دیده شده و نام آن در یکی از فرم‌های مربوط به عرضه آن در کلمبیا تایید شده بود. حتی کار به جایی کشید که برخی منابع خبر از معرفی این گوشی در ماه ژوئن دادند. در حالی که هنوز هم این شایعات ادامه دارند، به تازگی ویدیویی از DBS Designing منتشر شده که ما را با پرچم‌دار آینده کره‌ای‌ها بیشتر آشنا می‌کند.

DBS Designing نامی خوش در ارایه کانسپت‌هایی از پرچم‌داران آینده شرکت‌های مختلف دارد. طراحی نشان داده شده از گلکسی نوت ۹ در این ویدیو نیز بسیار جالب توجه است. طراحان به شدت امیدوارند که در نوت ۹ شاهد طراحی جدیدی در مقایسه با مدل پیشین این خانواده باشند. به جز پنل‌های منحنی استفاده شده در پشت و جلوی دستگاه، ظاهرا طراحی این گجت زاویه‌دارتر و کمی به شکل مربع شده است. طراحی قلم استایلوس نیز تغییراتی داشته تا انتخاب‌های بیشتری برای کاربران فراهم کند. در نسبت تصویر نیز تغییراتی بوجود آمده و نوت ۹ در این تصاویر به نظر کمی پهن‌تر و کوتاه‌تر از نوت ۸ می‌آید.

در خصوص ویژگی‌های این گوشی نیز باید گفت، پرچم‌دار آینده سامسونگ با صفحه نمایش سوپر امولد QHD عرضه خواهد شد. این صفحه نمایش ۶.۳ اینچی تقریبا هیچ‌گونه حاشیه‌ای در طرفین نخواهد داشت. همچنین این کانسپت نشان می‌دهد که نوت ۹ دارای صفحه نمایشی یکپارچه با حسگر اثر انگشت خواهد بود که البته تا تایید رسمی این موضوع از طرف سامسونگ، باید به آن به دیده تردید نگاه کرد. بر روی این دستگاه اندروید P به صورت پیش فرض نصب است و با وجود رمی ۸ گیگابایتی مشکلی در عملکرد آن وجود نخواهد داشت.

گلکسی نوت ۹ در مقایسه با نسخه قبلی خود باتری بزرگ‌تری خواهد داشت و انتظار می‌رود با توجه به این تغییر ضخامت آن از ۸.۵ میلی‌متر نوت ۸ کمتر باشد. مطمئنا برای دیدن تصاویری واقعی از نوت ۹ باید کمی بیشتر منتظر بمانیم، اما در حال حاضر این تصاویر کمک می‌کنند تا ذهنیت بهتری نسبت به فبلت قدرتمند سامسونگ داشته باشیم.

نوشته کانسپت جدید گلکسی نوت ۹، طراحی متفاوت آن را نشان می‌دهد اولین بار در پدیدار شد.

۳ دلیل مردد بودن و فکرکردن مشتری بالقوه شما به سایر گزینه ها

نویسنده اصلی این مطلب که با کمی جرح و تعدیل برای بخش آموزش فروش مجله گویا آی تی ترجمه شده، آقای مایکل پِدون است. آقای پدون بنیانگذار و مدیرعامل یکی از شرکت های مطرح در زمینه بازاریابی و فروش است. ما مطالب دیگری را نیز در این بخش از وی منتشر کرده ایم که معمولاً در قالب پرسش و پاسخ و در تلاش برای حل یک مشکل واقعی نگاشته شده اند.

 

چه اشتباهی مرتکب شدم و چگونه می توانم دوباره به بازی برگردم؟

 

سوال

سلام آقای پدون: یک نفر از طریق وبسایت مان با ما تماس گرفت که صاحب یک شرکت کرایه چی بود. او می گفت که در حال ارزیابی نرم افزارهایی است که به درد کارش می خورند و به دنبال یک راهکار مناسب است. ما یک دمو به او نشان دادیم و من چهارشنبه گذشته با وی تماس گرفتم تا وضعیت خرید را پیگیری کنم. به نظر می رسید که من را شناخته و گفت که هنوز هم در حال بررسی گزینه هاست. ما نتوانستیم زیاد صحبت کنیم، چون پشت خطی داشت. بنابراین ایمیلی با این مضمون برایش فرستادم که تا آخر هفته دوباره با وی تماس می گیرم، اما همان موقع هم چهارشنبه بود و ضمناً شرکت های کرایه چی در آخر هفته سرشان خیلی شلوغ است، بنابراین می خواهم همین امروز با او تماس بگیرم. نظر شما چیست؟»

 

پاسخ

راهکار رایج، یک مشکل بزرگتر دارد

اولاً به احتمال قریب به یقین از هر کس دیگری که بپرسید از شما می خواهد تا به ترفندهایی متوسل شوید تا بتوانید مشتری بالقوه را دوباره پشت خط تلفن بیاورید و احتمالاً اگر به اندازه کافی و وافی اینکار را انجام بدهید، شاید هم موثر واقع شود.

اما من در اینجا یک مشکل بزرگتر می بینم. اگر شما بتوانید این مشکل بزرگتر که مد نظرم است را حل کنید، می توانید نیاز به این سناریو را حذف کنید و فروش بیشتری را در فرصت کمتری به سرانجام برسانید، بسیار بیشتر.

اجازه بدهید که منظورم را واضح تر بیان کنم:

« یک نفر از طریق وبسایت مان با ما تماس گرفت که صاحب یک شرکت کرایه چی بود. او می گفت که در حال ارزیابی نرم افزارهایی است که به درد کارش می خورند و به دنبال یک راهکار مناسب است. ما یک دمو به او نشان دادیم …»

همین جا صبر کنید! چطور با این سرعت از «تماس» به «دموی محصول» رسیدیم؟

این یکی از اشتباهات رایج در میان فروشندگان تازه کار و حتی فروشندگان مجرب است؛ مخصوصاً در مورد مشتریان راغب گرم (Warm Leads یا مشتریان راغبی که پیشقدم شده اند).

بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم: «یک نفر از طریق وبسایت مان با ما تماس گرفت که صاحب یک شرکت کرایه چی بود»

بسیار خوب، حاضرم شرط ببندم که به محض اینکه این مشتری راغب با شما تماس گرفت و متوجه شدید که صاحب شرکت است و به بررسی برنامه نرم افزاری شما علاقمند است، قلبتان به تپش درآمد و از خوشحالی سر از پا نمی شناختید. احتمالاً به حس فروشندگی خود درود فرستاده و کمربندها را بسته اید تا تخت گاز به پیش بروید.

در این میان، از چند مرحله ای که می توانست به شما کمک کند تا شانس به سرانجام رساندن این فروش را به میزان چشمگیری افزایش بدهید غفلت کرده اید.

 

از چه چیزی غافل شده ایم؟

در اینجا به ۳ موردی که از نظر دور داشته اید اشاره می کنیم (البته، فقط همین ها نیست)

 

اول

تصمیم گیرنده ها: آیا این شخص، تنها مالک و همه کاره است؟ فقط به این خاطر که طرف مقابل می گوید که مالک کسب و کار است به این معنی نیست که همه تصمیمات لازم را خودش خواهد گرفت. هر سازمانی فرآیندهای خرید مختص به خودش را دارد. شاید فرمان کلاً در دست همان فردی باشد که با شما تماس گرفته، اما شاید هم اینطور نباشد. مشکل اینجاست که در این مرحله نمی توانید دقیقاً این را مشخص کنید. به عنوان مثال، شاید آن شخص به شدت روی نظرات تیم IT خود حساب می کند. در این حالت، اگر بخش IT را از معادله حذف کنید، نتیجه ای که به دست می آورید فاجعه بار خواهد بود. شاید مخاطب شما مالک کسب و کار باشد، اما سناریوهای زیادی را می توان تصور کرد که در آنها افراد دیگری هم در فرآیند تصمیم گیری نقش بازی می کنند. مسأله این است که برای کسب اطلاع دقیق از نقش طرف مقابل و فرآیند سازمانی خرید شرکت متبوع او هنوز خیلی زود است، اما باید آگاه و هوشیار باشید که در هر صورت، لازم و ضروری است که با آن فرآیندها آشنایی پیدا کنید و پیش از نشان دادن دمو به این درک رسیده باشید که باید از این موضوع مهم سر در بیاورید (بله، قبل از نشان دادن دمو).

 

دوم

«او در حال ارزیابی نرم افزارهایی است که به درد کارش می خورند. بنابراین به دنبال یک راهکار مناسب است.» در اینجا سوالاتی مطرح می شود: اصلاً او چرا نرم افزارهای مختلف را بررسی می کند؟ او از راهکار جدید چه می خواهد که راهکار کنونی وی از انجام آن عاجز است؟ آیا آنها تصمیم قاطع گرفته اند که یک راهکار جدید پیدا کنند و به دنبال پیدا کردن بهترین گزینه هستند، یا اینکه در حال ارزیابی ارزش و ضرورت استفاده از یک راهکار جدید هستند؟» مسیری که در هر یک از این دو حالت باید برای فروش انتخاب کنید متفاوت است و این را باید مد نظر داشته باشید.

 

سوم

راهکار ایده آل او چه ویژگی هایی دارد و وجود آن ویژگی ها چه ضرورتی دارد؟ پس از آنکه شما و مشتری بالقوه با چرایی نیاز یا خواسته آشنایی پیدا کردید، مشخص کنید که طرف مقابل شما ترجیح می دهد که مشکل از چه طریقی حل شود و دلیل این ترجیح چیست.

 

اینها فقط بخشی از مهم ترین مواردی هستند که در این سناریو باید به آنها بپردازید و به محض اینکه یک فرآیند فروش مناسب را انتخاب کردید (در این راستا باید روی سوالاتی که باید بپرسید، زمان و نحوه پرسیدن آنها، چرایی آن پرسش ها و پاسخ های آنها و فردی که باید آنها را از وی بپرسید و کاری که با توجه به پاسخ هایی که دریافت می کنید باید انجام بدهید شناخت داشته باشید) متوجه خواهید شد که دیگر طرف مقابل شما نخواهد گفت که «ببخشید، پشت خطی دارم» و مجبور نخواهید شد که منتظر بنشینید به این امید که یکی از رقبای شما قاپ مشتری را ندزدد.

 

خیلی خوب به نظر می رسه، اما با این مشتری چکار کنم؟

اگر من جای شما بودم اینطور عمل می کردم: با مشتری مورد نظر تماس می گرفتم و می گفتم «من ایده/گزینه دیگه ای هم براتون دارم که احتمالاً برای شما مناسب تره (جلب علاقه)، اما برای اطمینان از عملیاتی بودن این ایده/گزینه باید با … شرکت تون صحبت کنیم» و سپس گوشی را به مدیر فروش یا فرد دیگری می دادم که با فرآیندهای فروش مناسب برای تحریک مشتری به عمل آشنا است و یک فاز به اصطلاح برق آسا را هم برای مراحلی که از قلم افتاده بودند اجرایی می کردم. فقط اطمینان پیدا کنید که ایده یا گزینه ای دارید که در صورتی که مشتری بالقوه خواست به مشتری بالفعل تبدیل شود، احساس کند که وقتش به هیچ عنوان تلف نشده است.

 

 

حرارت دیتاسنتر استکهلم ۱۰ هزارخانه را گرم می‌کند

قرار است گرمای ناشی از کارکردن سرورهای دیتاسنتری در پایتخت سوئد، گرمابخش 10 هزار خانه در استکهلم شود.
 
به گزارش خبرآنلاین، دیجی‌پلکس، اپراتور دیتاسنتر «نوردیک» و کمپانی «استکهلم اکسرجی» به عنوان بزرگ‌ترین تامین کننده انرژی پایتخت به توافق رسیدند تا گرمای 10 هزار خانه را تامین کنند.{لینک}
 
90 درصد از خانه‌ها در استکهلم به شبکه گرمایشی منطقه‌ای متصل هستند و قرار است گرمای ناشی از پردازش دیتا در دیتاسنتر نوردیک به سوی خانه‌های مسکونی از طریق همین شبکه هدایت شود.
 
اگر این پروژه با موفقیت اجرا شود، اولین سیستم هدایت گرمای دیتاسنتر به سوی خانه‌ها در جهان خواهد بود.
 
«کارین وانگارد» شهردار استکهلم گفت: دیجیتالیزه شدن منجر به توسعه فناوری زیست محیطی شده و استفاده از راه حل‌های هوشمندانه برای بازیافت گرما از دیتاسنتر و استفاده از آن در سیستم گرمایشی شهر، بخشی از هدف محیط زیستی بلند مدت برای تبدیل سوخت فسیلی تا سال 2040 در سوئد است.

نخستین موج از وب‌ اپلیکیشن‌های پیشرو وارد استور ویندوز ۱۰ شد

نخستین موج از وب‌ اپلیکیشن‌های پیشرو وارد استور ویندوز 10 شد

مایکروسافت طبق وعده‌ی پیشین خود، امروز نخستین موج از وب‌ اپلیکشن‌های پیشرو را وارد فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز ۱۰ کرد.

بیوگرافی مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری

به مناسبت تولد پنجاه و یک سالگی مهران مدیری، در این مطلب به بررسی زندگی حرفه‌ای این کارگردان و بازیگر محبوب کشورمان پرداخته‌ایم.

آیا زاکربرگ می‌تواند دوباره اعتماد مردم را به دست آورد؟

آیا زاکربرگ می‌تواند دوباره اعتماد مردم را به دست آورد؟

مدیرعامل فیس‌بوک چگونه می‌تواند رسوایی سوءاستفاده از داده‌های ۸۷ میلیون کاربر را جبران کند و دوباره اعتماد مخاطبان خود را به دست آورد؟