آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده در رابطه با ال‌جی G6

ال‌جی G6

به گزارش وال استریت ژورنال، Skott Ahn مدیر ارشد فناوری ال‌جی تایید کرده است که نام پرچم‌دار بعدی این شرکت، ال‌جی G6 خواهد بود. همچنین وی از عرضه این گوشی در آینده‌ای بسیار نزدیک خبر داده است.

ظاهرا ال‌جی قصد دارد پرچم‌دار جدید خود را در همایش MWC امسال که در اواخر فوریه برگزار خواهد شد، معرفی کند. با این حال به گفته سخنگوی ال‌جی، ممکن است رونمایی از ال‌جی G6 در تاریخ دیگری صورت گیرد. صرف نظر از اینکه این اسمارت‌فون در چه تاریخی رونمایی خواهد شد، به گفته وال استریت ژورنال، ال‌جی G6‌ ابتدا در آمریکای شمالی، اروپا و کره‌جنوبی عرضه خواهد شد.

همچنین به گفته وال استریت ژورنال ال‌جی قصد ندارد در G6 از طراحی ماژولار استفاده کند، طرحی که G5 را منحصربفرد کرده بود اما نهایتا به موفقیت نرسید. ال‌جی به این نتیجه رسیده که کاربران تمایلی به طراحی ماژولار ندارند چرا که هم باعث افزایش قیمت گوشی شده و هم نیاز به مراقبت‌ بیشتری خواهد داشت. ال‌جی عنوان کرده که می‌خواهد برروی زیبایی پرچمدار بعدی خود توجه بیشتری داشته باشد. این ادعا همسو با شایعات گذشته و تصاویر رندر منتشر شده است که نشان از طراحی غیر ماژولار ال‌جی G6 داده بود.

گفته می‌شود قیمت ال‌جی G6 تفاوت چندانی با G5 نخواهد داشت و انتظار می‌رود که این گوشی با قیمتی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار به فروش برسد. پیشتر عنوان شده بود که G6 قیمت کمتری نسبت به G5 خواهد داشت که این امر پس از چندین فصل رکود، موجب سوددهی بخش اسمارت‌فون شرکت ال‌جی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که ال‌جی به پرچمدار جدید خود بسیار امیدوار است به طوری که Scott Ahn از ادامه فعالیت‌های ال‌جی در بخش اسمارت‌فون خبر داده‌ و اذعان کرده که این شرکت فعلا قصد متوقف ساختن فعالیت‌های خود در بخش گوشی‌های هوشمند را ندارد.

این خبر می‌تواند برای طرفداران ال‌جی بسیار خوشحال کننده باشد. نظر شما در این مورد چیست؟

نوشته آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده در رابطه با ال‌جی G6 اولین بار در پدیدار شد.