آخرین اطلاعات منتشر شده از موتورولا موتو C

آخرین اطلاعات منتشر شده از موتورولا موتو C

به‌تازگی یک رندر از موتو C منتشر شده است که نشان می‌دهد این اسمارت‌فون در سه رنگ مشکی، قرمز و طلایی روانه بازار خواهد شد. این تصویر در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است و نشان‌دهنده شمایل یک اسمارت‌فون اقتصادی با برند موتو است.

همان‌طور که در تصویر مشخص است موتو C از سه کلید خازنی در زیر نمایشگر استفاده می‌کند و در بخش پشتی آن می‌توانیم دوربین با طراحی خاص موتو را مشاهده کنیم که اندکی بیرون‌زدگی دارد. در سمت جلو این اسمارت‌فون برند Moto به چشم می‌خورد و در بخش پشتی آن می‌توانیم لوگو موتورولا را مشاهده کنیم.

این نخستین باری نیست که موتو C‌ رویت می‌شود، چندی پیش برای اولین بار موتو C در یک ویدیو مشاهده شد. این ویدیو مربوط به جشن 40 سالگی برقراری اولین تماس با تلفن همراه بود که توسط موتورولا برگزار شد. به احتمال قوی موتو C ارزانترین اسمارت‌فون موتو در سال 2017 خواهد بود. در واقع این اسمارت‌فون از موتو E4 نیز ارزان‌تر بوده و به همین سبب به سخت‌افزار ضعیف‌تری مجهز شده است. از جمله مشخصات موتو C می‌توان به چیپست MT6737m با چهار هسته 64 بیتی، 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. نمایشگر مورد استفاده در این اسمارت‌فون 5 اینچی بوده و وضوح آن به 854 در 480 پیکسل می‌رسد. دوربین اصلی موتو C پنج مگاپیکسلی بوده و در بخش سلفی از یک سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. وظیفه تولید نیرو در این اسمارت‌فون را یک باتری 2300 میلی‌آمپری قابل تعویض برعهده دارد.

موتو C به صورت پیش‌فرض به اندروید نوقا مجهز خواهد بود و انتظار می‌رود با قیمت 50 تا 80 دلاری روانه بازار شود. متاسفانه هنوز مشخص نیست این اسمارت‌فون چه زمانی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد اما از آن‌جا که چند هفته دیگر به معرفی موتو E4 و E4 Plus باقی مانده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم این چند اسمارت‌فون به صورت هم‌زمان معرفی شوند.

نوشته آخرین اطلاعات منتشر شده از موتورولا موتو C اولین بار در پدیدار شد.