آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با هواوی میت ۹

آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با هواوی میت ۹

انتظار می‌رود که هواوی، میت ۹ را روز ۱۲ آبان در مونیخ آلمان رونمایی کند. در طول چند هفته گذشته، اطلاعات زیادی از این گوشی به بیرون درز کرده است. حتی برخی از اطلاعات نشان از نمایشگر خمیده همانند گلکسی S7 Edge دارد. حال نیز اطلاعاتی منتشر شده که کم و بیش اطلاعات پیشین را تایید می‌کند.

اخبار جدید حکایت از نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ برای این گوشی دارد. قلب تپنده میت ۹ چیپست Kirin 960 هواوی بوده که هنوز رونمایی نشده و میت ۹ اولین گوشی خواهد بود که از آن استفاده می‌کند. میزان رم بسته به مدل از ۴ تا ۶ گیگابایت متغیر خواهد بود. حافظه داخلی نیز برای بهترین مدل تا ۲۵۶ گیگابایت می‌رسد. اندروید ۷ نوقا این مجموعه را هدایت می‌کند. اما شاید بهترین ویژگی میت ۹ دوربین باشد. هواوی از اولین شرکت‌هایی بود که از دوربین دوگانه استفاده کرد و هواوی P9 و آنر ۸ که از دوربین دوگانه استفاده می‌کردند، با استقبال زیادی مواجه شدند. اینبار نیز هواوی برای دوربین اصلی یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته است. دهانه آن همان f/2.0 باقی می‌ماند. چنین دوربینی قطعا بسیاری از کاربران را راضی نگه خواهد داشت.

میت ۹ در سه نسخه مختلف عرضه می‌شود که بسته به مدل از ۴۰۵ تا ۷۰۵ دلار قیمت خواهند داشت. مدل پایه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و بهترین مدل با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. می‌توان گفت میت ۹ اولین گوشی اندروید است که با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

هواوی هنوز رسما اعلام نکرده که میت ۹ در ۱۲ آبان رونمایی می‌شود، اما با توجه به اطلاعات می‌توان گفت که احتمال آن زیاد است. رونمایی از این گوشی در مونیخ آلمان به این معناست که عرضه آن در اروپا حتمی است، اما نمی‌توان چیزی در مورد آمریکای شمالی گفت. گرچه با وجود فاجعه گلکسی نوت ۷ اجتمالا عرضه آن در همه بازارها وجود خواهد داشت.

نوشته آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با هواوی میت ۹ اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.