آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با گلکسی S8

آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با گلکسی S8

هفته گذشته ایوان بلس نام‌آشنا، از مشخصات احتمالی گلکسی S8 و S8 پلاس پرده برداشت که از مهم‌ترین نکات آن، وجود باتری 3000 و 3500 میلی‌آمپری و نمایشگر 5.8 و 6.2 اینچی است. البته به دلیل کاهش حاشیه‌های دور نمایشگر، ابعاد این گوشی چندان تفاوتی با نسل قبل نداشته و انتظار می‌رفت که باتری هم ارتقا چشمگیری را تجربه نکند.

حالا گزارشی از کشور کره جنوبی و از یکی از کارخانه‌های تأمین کننده قطعات سامسونگ منتشر شده که احتمال برخورداری این دو محصول از باتری‌های بزرگ‌تر با ظرفیت 3250 و 3750 میلی‌آمپر را تقویت می‌کند.

این منبع اشاره می‌کند که به دلیل وقوع فاجعه گلکسی نوت 7، ممکن است سامسونگ هر لحظه دست به تغییر در میزان ظرفیت گلکسی S8 و S8 پلاس بزند چراکه هرگز علاقه‌ای به تکرار این حادثه ندارد. بنابراین می‌توان گفت که افزایش چشمگیر در ظرفیت باتری پرچم‌دار نسل آینده سامسونگ، کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد.

البته حضور پردازنده اسنپدراگون 835 با بهره‌گیری از معماری ساخت 10 نانومتری، نویدبخش عمر بسیار بالاتر باتری است. احتمال می‌رود این محصول، با حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن 1440 در 2560 عرضه شود.

نوشته آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با گلکسی S8 اولین بار در پدیدار شد.