آخرین تصاویر منتشر شده از اپل آیفون ۷

آخرین تصاویر منتشر شده از اپل آیفون ۷

پیش از این برخی از تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند که آیفون ۷ در سه نسخه به بازار عرضه می‌گردد که یکی از آنها آیفون پرو با دوربین دوگانه است. حال تصاویری منتشر شده که اگر درست باشد، این ادعا را تایید می‌کند.

این تصاویر پشت و جلو سه آیفون را نشان می‌دهد. مدل پلاس و پرو چندان تفاوتی با هم ندارند و احتمالا تنها تفاوت آنها در دوربین دوگانه است. شاید مهمترین تغییری که می‌توان در این آیفون‌ها مشاهده کرد، بهبود کیفیت دوربین است. لنزهای دوربین از مدل‌های آیفون ۶s برگتر است که این باعث می‌شود بتوان در نور کم نیز عکس‌های خوبی گرفت.

ظاهرا اپل از تکنولوژی شرکت LinX که سال گذشته خریداری کرده، در دوربین‌های آیفون ۷ استفاده می‌کند. تکنولوژی این شرکت باعث می‌شود که بتوان با استفاده از سنسورهای کوچک، عکس‌های با کیفیت گرفت. LinX حتی ادعا می‌کند که این تکنولوژی می‌تواند عکس‌های با کیفیت نزدیک به دوربین‌های DSLR بگیرد.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، دوربین دوگانه آیفون ۷ پرو از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی تشکیل شده که یکی دهانه بزرگتری دارد. یکی از این دو دوربین نیز به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز است. دوربین دیگر نیز احتمالا از زوم ۲ تا ۳ برابری اپتیکال بهره می‌برد. اپل پتنتی را در این زمینه ثبت کرده است.

نوشته آخرین تصاویر منتشر شده از اپل آیفون ۷ اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.