آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با موتورولا موتو G5

آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با موتورولا موتو G5

زمان زیادی از انتشار تصاویر واقعی Moto G5 پلاس نمی‌گذرد که به تازگی تصاویری واقعی از Moto G5 منتشر شده است. همان‌طور که می‌دانید این دو اسمارت‌فون تا چند وقت دیگر معرفی خواهند شد.

با نگاه کردن به تصاویری که به تازگی منتشر شده است و مقایسه آن با تصاویر قبلی می‌توان فهمید که موتو G5 بسیار شبیه به موتو G5 پلاس است، با این تفاوت که اندکی از آن کوچک‌تر است. انتظار می‌رود موتو G5 از نمایشگری 5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی استفاده کند، در حالی که موتو G5 پلاس به نمایشگری 5.2 اینچی مجهز خواهد بود.

بنابر اعلام منبع منتشر کننده تصاویر جدید، موتو G5 بدنه‌ای کاملا فلزی دارد و باتری آن قابل تعویض خواهد بود. احتمال می‌رود که نسخه بزرگ‌تر نیز همین ویژگی‌ها را داشته باشد.

هر دو اسمارت‌فون معرفی نشده موتورولا موتو G5 و G5 پلاس به اندروید نوقا مجهز شده‌اند و یکی از تصاویر که به تازگی منتشر شده است، این موضوع را تایید می‌کند. از دیگر ویژگی‌هایی که موتو G5 دارد، می‌توان به استفاده از چیپست اسنپدارگون 430، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. این در حالی است که نسخه بزرگ‌تر از اسنپدارگون 625 استفاده می‌کند و به 64 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقا مجهز شده است.

لنوو و موتورولا به احتمال قوی این دو اسمارت‌فون را در تاریخ 26 فوریه و در طی برگزاری نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهند کرد. موتو G5 و G5 پلاس مدت کوتاهی پس از معرفی و با قیمت 200 و 250 دلار عرضه خواهند شد.

نوشته آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با موتورولا موتو G5 اولین بار در پدیدار شد.