آخرین خبرها از iPhone

این روزها رقابت بین غول های تکنولوژی بسیار تنگاتنگ است. به نحوی که هر روزه جدیدترین مدل های گوشی های تلفن، لپ تاپ، تبلت و بسیاری محصولات دیگر وارد بازار می شوند. شگفتی های عرضه شده از سوی هر کدام از این محصولات شوک بزرگی به بازار دنیای دیجیتال و به ویژه رقبای حاضر در گود رقابت وارد می کند. در این میان تا مدت ها سیل نظرات مثبت و منفی خریداران، شرکت تولید کننده را هدف قرار می دهد. اگر طرفدار اخبار بازار تکنولوژی باشید، این ماجرا برای شما بسیار آشنا است. حال در ادامه این متن به غول اپل و آخرین خبرها از خلاقیت ها و شگفتی آفرینی های مهندسانش می پردازیم. این روزها خبری که از سوی رسانه های مختلف شنیده می شود، ساخت آی فون 11 است. آیا مایلید بدانید این بار اپل چه خوابی برای طرفدارانش دیده است؟ ادامه متن را با ما همراه باشید.

زمان کوتاهی تا مراسم رونمایی از نسخه جدید آیفون و ورود آن به بازار فناوری نمانده است. این روزها تب طرفداران آیفون داغ است! چرا که بازهم آیفون شگفتی آفریده است. کارشناسان اتاق خبر در نمایندگی اپل شما را در جریان این خبر داغ قرار می دهند.

قابلیت های آیفون 11

  • نسخه جدید آیفون دارای دوربین الترا واید است که قابلیت عکس برداری در محیط های کم نور را بسیار بهبود بخشیده است. این دوربین 48 مگاپیکسلی با سه عدد عدسی همراه، یک دوربین کاملا حرفه ای محسوب می شود.
  • از دیگر خبرهایی که مورد استقبال کاربران قرار گرفت، قابلیت فیس آیدی این نسخه از گوشی آیفون است. برتری این نسخه در شناسایی چندزاویه ای آن است که امنیت دستگاه را به حد اعلا رسانده است. این نسل از تشخیص امنیتی چهره تقریبا دوبرابر سریع تر از آخرین نسل عرضه شده به بازار است. دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی مجهز به فناوری TrueDepth است که در این میان وظیفه تشخیص چهره را برعهده گرفته است.
  • شارژ وایرلس معکوس از دیگر مزیتهای این نسخه جذاب است که به کمک دارندگان آیفون می آید.
  • کمپانی اپل اعلام کرده است، همراه با شارژر اصلی، یک عدد آداپتور با قابلیت فست شارژ در کنار این نسخه ارائه می گردد.
  • مهم تر از همه این ها، جادوی اپل در ساخت آیفون 11، طراحی حیرت انگیز صفحه نمایش دو طرفه است. تصور کنید موبایلی که در دست دارید از دو طرف رو و پشت قابلیت نمایش داشته باشد! البته اگر در آینده خریدار این نسخه بودید، دعا کنید دچار آسیب دیدگی نشود چرا که حتی تصور تعمیر یک نمایشگر دو طرفه عجیب بنظر می رسد! حال از هزینه های تعمیر چنین سیستم هایی بگذریم!!
  • نبود هیچ گونه درگاه شارژ و سایر اتصالات به دستگاه هم جذاب است و هم عجیب و ترسناک! در واقع راه ورود به این سیستم تنها از طریق وایرلس است.
  • حسگر اثر انگشت این نسخه درست زیر نمایشگر تعبیه شده است و در این نسخه از نمایشگر تاچ یکپارچه استفاده شده است که پس از مدت ها مورد توجه آیفون قرار گرفته است.

و اما طراحی بدنه! در نگاه اول به این دستگاه، چیز جدیدی نخواهید دید. طراحی بدنه این نسخه برگرفته از طراحی دو نسخه قبلی آیفون X و XS است.

با وجود همه تعریف و تمجیدهایی که از این نسخه به گوش می رسد، باید صبور باشیم و ببینیم روز رونمایی چه خبرهایی شنیده می شود. باید منتظر نظرات و انتقادهای کارشناسان این حیطه باشیم.

از ویژگی های به گوش رسیده این نسخه چنین بر می آید که قیمت نجومی برای آن در نظر گرفته شده است. منتظر باشیم و ببینیم!

زمان رونمایی از آیفون 11

روز سه شنبه 10 سپتامبر 2019 روز موعود برای تولید نسخه آیفون 11 و آیفن 11 پرو است. این دو مدل در تاریخ اعلام شده از سوی کمپانی به علاقه مندان ارائه می شوند. طبیعی است که تا مدت ها شاهد صف های طولانی خریداران آیفون 11 و نسخه آیفون 11 پرو در کشورهای مختلف جهان باشیم. البته با این خبر شک نکنید که سامسونگ تا کنون دست روی دست نگذاشته است و به زودی خبرهایی از آن سوی گود هم به گوش خواهد رسید.  در کنار این دو نسخه که در تاریخ مشخص شده رو نمایی می شوند، مدل اپل واچ 5 هم وارد دنیای رقابت خواهد شد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته آخرین خبرها از iPhone اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.